Komunikaty PR

Lato w pełni – wakacyjny sezon z akcesoriami od Netto

2020-06-17  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Węgorek
Walk PR

Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl

Wakacje tuż, tuż! Ten czas warto wykorzystać na relaksującą zabawę w wodzie – nad morzem lub… we własnym ogrodzie. W zachowaniu wakacyjnych wspomnień, pomogą letnie przetwory, których smak pozwoli przenieść się w sam środek lata o każdej porze roku. Praktyczne akcesoria, niezbędne w czasie letnich aktywności, są dostępne w najnowszej ofercie sieci handlowej Netto.

Budowanie zamków z piasku i skakanie przez morskie fale to fantastyczna zabawa, która sprawia radość osobom w każdym wieku. Aby móc popluskać się w wodzie w upalny dzień, nie trzeba wyjeżdżać – wystarczy odpowiednio wyposażyć własny ogród. Lato to również raj dla amatorów gotowania. Bogactwo świeżych owoców i warzyw daje szansę na przygotowanie smakowitych przetworów, które będą cieszyć aż do kolejnych wakacji. Niezastąpione latem akcesoria do zabawy oraz gotowania znajdują się w nowej ofercie sklepów Netto.

Wakacje nad wodą

Upalne miesiące to niepowtarzalny czas, który warto wykorzystać na zabawę w wodzie, również we własnym ogrodzie. Idealnie sprawdzi się do tego basen prostokątny marki Bestway (79 zł), wykonany z wytrzymałego materiału winylowego z łatką naprawczą w zestawie i możliwością szybkiego spuszczenia powietrza. Dzieci z pewnością będą zachwycone wodnym placem zabaw od Bestway (99 zł), w skład którego wchodzą: kolorowy basen i zdejmowana zjeżdżalnia z linką i uchwytami, a także dmuchane zabawki – dwa błazenki i pierścienie oraz ośmiornica. W przypadku maluchów sprawdzą się okrągły basen (36 zł) oraz niewielki basenik (22 zł) w motywy z ulubionych bajek, a także dmuchane kółko (7 zł) i rękawki (7 zł). Kiedy już zabawy dobiegną końca, przydadzą się ręcznik (29 zł) oraz poncho z kapturem (29 zł) w kolorowe wzory z postaciami z popularnych kreskówek. Z kolei starsze dzieci oraz dorośli podczas odpoczynku w wodzie z chęcią wykorzystają dmuchany leżak (26 zł), materac-hamak (36 zł) z dnem wykonanym z siatki i wygodnym oparciem pod głowę, koło (26 zł), dmuchanego rekina do pływania (22 zł) i makaron z pianki (17 zł).

Wakacje to nie tylko czas na wodne zabawy, ale też okazja do budowania wspaniałych zamków z piasku. Do tego idealne będą zabawki do piasku (15 zł) oraz silikonowe zabawki do piasku (29 zł) z możliwością złożenia, a także stolik – park wodny (49 zł) z ruchomymi elementami, który umożliwia wlewanie wody lub piasku do zabawek i obserwowanie przepływu. Chwilę wytchnienia przed prażącym słońcem zapewni namiot dla dzieci (69 zł) w kształcie rekina.

Smak lata

Sezon wiosenno-letni obfituje w przepyszne i zdrowe, świeże warzywa i owoce, które warto wprowadzić do swojego menu. Aby zachować wakacyjne smaki na dłużej, wystarczy przygotować domowe przetwory, które sprawdzą się idealnie w trakcie kolejnych miesięcy. Kuchenne prace z pewnością ułatwią: mocowany do blatu przecierak do pomidorów (27 zł), spiralna krajalnica do warzyw (14 zł), tarka multifunkcyjna z obieraczką do warzyw i pojemnikiem (26 zł) z czterema rodzajami oczek oraz drylownica do wiśni (17 zł) z zapewniającą stabilność podstawką. Przygotowanie naturalnych soków ze świeżych owoców i warzyw umożliwi sokownik (99 zł), czyli specjalny garnek, działający w oparciu o metodę gotowania na parze. Jest odpowiedni do różnego rodzaju kuchenek – gazowych, elektrycznych, ceramicznych i indukcyjnych. Do przygotowania konfitur, pikli oraz innych przetworów przydadzą się: szklany słój do kiszenia ogórków w komplecie ze szczypcami (14 zł), zestaw czterech słoików-beczułek (lub prostych) z zakrętkami i naklejkami (9 zł), zestaw sześciu słoików bez zakrętek (9 zł) oraz komplet zakrętek (5 zł za 10 szt.).

Oferta ważna od 22 czerwca do wyczerpania zapasów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Walk PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Media

Agnieszka Hyży: W „Halo, tu Polsat” wreszcie mogę wykorzystać swoją wiedzę, wykształcenie i doświadczenie. Bardzo się tam rozwijam

Przy okazji prezentacji nowej ramówki Polsatu Agnieszka Hyży chwaliła programy, jakie proponuje stacja, i strategię działania Edwarda Miszczaka. Prezenterka przekonuje, że jesień spędzi albo w studiu, bo jest gospodynią weekendowego pasma śniadaniowego „Halo, tu Polsat” i show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, albo przed telewizorem. Zamierza oglądać m.in. „Taniec z gwiazdami” i „Milionerów”.