Komunikaty PR

Lataj bezpiecznie z Emirates

2020-07-29  |  15:00
Biuro prasowe

Bezpieczeństwo i dobre samopoczucie pasażerów i pracowników jest dla linii Emirates najwyższym priorytetem. Siatka połączeń lotniczych stopniowo się powiększa, w związku z tym Emirates wdrożyły szereg środków, by zapewnić bezpieczeństwo swoim pasażerom i obsłudze na każdym etapie podróży, w powietrzu, jak i na lądzie. 

Spokojne planowanie podróży 

W trakcie pandemii, mimo trudności, nadal możemy planować podróże. Przy rezerwacji biletów lotniczych, warto sprawdzać jakie są warunki wprowadzania zmian w rezerwacji, czy istnieje możliwość zmiany daty podróży a nawet kierunku. Wraz ze stopniowym otwieraniem granic latem, linie Emirates dostosowały swoją politykę rezerwacji tak, by oferować swoim klientom elastyczność i pewność co do planowanego lotu. Pasażerowie, którzy kupią bilet przed 31 lipca 2020 na podróż zaplanowaną na 30 listopada albo przed tą datą, mogą przy rezerwacji taryfy Flex lub Flex plus, elastycznie zmieniać szczegóły podróży powodowane ograniczeniami połączeń lub w związku z sytuacjami wynikającymi z Covid-19 (zmiany dotyczą wszystkich rezerwacji). Więcej informacji znajduje się tutaj. 

Zdrowie i bezpieczeństwo przede wszystkim 

Aby zapewnić klientom i pracownikom zdrowie i bezpieczeństwo linie Emirates wdrożyły szereg środków na każdym etapie podróży, m.in.: 

- bezpłatne zestawy higieniczne dla wszystkich klientów zawierające maseczki, rękawiczki, środki do dezynfekcji rąk czy antybakteryjne chusteczki, 

- sprawdzanie temperatury na lotnisku i bariery ochronne przy każdym stanowisku odprawy, by unikać bezpośrednich interakcji między pasażerami oraz obsługą, 

- wyposażenie pracowników lotniska i personelu pokładowego w środki ochrony osobistej (PPE), 

- skierowanie dodatkowych asystentów na pokłady samolotów po to, by zadbać o dokładne czyszczenie toalet, 

- modyfikacja serwisu pokładowego mająca na celu zredukowanie możliwości rozwoju infekcji, 

- oferowanie jednorazowych wkładek bakteryjnych do łóżeczek dziecięcych znajdujących się na pokładzie samolotu. 

Podczas lotu powietrze w kabinie samolotu jest oczyszczane dzięki filtrom HEPA, takim samym jakich używa się na przykład w szpitalach. Usuwają one 99,7% wirusów, eliminują kurz, alergeny i bakterie z kabiny, czyniąc ją zdrowszą i bezpieczniejszą dla osób, które w niej przebywają. Powietrze jest wymieniane co 2-3 minuty. Po każdym locie i podczas lądowania w Dubaju, każdy samolot przechodzi dogłębne czyszczenie i dezynfekcję, by zapewnić bezpieczeństwo i właściwe warunki sanitarne. 

Podróżujący przez lotnisko w Dubaju, którzy przesiadają się na inny lot, przejdą przez kontrolę temperatury podczas międzylądowania. Przy stanowisku natrafią na bariery ochronne - dodatkowy środek ostrożności. Załoga lotniska ubrana jest w odzież ochroną (PPE) i zachowuje odpowiedni dystans w stosunku do klientów, a w razie potrzeby skieruje pasażerów do miejsca, gdzie uzyskają odpowiednią pomoc. Przed wejściem na pokład samolotu pasażerowie dostaną bezpłatne zestawy higieniczne. 

Klienci klasy premium 

Na pokładzieklienci premium mogą korzystać z luksusu prywatności. Umożliwią to wydzielone kabiny pierwszej klasy, a także komfortowa przestrzeń i rozkładane fotele w klasie biznes, wszystko z zachowaniem najwyższych standardów higieny. Pasażerom oferowane są jednorazowe karty menu i karty win. Ciepłe posiłki serwowane są w naczyniach, które są sterylizowane przed każdym użyciem, podobnie jak podawane do posiłku sztućce. Dostępne na pokładzie samolotu materace, poduszki, koce, słuchawki czy zabawki są higienicznie zapakowane.  

Aktualnie linie Emirates oferują ponad 60 kierunków umożliwiając wiele opcji podróży dzięki dogodnym połączeniom przez Dubaj. Poszerzając siatkę połączeń linie Emirates podejmują szeroko zakrojone działania w celu zapewnienia zdrowia i bezpieczeństwa swoim pasażerom i pracownikom. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Wsiąść do transportu do transportu dostosowanego! Biuro prasowe
2024-06-28 | 12:00

Wsiąść do transportu do transportu dostosowanego!

Przed nami lato, czas podróży, odpoczynku i urlopów. Każda podróż niesie ze sobą wiele cennych doświadczeń takich jak odkrywanie nowych miejsc, poznawanie nowych
Podróże Ograniczenia finansowe nie osłabiają apetytu Europejczyków na letnie podróże
2024-06-28 | 12:00

Ograniczenia finansowe nie osłabiają apetytu Europejczyków na letnie podróże

Jak wynika z raportu Allianz Partners International Summer Vacation Confidence Index 2024, obawy Europejczyków o domowe finanse mogą negatywnie odbić się na budżecie wakacyjnym. Nie
Podróże Nowoczesna turystyka w zgodzie z naturą. Jak podróżować w duchu smart?
2024-06-28 | 09:00

Nowoczesna turystyka w zgodzie z naturą. Jak podróżować w duchu smart?

Z globalnego badania przeprowadzonego przez agencję Statista[1] wynika, że 80 proc. podróżnych na całym świecie deklaruje chęć ​​podróżowania zgodnie z zasadami

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić

Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.

Edukacja

Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym

Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności

Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.