Lady Pank świętuje jubileusz z marką Orkisz!
Czterdziestą rocznicę istnienia obchodzi w tym roku legenda polskiego rocka, formacja Lady Pank.
Z tej okazji zespół zapowiedział premierę jubileuszowej płyty LP40 oraz ogólnopolską trasę koncertową, która odbędzie się jesienią. Do celebracji okrągłej rocznicy zaproszona została marka wódki z segmentu ultra premium – Orkisz.
Kultowy zespół Lady Pank, który w ciągu czterech dekad wychował kilka pokoleń słuchaczy, w tym roku świętuje swój jubileusz. Z okazji 40-lecia istnienia, formacja zapowiedziała album LP40, który trafi do sprzedaży 12 marca. Premiera jubileuszowej płyty wspierana będzie dwoma koncertami w klubie Stodoła w Warszawie, które odbędą się kolejno 13 i 14 marca. Oba wydarzenia zostaną zorganizowane
z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, z ograniczoną liczbą miejsc siedzących oraz odpowiednimi odstępami między krzesłami.
Oprócz dwóch premierowych wystąpień w Stodole, członkowie Lady Pank zapowiedzieli również jubileuszową trasę koncertową, zaplanowaną na tegoroczną jesień i obejmującą aż 40 miast w Polsce.
– Lady Pank to z jednej strony wehikuł czasu dla pokoleń, które wychowały się na ich przebojach, ale również ogromna inspiracja dla młodych artystów i obowiązkowy rozdział w polskiej historii rocka. Dlatego z dumą informujemy, że w tym roku marka Orkisz będzie wspierać jubileusz istnienia tej kultowej formacji rockowej. Wyjątkowa współpraca dwóch brandów, które bez wątpienia czerpią
z tego co najlepsze w Polsce, obejmie zarówno promocję premiery płyty, jak i jesienną trasę koncertową – mówi Arkadiusz Słota, Senior Brand Manager marki Orkisz w Stock Polska.
Wkrótce na oficjalnym profilu marki Orkisz na Facebooku pojawi się wiele ciekawych materiałów oraz aktywacji dedykowanych dla konsumentów wódki Orkisz oraz fanów zespołu Lady Pank.
Współpraca marki Orkisz z legendarną grupą Lady Pank to mariaż dwóch polskich marek, które wyróżniają się ponadczasowością, najwyższą jakością, a przede wszystkim wyjątkową historią, która za nimi stoi. Orkisz to wódka z segmentu ultra premium. O jej wyjątkowości stanowi fakt, że jest ona wytwarzana w procesie powolnej destylacji. Dzięki temu charakteryzuje się niezwykłą łagodnością i subtelnym, niepowtarzalnym smakiem. Bez wątpienia zadowoli każdego konesera mocniejszych trunków i fana polskiego rocka.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz
Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.