Komunikaty PR

Legendarny sterowiec Goodyear Blimp zawita do Polski!

2021-06-02  |  11:15
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.25 MB )
  • Sterowiec Goodyear ponownie pojawi się na europejskim niebie po zeszłorocznym powrocie na Stary Kontynent.
  • Sterowiec zapewni relacje z powietrza z najważniejszych imprez motorsportowych, w tym m.in. wyścigów WTCR na torze Nürburgring, PURE ETCR i BTCC oraz 24-godzinnych zmagań na torze Le Mans.
  • 7 lokalizacji w Europie, w tym loty nad Londynem, Mediolanem i w okolicach Wrocławia.

W zeszłym roku sterowiec Goodyear Blimp powrócił na europejskie niebo. W tym roku będzie go można zobaczyć w jeszcze większej liczbie miejsc, w tym nad legendarnym torem Nürburgring, gdzie z powietrza będzie nadawać relację z wyścigów WTCR – Pucharu Świata FIA Samochodów Turystycznych. Sterowiec pojawi się również nad Londynem, Le Mans i w bliskich okolicach Wrocławia. Legendarna ikona Goodyear zagości w pobliżu stolicy Dolnego Śląska aż przez trzy dni.

Latający nad Europą sterowiec Goodyear Blimp to półsztywny Zeppelin NT, który jest największym tego typu modelem na świecie. Ten międzynarodowy symbol, widoczny w przestworzach od 1910 r. jako ambasador marki Goodyear, nie tylko zapewnia niepowtarzalne wrażenia, ale jest także wykorzystywany do relacjonowania najważniejszych imprez sportowych, w tym 24-godzinnego wyścigu Le Mans.

W 2021 roku sterowiec Goodyear Blimp odwiedzi wiele miast i imprez wyścigowych, dzięki czemu fani motorsportu w całej Europie będą mogli go zobaczyć na niebie. Podobną szansę dostaną też mieszkańcy miast znajdujących się na trasie lotów transferowych do kultowych miejsc, takich jak Londyn, Mediolan i Wrocław. Na czas tournée sterowca po Europie, w wybranych miejscach zaplanowano szereg specjalnych wydarzeń, aby uczcić jego przybycie.

Po raz pierwszy sterowiec Goodyear Blimp pojawi się na europejskim niebie już 5 czerwca na torze Nürburgring, gdzie będzie transmitował z powietrza wyścigi WTCR – relacja do obejrzenia na kanale Eurosport. Goodyear został oficjalnym dostawcą opon dla WTCR w zeszłym roku. Następnie, w dniach 24-25 czerwca, sterowiec poleci z Bonn do Londynu, gdzie weźmie udział w rundzie Brytyjskich Mistrzostw Samochodów Turystycznych (BTCC) na torze Brands Hatch. Podczas tego wydarzenia również zapewni transmisję telewizyjną z powietrza, dzięki czemu fani motorsportu będą mogli obejrzeć wyścig z nowej perspektywy. Dodatkową atrakcją będzie możliwość uczestnictwa w niezapomnianych lotach pasażerskich nad brytyjską stolicą.

W lipcu legendarny symbol Goodyear odwiedzi Mediolan, gdzie będzie towarzyszył 6-godzinnemu wyścigowi na torze Monza w ramach Długodystansowych Mistrzostw Świata FIA (WEC), rozgrywanemu w dniach 16-18 lipca. Następnie odwiedzi słoweńską stolicę Lublanę (21 lipca), a także okolice Wrocławia, mijając po drodze czeską Pragę (30 lipca - 2 sierpnia). Sterowiec Goodyear pojawi się także w Kopenhadze, gdzie będzie towarzyszył odbywającym się tam zmaganiom w pełni elektrycznych samochodów turystycznych wielu marek z serii PURE ETCR. Ostatnim przystankiem na trasie przelotów będzie 24-godzinny wyścig Le Mans (21-22 sierpnia), podczas którego sterowiec Goodyear zapewni obszerną relację telewizyjną na żywo nadawaną przez Eurosport.

Piotr Nagalski, dyrektor marketingu Goodyear w Europie, powiedział: „Pasja odkrywania to istotny aspekt marki Goodyear. Po spektakularnym powrocie na europejskie niebo w 2020 r., w tym sezonie sterowiec Goodyear poleci do większej liczby miast i odwiedzi więcej wydarzeń, mijając po drodze światowej sławy zabytki. Loty w Niemczech, Francji, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Polsce, Danii i Słowenii będą wspierały ducha Goodyear wyrażonego hasłem Go Further.”

Pełna trasa przelotu sterowca Goodyear Blimp w 2021

Data

Miasto/wydarzenie

Mijane miasta

5 czerwca

WTCR Nürburgring

3 czerwca

Friedrichshafen, Stuttgart, Mannheim, Wiesbaden, Koblenz, Bonn

26 - 30 czerwca

Londyn i BTCC na Brands Hatch

24 - 25 czerwca

Friedrichshafen, Bonn, Aachen, Waterloo, Kortrijk, Calais, Folkestone, Ashford, Rochester

16 - 18 lipca

Mediolan i 6-godzinny wyścig na torze Monza (WEC)

13 - 15 lipca

Friedrichshafen, Bazylea, Besançon, Dole, Chalons-sur-Saône, Lyon, Valence, Avignon, Nîmes, Marsylia, Cannes, Monaco, Genua

21 lipca

Lublana

20 lipca

Werona, Padwa, Wenecja, Triest

22-23 lipca

Graz, Wiener Neustadt, Wels, Monachium, Memmingen

31 lipca - 2 sierpnia

Wrocław

29-30 lipca

Memminger, Augsburg, Regensburg, Pilzno, Praga, Trutnow

6 - 8 sierpnia

Kopenhaga i PURE ETCR

3-4 sierpnia

Grünberg, Frankfurt nad Odrą, Berlin, Schwerin, Lubeka, Fehmarn

9-10 sierpnia

Fehmarn, Lubeka, Hamburg, Hildesheim, Kassel, Frankfurt, Mannheim, Stuttgart

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja PETRONAS wspiera przyszłych mistrzów motoryzacji – startuje „Wyścig talentów” Biuro prasowe
2024-10-16 | 10:30

PETRONAS wspiera przyszłych mistrzów motoryzacji – startuje „Wyścig talentów”

Program ma na celu nie tylko rozwój młodych talentów w dziedzinie motosportu, ale także podniesienie poziomu edukacji technicznej w Polsce oraz promowanie motoryzacji jako perspektywicznej ścieżki kariery. PETRONAS wspiera młodych ludzi nie od dziś, jednocześnie pomagając branży warsztatowej pozyskiwać wykwalifikowaną kadrę.   „Wyścig talentów” to program, którego celem jest podniesienie poziomu wiedzy technicznej wśród młodzieży, zwrócenie uwagi na motoryzację jako przyszłościowy kierunek edukacyjny oraz ułatwienie firmom branżowym pozyskania wykwalifikowanych kadr. W obliczu niedoboru specjalistów w branży, inicjatywa ta może pomóc w pozyskaniu nowych, ambitnych kadr. Celem programu jest uświadomienie młodym ludziom, że praca w tej motoryzacji nie tylko przynosi korzyści finansowe, ale również jest interesująca, oferując szerokie możliwości rozwoju zawodowego oraz długotrwałą stabilność na rynku pracy.   Program skierowany jest do uczniów z blisko 900 szkół branżowych i technicznych, którzy w trakcie 9-miesięcznego konkursu będą mieli okazję sprawdzić się w serii wyzwań edukacyjnych oraz testów teoretycznych i praktycznych. Uczestnicy będą mieli okazję zdobyć nie tylko teoretyczną wiedzę, ale przede wszystkim kluczowe umiejętności praktyczne, które są wysoko cenione przez pracodawców. Projekt ma szansę zmienić postrzeganie branży motoryzacyjnej i uświadomić jak atrakcyjna jest taka ścieżka kariery, a ponadto otworzyć przed młodymi realne perspektywy zatrudnienia.  „Wsparcie młodych talentów to nie tylko nasza odpowiedzialność, ale i misja. Strategicznie inwestujemy w przyszłość motoryzacji, dbając jednocześnie o rozwój lokalnych warsztatów. To właśnie młodzi ludzie, których mamy szansę wspierać, wkrótce zasilą szeregi firm i serwisów w całym kraju, przynosząc ze sobą świeże spojrzenie, innowacyjne podejście oraz nowoczesną wiedzę techniczną” – mówi Danuta Michałus-Sokołowska, Dyrektor ds. Marketingu na Europę Centralną i Północną w PETRONAS.  Konkurs – rozkład jazdy  "Wyścig talentów” rozpocznie się w październiku 2024 roku i potrwa do czerwca 2025 roku. Składać się będzie z siedmiu etapów eliminacyjnych, przygotowanych przez ponad 80 ekspertów branżowych. Uczestnicy konkursu będą musieli zmierzyć się z ponad 3500 pytaniami dotyczącymi technologii motoryzacyjnych. Łącznie do finału zakwalifikuje się 160 uczniów.   Na zwycięzców i finalistów poszczególnych etapów czekają atrakcyjne nagrody finansowe oraz rzeczowe o wartości do 1000 zł. Finaliści konkursu będą mieli okazję rywalizować o jeszcze bardziej wyjątkowe i prestiżowe trofea, w tym nagrodę główną - 10 000 zł.    Każdy ze 160 finalistów otrzyma także dostęp do specjalistycznych programów szkoleniowych, przygotowanych przez ekspertów technicznych oraz wykładowców z czołowych polskich politechnik i firm, w tym PETRONAS.   Rozwój branży warsztatowej  „Wyścig talentów” to nie tylko szansa dla młodych ludzi, ale także dla firm motoryzacyjnych, warsztatów samochodowych i uczelni, które poprzez udział w projekcie mogą zacieśnić relacje z potencjalnymi pracownikami, czy przyszłymi studentami oraz wspierać rozwój edukacji technicznej w Polsce. Uczestnicy programu to przyszli mechanicy, inżynierowie i specjaliści, którzy dzięki udziałowi w konkursie zdobędą doświadczenie niezbędne do pracy w nowoczesnych warsztatach. Wprowadzenie młodej generacji fachowców, gotowych stawić czoła nowym wyzwaniom, takim jak rosnąca liczba samochodów elektrycznych czy hybrydowych, jest kluczowe dla rozwoju całej branży.   PETRONAS jako kluczowy partner technologiczny, będzie wspierał uczestników konkursu wiedzą ekspercką, m.in. przygotowując materiały konkursowe oraz dzieląc się doświadczeniem.  "PETRONAS od lat angażuje się w różnorodne projekty wspierające edukację techniczną, ponieważ wierzymy, że nowa generacja specjalistów to klucz do rozwoju branży. 'Wyścig talentów' to szansa dla młodych ludzi, aby zdobyć umiejętności i nawiązać nowe relacje" dodaje Danuta Michałus-Sokołowska.  PETRONAS – partner w kształceniu przyszłych ekspertów motoryzacji  Zaangażowanie PETRONAS w program „Wyścig talentów” to kolejny krok w kierunku wspierania młodzieży, rozwoju edukacji technicznej, ale także budowanie relacji pomiędzy potencjalnymi pracownikami a przemysłem motoryzacyjnym. Firma od lat angażuje się w projekty wspierające młode talenty na całym świecie. W ramach wcześniejszych działań, PETRONAS organizował między innymi programy stypendialne dla studentów kierunków technicznych oraz szkolenia praktyczne w swoich centrach technologicznych. Przykładem jest współpraca z politechniką w Turynie oraz projekty takie jak PETRONAS Education Sponsorship Programme (PESP), który zapewnia wsparcie finansowe i edukacyjne dla wyróżniających się studentów.  Więcej na ten temat można przeczytać na stronie: Students & Graduates | PETRONAS Global   
Motoryzacja Jakimi kierowcami są Polacy? Niemal 70% z nich przyznaje sobie najwyższą notę
2024-10-09 | 14:00

Jakimi kierowcami są Polacy? Niemal 70% z nich przyznaje sobie najwyższą notę

Według wyników najnowszej ankiety BlaBlaCar niemal 70% kierowców korzystających z platformy ocenia swoje umiejętności jazdy na 5 w pięciostopniowej skali. Wśród
Motoryzacja Sezonowa Wyprzedaż w Toyota Financial Services
2024-10-09 | 10:00

Sezonowa Wyprzedaż w Toyota Financial Services

Toyota kontynuuje Sezonową Wyprzedaż, która daje klientom możliwość skorzystania z atrakcyjnych rabatów na samochody. Z tej okazji Toyota Financial Services przedłuża

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edukacja

Stereotypy społeczne sprawiają, że mężczyznom trudno szukać pomocy w depresji. W zdrowiu i edukacji ich sytuacja jest trudniejsza niż kobiet

Luka edukacyjna, czyli gorsze wyniki w testach i mniejsze szanse na wyższą edukację, krótszy czas życia, późniejszy wiek emerytalny, ale przede wszystkim samotność w depresji i większa liczba samobójstw – to problemy współczesnych polskich mężczyzn. W ich naprawie przeszkadza nie tylko brak powszechnej świadomości ich występowania, ale także stereotypy społeczne, które utrudniają mężczyznom zwrócenie się o pomoc, oraz brak systemowych ram udzielania tej pomocy.

Muzyka

Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji

Dziennikarz przygotowuje się do premiery pierwszej autorskiej EP-ki i jak zaznacza, w ten sposób spełnia jedno ze swoich największych marzeń. Bardzo zależy mu więc na tym, by każdy utwór był dopracowany w najmniejszym szczególe i niósł wartościowy przekaz. Pierwszy singiel zatytułowany „A może tak” Krzysztof Skórzyński oficjalnie zaprezentował podczas Top of The Top Sopot Festival.