Komunikaty PR

LATO W OFFIE: NIEDZIELNY OBIAD BEZ „BOMBELKÓW” I SPOTKANIA ZE SZTUKĄ

2024-06-27  |  10:00
Biuro prasowe

LATO W OFFIE:  NIEDZIELNY OBIAD BEZ „BOMBELKÓW”

I SPOTKANIA ZE SZTUKĄ

 

Dla miłośników sztuk wizualnych: poszukiwanie sensu utraconych chwil na wystawie „Rondo straconego czasu” oraz zmysłowe i barwne obrazy Malwiny Jagóry na wernisażu „Serce kwiatu”. A dla rodziców potrzebujących czasu dla siebie – animacje dla dzieci w czasie brunchu i obiadu w niedzielne południe. W najbliższych dniach OFF Piotrkowska Center ma dla swoich gości kilka propozycji.

– Lato to tradycyjnie już czas, gdy ogródki na dziedzińcu OFFa wypełniają się gwarem rozmów i muzyką. Nie brakuje też dodatkowych propozycji spędzenia wolnego czasu przygotowanych przez naszych najemców i partnerów – mówi Julia Olczyk z zespołu OPG Property Professionals, zarządzającego OFF Piotrkowska Center.

Jedną z nich, jest wystawa „Rondo Straconego Czasu” prezentowana w przestrzeniach budynku TEAL na 5. piętrze. – Na jednej ze ścian fabryki przy ul. Źródłowej 47, tuż przy rondzie Solidarności, pojawił się napis «Rondo Straconego Czasu». Łodzianie, jeśli mogą, omijają to miejsce, bo wiedzą, że spędzą tu w korkach wiele cennych minut”. A ile cennych minut spędzają artyści w procesie tworzenia? – pytają kuratorki wystawy: Adrianna Urbańska i Jagoda Skawska, studentki z Koła Naukowego Laboratorium Sztuki Performance działającego przy Instytucie Malarstwa i Rysunku Akademii Sztuk Pięknych im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi.

Nawiązując do tytułu powieści Marcela Prousta, autorki wystawy zachęcają widzów do poszukiwania straconego czasu w pracach artystycznych. Zastanawiają się, czy odpowiednio szeroka publiczność sprawia, że dzieło ma sens oraz czy odbiorcy nadają uniwersalną wartość autobiograficznej twórczości. Na wystawie swoje prace prezentują Martyna Cisińska, Gabriel Data, Mariya Hoyin, Justyna Kazanecka, Tomasz Kwiatkowski, Marek Morawski, Karol Skwark i Julia Zaręba. „Rondo Straconego Czasu” można oglądać jeszcze do 7 lipca, codziennie od wtorku do czwartku w godzinach 16.00-19.00 oraz od piątku do niedzieli w godzinach 15.00-20.00. Partnerem wystawy ASP w Łodzi jest Fundacja OPG. Zadanie Rondo straconego czasu jest realizowane dzięki finansowaniu z budżetu Miasta Łodzi. Wstęp na wydarzenie jest wolny.

Z kolei 3 lipca o godzinie 18:00, w restauracji Drukarnia Skład Wina & Chleba odbędzie się wernisaż wystawy „Serce kwiatu” Malwiny Jagóry. Pochodząca z Łowicza artystka, ukończyła Akademię Sztuk Pięknych im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi, a obecnie mieszka i tworzy w swojej pracowni w Katowicach. – Tworzę za pomocą konturów, kontrastów i geometrycznych układów, które układają się w erotyczne obrazy. Pozbawione cienia, gradientów pozwalają odbiorcy wypełnić resztę obrazu. W zastosowanej technice tkwi sedno kolekcji. Dla każdego z nas erotyka ma różne odcienie, a moje obrazy pozwalają odbiorcom definiować ją na własny sposób – mówi o swojej twórczości Malwina Jagóra. Jej obrazy znajdują się w prywatnych kolekcjach w kraju i za granicą, a na wystawie w Łodzi malarka zaprezentuje około 26 najnowszych prac. Będzie je można oglądać do końca września w godzinach 8.30-22.00 w dni powszednie, 9.00-1.00 w soboty oraz 10.00- 22.00 w niedziele.

Skoro mowa o niedzielach w Drukarni, to począwszy od najbliższej, 30 czerwca, właściciele zapraszają do siebie rodziny z dziećmi. Podczas gdy rodzice i opiekunowie będą cieszyć się chwilą dla siebie, maluchami zajmą się animatorki, które zadbają o to, by w godzinach od 11.00 do 15.00 dzieci spędziły czas na doskonałej zabawie. Udział w akcji Sunday Funday jest darmowy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Moda

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.

Muzyka

Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.