Komunikaty PR

Lato w pełni – wakacyjny sezon z akcesoriami od Netto

2020-06-17  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Węgorek
Walk PR

Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl

Wakacje tuż, tuż! Ten czas warto wykorzystać na relaksującą zabawę w wodzie – nad morzem lub… we własnym ogrodzie. W zachowaniu wakacyjnych wspomnień, pomogą letnie przetwory, których smak pozwoli przenieść się w sam środek lata o każdej porze roku. Praktyczne akcesoria, niezbędne w czasie letnich aktywności, są dostępne w najnowszej ofercie sieci handlowej Netto.

Budowanie zamków z piasku i skakanie przez morskie fale to fantastyczna zabawa, która sprawia radość osobom w każdym wieku. Aby móc popluskać się w wodzie w upalny dzień, nie trzeba wyjeżdżać – wystarczy odpowiednio wyposażyć własny ogród. Lato to również raj dla amatorów gotowania. Bogactwo świeżych owoców i warzyw daje szansę na przygotowanie smakowitych przetworów, które będą cieszyć aż do kolejnych wakacji. Niezastąpione latem akcesoria do zabawy oraz gotowania znajdują się w nowej ofercie sklepów Netto.

Wakacje nad wodą

Upalne miesiące to niepowtarzalny czas, który warto wykorzystać na zabawę w wodzie, również we własnym ogrodzie. Idealnie sprawdzi się do tego basen prostokątny marki Bestway (79 zł), wykonany z wytrzymałego materiału winylowego z łatką naprawczą w zestawie i możliwością szybkiego spuszczenia powietrza. Dzieci z pewnością będą zachwycone wodnym placem zabaw od Bestway (99 zł), w skład którego wchodzą: kolorowy basen i zdejmowana zjeżdżalnia z linką i uchwytami, a także dmuchane zabawki – dwa błazenki i pierścienie oraz ośmiornica. W przypadku maluchów sprawdzą się okrągły basen (36 zł) oraz niewielki basenik (22 zł) w motywy z ulubionych bajek, a także dmuchane kółko (7 zł) i rękawki (7 zł). Kiedy już zabawy dobiegną końca, przydadzą się ręcznik (29 zł) oraz poncho z kapturem (29 zł) w kolorowe wzory z postaciami z popularnych kreskówek. Z kolei starsze dzieci oraz dorośli podczas odpoczynku w wodzie z chęcią wykorzystają dmuchany leżak (26 zł), materac-hamak (36 zł) z dnem wykonanym z siatki i wygodnym oparciem pod głowę, koło (26 zł), dmuchanego rekina do pływania (22 zł) i makaron z pianki (17 zł).

Wakacje to nie tylko czas na wodne zabawy, ale też okazja do budowania wspaniałych zamków z piasku. Do tego idealne będą zabawki do piasku (15 zł) oraz silikonowe zabawki do piasku (29 zł) z możliwością złożenia, a także stolik – park wodny (49 zł) z ruchomymi elementami, który umożliwia wlewanie wody lub piasku do zabawek i obserwowanie przepływu. Chwilę wytchnienia przed prażącym słońcem zapewni namiot dla dzieci (69 zł) w kształcie rekina.

Smak lata

Sezon wiosenno-letni obfituje w przepyszne i zdrowe, świeże warzywa i owoce, które warto wprowadzić do swojego menu. Aby zachować wakacyjne smaki na dłużej, wystarczy przygotować domowe przetwory, które sprawdzą się idealnie w trakcie kolejnych miesięcy. Kuchenne prace z pewnością ułatwią: mocowany do blatu przecierak do pomidorów (27 zł), spiralna krajalnica do warzyw (14 zł), tarka multifunkcyjna z obieraczką do warzyw i pojemnikiem (26 zł) z czterema rodzajami oczek oraz drylownica do wiśni (17 zł) z zapewniającą stabilność podstawką. Przygotowanie naturalnych soków ze świeżych owoców i warzyw umożliwi sokownik (99 zł), czyli specjalny garnek, działający w oparciu o metodę gotowania na parze. Jest odpowiedni do różnego rodzaju kuchenek – gazowych, elektrycznych, ceramicznych i indukcyjnych. Do przygotowania konfitur, pikli oraz innych przetworów przydadzą się: szklany słój do kiszenia ogórków w komplecie ze szczypcami (14 zł), zestaw czterech słoików-beczułek (lub prostych) z zakrętkami i naklejkami (9 zł), zestaw sześciu słoików bez zakrętek (9 zł) oraz komplet zakrętek (5 zł za 10 szt.).

Oferta ważna od 22 czerwca do wyczerpania zapasów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Walk PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.