Komunikaty PR

LEASINGTEAM GROUP Z GODŁEM INWESTOR W KAPITAŁ LUDZKI 2022

2023-02-27  |  14:29
Biuro prasowe
Kontakt

Andrzej Bromski
Bromo

ul. Płowiecka 4/189
00-585 Warszawa
materialy.prasowedszkodowania|gmail.com| |materialy.prasowedszkodowania|gmail.com
510 139 576
www.bromo.pl

Grupa Kapitałowa LeasingTeam otrzymała certyfikat programu Inwestor w Kapitał Ludzki 2022, który przyznawany jest firmom i instytucjom myślącym w odpowiedzialny sposób o rozwoju kompetencji swoich pracowników.

Indeks Inwestor w Kapitał Ludzki dla LeasingTeam Group wyniósł 72 proc., plasując firmę powyżej progu pozytywnej certyfikacji (wynoszącego 70 proc.). Wskaźnik ten liczony jest jako średnia z pięciu obszarów certyfikacji: ogólna satysfakcja z pracy, zaangażowanie, relacje (komunikacja, współpraca), kompetencje (rozwój, obowiązki i warunki pracy) oraz pracownik jako ambasador. 

– Jesteśmy ogromnie wdzięczni i zaszczyceni otrzymanym wyróżnieniem. Bardzo cieszymy się, że nasi pracownicy doceniają firmę jako pracodawcę – powiedziała Dominika Zaczek-Chrzanowska, Dyrektor HR w LeasingTeam Group. – „Klienci nie są najważniejsi. Pracownicy są najważniejsi. Jeśli zadbasz o swoich pracowników, oni zatroszczą się o klientów” – te słowa Richards Bransona odzwierciedlają politykę HR w naszej organizacji. Zdajemy sobie sprawę, jak ważni dla rozwoju biznesu są ludzie, ich zaangażowanie i lojalność wobec pracodawcy. Docenienie firmy przez samych pracowników utwierdza nas w przekonaniu, że obraliśmy właściwy kierunek. Godło programu Inwestor w Kapitał Ludzki to nie tylko zaszczyt, ale przede wszystkim, zobowiązanie do dalszej wytężonej pracy – skomentowała.

Program Inwestor w Kapitał Ludzki prowadzony jest od 2006 roku. Za badania odpowiada niezależna firma badawcza Experience Institute (funkcjonująca od 2019 roku z ramienia Fundacji Digital Knowledge Observatory). Jego celem jest stałe podnoszenie poziomu zarządzania zasobami ludzkimi w Polsce, promowanie znaczenia inwestycji w kapitał ludzki jako najcenniejszego dobra przedsiębiorstw, a także gromadzenie wiedzy o wartościowych praktykach i inicjatywach z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Bromo
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kariera Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków

Według danych World Economic Forum [1] do 2030 roku aż 39 proc. obecnych kompetencji zawodowych będzie wymagało aktualizacji lub stanie się zbędne. Przyszłość rynku pracy
Kariera Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!
2025-04-10 | 17:00

Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!

1/3 firm w Polsce przekazuje benefity pozapłacowe  dla pracowników na Wielkanoc. Jest a to druga najbardziej popularna okazja w roku (po świętach Bożego Narodzenia)
Kariera Dzień Przyjemności w Pracy – Pluxee Polska kontynuuje świętowanie codzienności
2025-03-27 | 09:00

Dzień Przyjemności w Pracy – Pluxee Polska kontynuuje świętowanie codzienności

Pluxee Polska po raz drugi organizuje Dzień Przyjemności w Pracy, tym samym wpisując go na stałe do kalendarza HR. Dlaczego? Ponieważ zaangażowanie polskich pracowników jest

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.