Lech Free podrywa Polaków z kanap!
Lockdown, opustoszałe siłownie, dystans społeczny – to wszystko nie sprzyja aktywności fizycznej. Co zrobić, gdy zamknięci w czterech ścianach Polacy zalegają na kanapach? Lech Free znalazł rozwiązanie! Przy współpracy z Damianem Janikowskim i Natfit, marka zaskoczyła mieszkańców warszawskiego osiedla, zapraszając ich do rozgrzewki na własnych balkonach. W końcu Lechendy mogą wszystko!
Lech Free od lat zachęca do aktywności fizycznej, realizując niestandardowe działania. Po serii uszytych na miarę obecnej sytuacji treningów live na Facebooku, przyszedł czas, by pójść o krok dalej. Ambasadorzy marki, uzbrojeni w maty, megafony i zapas Lecha Free, ruszyli na jedno z warszawskich osiedli. Ich cel: wspólna rozgrzewka, która doda mieszkańcom energii na cały dzień i zainspiruje do systematycznej aktywności. Medalista Igrzysk Olimpijskich Damian Janikowski i trenerka personalna Natfit prezentowali między innymi pompki i skłony w oparciu o balustradę, bieg bokserski w miejscu, przysiady czy wymachy. Początkowo mieszkańcy podchodzili do aktywności z dystansem, jednak już po kilku minutach na balkonach zebrała się spora grupa sąsiadów. Marka udowadnia, że aktywność podczas kwarantanny nie jest zarezerwowana dla profesjonalnych sportowców – jest potrzebna dla każdego z nas, by mimo niesprzyjających okoliczności pozostać w dobrej formie.
Opublikowany na kanałach marki film z całego wydarzenia i liczne reakcje odbiorców udowadniają: Polacy są gotowi, by wstać z kanap! W licznych komentarzach użytkownicy polecają swoje osiedla, do realizacji podobnej akcji.
Trening zrealizowany został w ramach kampanii Lech Free pod hasłem „Lechendy mogą wszystko”. Za realizację pomysłu odpowiada agencja Tailor Made PR, zaś reakcje mieszkańców warszawskiego osiedla uchwyciła ekipa Szaban Produkcja.
Link do filmu: https://www.facebook.com/freelech/posts/852205958607781

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Lil Masti: Dużo się dzieje w moim życiu. Napędza mnie miłość do córki i jako matka kwitnę
Aniela Bogusz znana w sieci jako Lil Masti podkreśla, że po narodzinach córki w jej życiu dużo się zmieniło. Teraz spełnia się nie tylko w świecie cyfrowym, ale również na płaszczyźnie prywatnej. Jest dumna z tego, że udało jej się stworzyć szczęśliwą i pełną rodzinę. Wkrótce jej córeczka Aria będzie świętować drugie urodziny i z tej okazji rodzice szykują dla niej w ogrodzie przyjęcie z wieloma atrakcjami.
Konsument
Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.
Podróże
Anna Dec: Klimat się zmienia i w tym roku wybitnie to widać. Musimy być przygotowani na różne warunki pogodowe na wakacjach

Pogodynka przyznaje, że tegoroczne lato jest wyjątkowo kapryśne. Prognozy wskazują, że w najbliższych tygodniach upały będą się przeplatać z chłodem, burzami i obfitymi opadami deszczu. Taka zmienna pogoda nie powinna nas jednak całkowicie zniechęcać do aktywności na świeżym powietrzu. Zdaniem Anny Dec trzeba korzystać z uroków lata i niezależnie od tego, czy świeci słońce, czy też pada, tak organizować czas wolny, by nie siedzieć w domu.