Komunikaty PR

Leć do Dubaju liniami Emirates i odbierz całodniowy bilet do Aquaventure

2021-06-02  |  01:00
Biuro prasowe

Linie Emirates mają świetne wieści dla podróżnych z Polski, którzy tego lata planują spędzić wakacje w Dubaju. Każdy kto kupi bilet Emirates w terminie od 1 do 15 czerwca, na podróż do 30 września 2021 r. (włącznie), otrzyma całodniowy bilet do parku wodnego Aquaventure Waterpark i akwarium The Lost Chambers – jednych z najbardziej popularnych atrakcji turystycznych Dubaju. Aby otrzymać bilet wstępu, klienci muszą zarezerwować podróż na stronie emirates.com używając kodu promocyjnego AQUADAY lub za pośrednictwem biur podróży, które biorą udział w tej kampanii.*

Park wodny Aquaventure Waterpark oferuje słynne, bijące rekordy atrakcje i przejażdżki, a oprócz tego ponad 1 km prywatnej plaży, wspaniałe zjeżdżalnie wodne i place zabaw. W tym niezwykłym miejscu można skorzystać z najbardziej popularnych zjeżdżalni, np. Leap of Faith – 27,5-metrowej, przezroczystej rury otoczonej rekinami i płaszczkami, lub ekstremalnego zjazdu linowego przez cały park. Poszukiwacze mocnych wrażeń mogą bezpiecznie pływać w otoczeniu rekinów lub dokarmiać przyjazne płaszczki karbogłowe. Odwiedzający Atlantis Aquaventure mogą skorzystać z 34 atrakcji dla dorosłych, dzieci i rodzin, takich jak zjazd z Wieży Posejdona, Trident Tower, Splashers Lagoon i Splashers Cove, a także w Raging Rapids i Immortal Falls.

Kolejną atrakcją są szklane tunele akwarium The Lost Chambers znajdujące się w hotelu Atlantis, The Palm, przez które można podglądać życie morskiej flory i fauny. Można tu podziwiać rekiny, płaszczki, piranie, homary i małe koniki morskie, a to tylko kilka z wielu gatunków zwierząt, które tu żyją. Przypominające zaginioną Atlantydę podwodne tunele zabiorą gości w niezwykłą podróż do zaginionej cywilizacji, wraków statków i ruin. W 10 pięknych salach można zobaczyć niezwykle barwną kolekcję przedstawiającą podwodne życie.

Pasażerowie Emirates mogą skorzystać z promocji rezerwując lot do Dubaju od 1 czerwca do 15 czerwca 2021 r. w dowolnej klasie, na podróż od 1 czerwca do 30 września 2021 r. Bezpłatny bilet do parku wodnego Aquaventure Waterpark i akwarium The Lost Chambers uprawnia do całodniowego wstępu w godzinach otwarcia obiektów (park wodny czynny od 10:00 do zachodu słońca, akwarium otwarte od 10:00 do 21:00). **

Pasażerowie z Polski mogą cieszyć się jeszcze większą elastycznością i wygodą podróżowania do Dubaju, ponieważ linie Emirates zwiększają tego lata częstotliwość lotów do Warszawy – od 1 czerwca do pięciu tygodniowo (w każdy wtorek), szósty lot zostanie wprowadzony do rozkładu od 3 lipca (w każdą sobotę), a siódmy rejs w tygodniu od 2 sierpnia (w każdy poniedziałek). Dodatkowe loty zaspokoją zapotrzebowanie rynku i zapewnią klientom lepszą łączność z / do Warszawy przez Dubaj. Loty Emirates do Polski będą realizowane szerokokadłubowymi samolotami Boeing 777-300ER. Bilety można rezerwować na emirates.com, w biurach sprzedaży Emirates lub w biurach podróży. Aby polscy klienci mogli jak najlepiej skorzystać z pobytu w Dubaju, linie Emirates oferują różne opcje godzinowe podróży - popołudniowe wyloty z Dubaju oraz przyloty z Warszawy wczesnym rankiem. Na przykład we wtorki samolot Emirates EK177 wyleci z Dubaju o 15:25 lądując w Warszawie o 19:30 czasu lokalnego. Lot powrotny EK178 wystartuje z Warszawy o 21:40 z lądowaniem w Dubaju o 05:25 czasu lokalnego.

Linie Emirates bezpiecznie wznowiły loty do ponad 90 miejsc docelowych w swojej globalnej sieci. Nowoczesne centrum linii lotniczych, Dubaj, pozostaje jednym z najpopularniejszych miejsc na wakacje i międzylądowanie. Od skąpanych w słońcu plaż po światowej klasy gościnność i obiekty rekreacyjne, Dubaj oferuje różnorodne doświadczenia na światowym poziomie. Jest jednym z pierwszych miast na świecie, które otrzymało oznaczenie „Safe Travels” od Światowej Rady Podróży i Turystyki (WTTC). To potwierdzenie wszechstronnych i skutecznych działań podjętych przez władze, które mają na celu zapewnienie gościom zdrowia i bezpieczeństwa.

Emirates słyną ze swoich wiodących w branży usług i produktów we wszystkich klasach podróży. Klienci mogą korzystać z ponad 4500 kanałów na żądanie w wielokrotnie nagradzanym systemie rozrywki pokładowej ice, a także spróbować wielodaniowych posiłków inspirowanych różnymi kuchniami świata oraz bezpłatnych napojów w każdej klasie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie! Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Malediwy drogie? Tak, ale tylko w resorcie!

Jesień i zima to zdecydowanie czas na Azje, w której panuje właśnie pora sucha i pełnia słońca. W tym roku Azja zaskoczyła wzrostem popularności w porównaniu do roku
Podróże Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?
2024-12-23 | 11:00

Święta na stoku: dlaczego Polacy wybierają Austrię i Włochy?

Coraz więcej Polaków decyduje się spędzać święta Bożego Narodzenia poza domem, szukając miejsc, które łączą tradycyjny klimat z możliwością wyjątkowego wypoczynku. W
Podróże SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
2024-12-19 | 16:25

SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl

Sun & Snow Sp. z o.o dołączył do partnerów sieci handlowej Lidl. Od grudnia do końca stycznia 2025 polscy użytkownicy aplikacji Lidl Plus mają możliwość skorzystania ze zniżki

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.