Lech rozwija współpracę z Polish Hip-Hop Festival
TMPR
Aleje Ujazdowskie 22
00-478 Wwa
mateusz.madiuk|tailormadepr.pl| |mateusz.madiuk|tailormadepr.pl
530014999
tailormadepr.pl/
Lech Polish Hip-Hop Music Awards to przełomowy projekt dla polskiego hip-hopu. Gatunek, który od wielu lat bije rekordy popularności na polskim rynku muzycznym, w końcu doczeka się nagród z prawdziwego zdarzenia! Topowi artyści i olbrzymia dawka muzycznych doznań to efekt połączenia sił Polish Hip-Hop Festival oraz marki Lech. Wydarzenie poprzedzi szeroko zakrojona kampania marketingowa. Jej pierwsze efekty będzie można zobaczyć 19 maja.
Pierwsze takie wydarzenie w Polsce
I edycja Lech Polish Hip-Hop Music Awards odbędzie się 19 sierpnia we wrocławskiej Hali Stulecia. Pomysłodawcą gali są twórcy Polish Hip-Hop Festival, czyli największego festiwalu muzyki hip-hopowej w tej części Europy. Głównym celem nowego, muzycznego projektu jest docenienie polskich twórców hip-hopu i pokazanie, że kultura miejska w kraju nad Wisłą jest na światowym poziomie. Gala będzie ogromnym przedsięwzięciem muzycznym o zasięgu ogólnopolskim.
Podczas wydarzenia zostaną przyznane statuetki w 18 kategoriach. Nominowanych wybierze Gremium pod przewodnictwem Marcina Flinta i Dawida Bartkowskiego. W jego skład wchodzą osoby związane z dziennikarstwem muzycznym, znawcy hip-hopu m.in. przedstawiciele ogólnopolskiej prasy papierowej i rozgłośni radiowych. Poza wręczeniem nagród w Hali Stulecia odbędzie się koncert, na którym wystąpią topowe raperki i raperzy.
Śladami Cichego&Małego, czyli Artur Barciś i Wini w rolach głównych!
Nagrody oraz koncerty to jedynie część wielkiego przedsięwzięcia jakim jest Lech Polish Hip-Hop Music Awards. 19 maja, w ramach szeroko zakrojonej kampanii marketingowej, pojawi się w sieci pierwszy z trzech odcinków serialu „Czarna Wołga. Cichy&Mały”. W głównych rolach zobaczymy Artura Barcisia wcielającego się w postać „Cichego” oraz znanego w środowisku rapowym Winiego, któremu przypadła rola „Małego”. W tym samym odcinku zobaczymy także Te-Trisa – rapera, producenta i legendę polskiego freestyle'u. Serial będzie dostępny na oficjalnym kanale Lech Polish Hip-Hop Music Awards na platformie YouTube.
Pierwszy odcinek można obejrzeć pod linkiem:
https://www.youtube.com/watch?v=1ZuiFBgJfw8
Dedykowane puszki Lech i inne działania promocyjne
Lech Polish Hip-Hop Music Awards zostanie wsparty zasięgową kampanią outdoorową, radiową oraz promocją w digitalu, display mobile i VOD. Informacje na temat wydarzenia znajdą się również na 18 milionach dedykowanych puszek Lech.
Pomysłodawcą wydarzenia jest Polish Hip-Hop Festival, natomiast sponsorem tytularnym gali marka Lech należąca do Kompanii Piwowarskiej. Za produkcję materiałów video do serialu „Czarna Wołga. Cichy&Mały” odpowiada dom produkcyjny OTO Film. W skład grupy projektowej wchodzą: Cut The Mustard - digital, Tailor Made PR – influencer marketing, Zenith – media.
Wszystkie działania można śledzić na oficjalnej stronie internetowej:
http://www.plhhma.pl/
„Moja i Twoja nadzieja” w warszawskim liceum
Od dwóch takich, co ukradli słońce…
Giełda Winyli i CD w Atrium Biała
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.