LEGO® TECHNIC™ dodaje gazu z zestawem Dom's Dogde Charger
Wielbicieli muscle cars oraz filmów Szybcy i Wściekli czeka prawdziwy dreszcz emocji. Dzisiaj Grupa LEGO wraz z Universal Brand Development przedstawiła pierwszy zestaw LEGO inspirowany globalnym hitem kinowym - niesamowite LEGO® Technic™ Dom’s Dodge Charger. 1077-częściowa replika legendarnego Dodge’a Chargera R/T z 1970 roku, prowadzonego przez nieustraszonego ulicznego wyścigowca Dominica Torreto, zapewni konstruktorom ekscytujące wyzwania w oczekiwaniu na najnowszą część sagi Szybkich i Wściekłych. Światowa premiera dziewiątej części zaplanowana jest na kwiecień 2021 roku.
Zabawa nie kończy jednak po opadnięciu flagi wyścigowej. Po zbudowaniu auta fani mogą wypróbować niesamowite kaskaderskie ewolucje Doma i odtworzyć odważne pościgi. A kiedy ulice opustoszeją, można dumnie prezentować samochód stojący na dwóch tylnich kołach.
Wierna replika ulubionego samochodu Doma jest wyposażona w te same detale, które posiada auto filmowe. Tak jak w pełnowymiarowej wersji, maska LEGO® Technic™ Dodge’a Chargera Doma otwiera się, odsłaniając legendarny silnik V8. Fani poczują się jakby byli w garażu, w którym Dom dopieszcza swój najnowszy projekt. Będzie można zainstalować ruchome tłoki, zawieszenie z podwójnymi wahaczami, kierownicę, która pozwoli pochwalić się możliwościami samochodu i umieścić butle nitro w bagażniku. Na wypadek, gdyby zrobiło się za gorąco, w kokpicie będzie również gaśnica.
Zainspirowany pełnymi wartkiej akcji scenami z sagi Szybkich i Wściekłych, model LEGO® Technic™ Dodge Charger Doma odtworzony jest w skali 1:13. Zaprojektowany został dla konstruktorów w wieku powyżej 10 lat. Zestaw jest dostępny w przedsprzedaży od 30 marca na stronie LEGO.com, a na całym świecie w sprzedaży będzie od 27 kwietnia 2020.
Samuel Tacchi, projektant modelu, powiedział: Dynamiczna akcja serii Szybkich i Wściekłych zawładnęła sercami i umysłami maniaków motoryzacji na całym świecie. Chcemy inspirować ludzi w każdym wieku do eksplorowania pokładów swojej kreatywności poprzez budowanie tego, co jest związane z ich pasją. Wiemy też, że fani zestawów LEGO® Technic™ i hitowej serii filmów uwielbiają fajne samochody i zabawę z odrobiną adrenaliny. Pracowaliśmy z zespołem Universal połączeni wspólną pasją. Udało nam się przenieść filmowego Dodge’a Charger’a Doma w najdrobniejszych szczegółach prosto do prawdziwego świata i inspirować tym fanów Szybkich i Wściekłych oraz miłośników LEGO® Technic™ na całym świecie.
Informacje o firmie LEGO
Grupa LEGO to prywatna, rodzinna firma z centralą w Billund w Danii oraz siedzibami głównymi w Enfield w USA, Londynie w Wielkiej Brytanii, Szanghaju w Chinach oraz w Singapurze. Została założona w 1932 roku przez Ole Kirka Kristiansena, a dzięki kultowemu klockowi LEGO® jest jednym z czołowych światowych producentów zabawek dla dzieci.
Kierując się dewizą firmy: „Tylko najlepsze jest wystarczająco dobre”, spółka promuje ideę wspierania dziecięcych zdolności oraz pragnie inspirować i rozwijać potencjał budowniczych przyszłości poprzez kreatywne zabawy i naukę. Z ofertą sprzedawanych na całym świecie produktów LEGO można zapoznać się na stronie internetowej www.LEGO.pl. Więcej aktualności z Grupy LEGO oraz informacje o naszych wynikach finansowych i zaangażowaniu w odpowiedzialność można znaleźć na stronie http://www.LEGO.pl/aboutus.
Nazwa LEGO i logo LEGO są znakami towarowymi Grupy LEGO. ©2020 The LEGO Group.
Biuro prasowe:
Joanna Kuźma
Senior Account Executive
tel. +48 502 093 511
e-mail: joanna.kuzma@ogilvy.com
Małgorzata Malesa
Junior Account Executive
tel. +48 502 555 811
e-mail: malgorzata.malesa@ogilvy.com
Katarzyna Walewska – Napiórkowska
Account Supervisor
tel. +48 502 555 821
e-mail: katarzyna.walewska-napiorkowska@ogilvy.com

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.