Lataj bezpiecznie z Emirates
Bezpieczeństwo i dobre samopoczucie pasażerów i pracowników jest dla linii Emirates najwyższym priorytetem. Siatka połączeń lotniczych stopniowo się powiększa, w związku z tym Emirates wdrożyły szereg środków, by zapewnić bezpieczeństwo swoim pasażerom i obsłudze na każdym etapie podróży, w powietrzu, jak i na lądzie.
Spokojne planowanie podróży
W trakcie pandemii, mimo trudności, nadal możemy planować podróże. Przy rezerwacji biletów lotniczych, warto sprawdzać jakie są warunki wprowadzania zmian w rezerwacji, czy istnieje możliwość zmiany daty podróży a nawet kierunku. Wraz ze stopniowym otwieraniem granic latem, linie Emirates dostosowały swoją politykę rezerwacji tak, by oferować swoim klientom elastyczność i pewność co do planowanego lotu. Pasażerowie, którzy kupią bilet przed 31 lipca 2020 na podróż zaplanowaną na 30 listopada albo przed tą datą, mogą przy rezerwacji taryfy Flex lub Flex plus, elastycznie zmieniać szczegóły podróży powodowane ograniczeniami połączeń lub w związku z sytuacjami wynikającymi z Covid-19 (zmiany dotyczą wszystkich rezerwacji). Więcej informacji znajduje się tutaj.
Zdrowie i bezpieczeństwo przede wszystkim
Aby zapewnić klientom i pracownikom zdrowie i bezpieczeństwo linie Emirates wdrożyły szereg środków na każdym etapie podróży, m.in.:
- bezpłatne zestawy higieniczne dla wszystkich klientów zawierające maseczki, rękawiczki, środki do dezynfekcji rąk czy antybakteryjne chusteczki,
- sprawdzanie temperatury na lotnisku i bariery ochronne przy każdym stanowisku odprawy, by unikać bezpośrednich interakcji między pasażerami oraz obsługą,
- wyposażenie pracowników lotniska i personelu pokładowego w środki ochrony osobistej (PPE),
- skierowanie dodatkowych asystentów na pokłady samolotów po to, by zadbać o dokładne czyszczenie toalet,
- modyfikacja serwisu pokładowego mająca na celu zredukowanie możliwości rozwoju infekcji,
- oferowanie jednorazowych wkładek bakteryjnych do łóżeczek dziecięcych znajdujących się na pokładzie samolotu.
Podczas lotu powietrze w kabinie samolotu jest oczyszczane dzięki filtrom HEPA, takim samym jakich używa się na przykład w szpitalach. Usuwają one 99,7% wirusów, eliminują kurz, alergeny i bakterie z kabiny, czyniąc ją zdrowszą i bezpieczniejszą dla osób, które w niej przebywają. Powietrze jest wymieniane co 2-3 minuty. Po każdym locie i podczas lądowania w Dubaju, każdy samolot przechodzi dogłębne czyszczenie i dezynfekcję, by zapewnić bezpieczeństwo i właściwe warunki sanitarne.
Podróżujący przez lotnisko w Dubaju, którzy przesiadają się na inny lot, przejdą przez kontrolę temperatury podczas międzylądowania. Przy stanowisku natrafią na bariery ochronne - dodatkowy środek ostrożności. Załoga lotniska ubrana jest w odzież ochroną (PPE) i zachowuje odpowiedni dystans w stosunku do klientów, a w razie potrzeby skieruje pasażerów do miejsca, gdzie uzyskają odpowiednią pomoc. Przed wejściem na pokład samolotu pasażerowie dostaną bezpłatne zestawy higieniczne.
Klienci klasy premium
Na pokładzie klienci premium mogą korzystać z luksusu prywatności. Umożliwią to wydzielone kabiny pierwszej klasy, a także komfortowa przestrzeń i rozkładane fotele w klasie biznes, wszystko z zachowaniem najwyższych standardów higieny. Pasażerom oferowane są jednorazowe karty menu i karty win. Ciepłe posiłki serwowane są w naczyniach, które są sterylizowane przed każdym użyciem, podobnie jak podawane do posiłku sztućce. Dostępne na pokładzie samolotu materace, poduszki, koce, słuchawki czy zabawki są higienicznie zapakowane.
Aktualnie linie Emirates oferują ponad 60 kierunków umożliwiając wiele opcji podróży dzięki dogodnym połączeniom przez Dubaj. Poszerzając siatkę połączeń linie Emirates podejmują szeroko zakrojone działania w celu zapewnienia zdrowia i bezpieczeństwa swoim pasażerom i pracownikom.

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.