Kwarcyt z krainy pingwinów
Home Sweet Home PR
Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Chłody błękit lodu, granat oceanów i nieba, rdza z pasma Puna de Atacama rzucająca poświatę na cały płaskowyż. Każdy, kto odwiedził Patagonię, wspomina
o niesamowitej grze światła i barw, które przechodzą jedna w drugą. Niespodziewanie, bajkowo, zachwycająco. Dokładnie to wrażenie — nieokiełznanego tańca barw znajdujemy w kamieniu „Patagonia". By poczuć magię dzikiej krainy w domu, wystarczy odwiedzić Interstone, dystrybutora kamieni z całego świata.
Skarb Brazylii
Chociaż Patagonia leży na terenie Argentyny i Chile, to ten niezwykły kwarcyt wydobywany jest
w Brazylii. - Mówi się o nim „skarb Brazylii”, a naprawdę niesamowite w nim jest to, że każdy blok, który do nas dociera po długiej, morskiej podróży jest inny, równie nieziemsko abstrakcyjny – mówi ekspert marki Interstone - Michał Szczepański.
Magia zaklęta w kamieniu
Rzeczywiście, kwarcyt Patagonia (o którym można dowiedzieć się też więcej z wideo: https://www.youtube.com/watch?v=XOd6yawGImI) wyróżnia się pośród innych kamieni bogactwem niepowtarzalnych wzorów i kolorów, które zyskują na intensywności odpowiednio podświetlone.
Ta bardzo rzadka, egzotyczna odmiana kwarcytu łączy w sobie kolory natury dzikiej krainy. Kremowo-beżowa baza poprzetykana jest rysunkiem żyłek srebrnych i czarnych minerałów. Te najciemniejsze to magiczne Turmaliny, które jak od dawna wierzono, mają potężną moc, oczyszczają ciało i umysł oraz chronią przed negatywnymi emocjami. Zapewne dlatego powszechnie wykorzystywano je w sztuce jubilerskiej. Duże, półprzezroczyste elementy wtopione w taflę kamienia to fragmenty kryształu górskiego, które po umiejętnym podświetleniu emanują nieziemskim wprost blaskiem i tworzą we wnętrzu prawdziwie luksusową atmosferę.
Pierwsze wrażenie
Zapewne dlatego architekci lubią wykorzystywać kwarcyt Patagonia (dostępny w ofercie Interstone) we wszelkich reprezentacyjnych pomieszczeniach tupu hotelowe lobby, czy hol banku lub korporacji. Podświetlona od tyłu ściana „skarbu Brazylii” robi oszałamiające wrażenie. Jest również bardzo dominująca we wnętrzu, dlatego w domach prywatnych rzadko decydujemy się na zaaranżowanie Patagonią całego wnętrza. Występuje raczej w formie świetlnych paneli akcentujących architekturę wnętrza – w salonie, sypialni, holu, jako tło dla wyjątkowego mebla, kominka czy rzeźby. Architekci zapewniają, że kwarcyt ten jest uniwersalny. Wpisuje się w stylowe wnętrza, „podkręcając” ich luksusowy charakter. W nowoczesnych apartamentach działają na zasadzie atrakcyjnego kontrastu dla minimalistycznego wyposażenia.
Piękny i wytrzymały
- Kwarcyt „Patagonia” to materiał, którego zaletą są nie tylko wyjątkowe walory dekoracyjne, ale także niezwykła wytrzymałość i odporność na uszkodzenia. Jego twardość wynosi aż 7 w skali Mohsa – opowiada o tym prestiżowym kamieniu ekspert firmy Interstone. Kamień nie zmienia także się ani pod wpływem wilgoci i temperatury. To bardzo istotna dla architektów i inwestorów wiadomość! Patagonia sprawdza się w kuchni i łazience, jako dekoracja ścian, blat kuchenny, łazienkowy czy blat designerskiego stołu.- W przestronnych, luksusowych wnętrzach można się również pokusić
o wykorzystanie kwarcytu jako wykończenie schodów i podłóg. To rozwiązanie ze względu na charakterystyczny, zobowiązujący wzór polecam jednak raczej do rezydencji lub przestrzeni użyteczności publicznej – mówi architektka współpracująca z marką Interstone.
Kwarcyt Patagonia można obejrzeć na żywo magazynach Interstone zlokalizowanych w całej Polsce (Mszczonów, Gdańsk, Poznań, Chrzanów i Wrocław) oraz w showroomie kamienia w Warszawie.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Interstone to Polski dystrybutor i importer kamienia, który sprowadza najwspanialsze okazy
aż z 15 krajów świata, m.in. z Brazylii, Chin, Indii, Portugalii, Wietnamu, Hiszpanii czy Włoch. Filozofia firmy założonej w 2000 r. opiera się na wykorzystaniu tego, co w naturze najpiękniejsze. Ta miłość
do kamienia narodziła się we właścicielach we Włoszech. A dziś swoją pasję do szlachetnych materiałów przekazują innym. http://interstone.pl/pl/

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.