Komunikaty PR

LEGO® TECHNIC™ dodaje gazu z zestawem Dom's Dogde Charger

2020-03-31  |  15:00
Biuro prasowe

Wielbicieli muscle cars oraz filmów Szybcy i Wściekli czeka prawdziwy dreszcz emocji. Dzisiaj Grupa LEGO wraz z Universal Brand Development przedstawiła pierwszy zestaw LEGO inspirowany globalnym hitem kinowym - niesamowite LEGO® Technic™ Dom’s Dodge Charger. 1077-częściowa replika legendarnego Dodge’a Chargera R/T z 1970 roku, prowadzonego przez nieustraszonego ulicznego wyścigowca Dominica Torreto, zapewni konstruktorom ekscytujące wyzwania w oczekiwaniu na najnowszą część sagi Szybkich i Wściekłych. Światowa premiera dziewiątej części zaplanowana jest na kwiecień 2021 roku. 

Zabawa nie kończy jednak po opadnięciu flagi wyścigowej. Po zbudowaniu auta fani mogą wypróbować niesamowite kaskaderskie ewolucje Doma i odtworzyć odważne pościgi. A kiedy ulice opustoszeją, można dumnie prezentować samochód stojący na dwóch tylnich kołach. 

Wierna replika ulubionego samochodu Doma jest wyposażona w te same detale, które posiada auto filmowe. Tak jak w pełnowymiarowej wersji, maska LEGO® Technic™ Dodge’a Chargera Doma otwiera się, odsłaniając legendarny silnik V8. Fani poczują się jakby byli w garażu, w którym Dom dopieszcza swój najnowszy projekt. Będzie można zainstalować ruchome tłoki, zawieszenie z podwójnymi wahaczami, kierownicę, która pozwoli pochwalić się możliwościami samochodu i umieścić butle nitro w bagażniku. Na wypadek, gdyby zrobiło się za gorąco, w kokpicie będzie również gaśnica. 

Zainspirowany pełnymi wartkiej akcji scenami z sagi Szybkich i Wściekłych, model LEGO® Technic™ Dodge Charger Doma odtworzony jest w skali 1:13. Zaprojektowany został dla konstruktorów w wieku powyżej 10 lat. Zestaw jest dostępny w przedsprzedaży od 30 marca na stronie LEGO.com, a na całym świecie w sprzedaży będzie od 27 kwietnia 2020. 

Samuel Tacchi, projektant modelu, powiedział: Dynamiczna akcja serii Szybkich i Wściekłych zawładnęła sercami i umysłami maniaków motoryzacji na całym świecie. Chcemy inspirować ludzi w każdym wieku do eksplorowania pokładów swojej kreatywności poprzez budowanie tego, co jest związane z ich pasją. Wiemy też, że fani zestawów LEGO® Technic™ i hitowej serii filmów uwielbiają fajne samochody i zabawę z odrobiną adrenaliny. Pracowaliśmy z zespołem Universal połączeni wspólną pasją. Udało nam się przenieść filmowego Dodge’a Charger’a Doma w najdrobniejszych szczegółach prosto do prawdziwego świata i inspirować tym fanów Szybkich i Wściekłych oraz miłośników LEGO® Technic™ na całym świecie.

 

Informacje o firmie LEGO 

Grupa LEGO to prywatna, rodzinna firma z centralą w Billund w Danii oraz siedzibami głównymi w Enfield w USA, Londynie w Wielkiej Brytanii, Szanghaju w Chinach oraz w Singapurze. Została założona w 1932 roku przez Ole Kirka Kristiansena, a dzięki kultowemu klockowi LEGO® jest jednym z czołowych światowych producentów zabawek dla dzieci. 

Kierując się dewizą firmy: „Tylko najlepsze jest wystarczająco dobre”, spółka promuje ideę wspierania dziecięcych zdolności oraz pragnie inspirować i rozwijać potencjał budowniczych przyszłości poprzez kreatywne zabawy i naukę. Z ofertą sprzedawanych na całym świecie produktów LEGO można zapoznać się na stronie internetowej www.LEGO.pl. Więcej aktualności z Grupy LEGO oraz informacje o naszych wynikach finansowych i zaangażowaniu w odpowiedzialność można znaleźć na stronie http://www.LEGO.pl/aboutus.

 

Nazwa LEGO i logo LEGO są znakami towarowymi Grupy LEGO. ©2020 The LEGO Group.

 

Biuro prasowe:


Joanna Kuźma

Senior Account Executive

tel. +48 502 093 511

e-mail: joanna.kuzma@ogilvy.com  

 

Małgorzata Malesa

Junior Account Executive

tel. +48 502 555 811 

e-mail: malgorzata.malesa@ogilvy.com

 

Katarzyna Walewska – Napiórkowska 

Account Supervisor

tel. +48 502 555 821

e-mail: katarzyna.walewska-napiorkowska@ogilvy.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka
2025-05-27 | 15:00

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Strategia Mercedesa zakłada wzrost znaczenia topowych modeli – od sportowych maszyn AMG przez luksusowe Maybachy aż po „przygodową” Klasę G. Cel: nie tylko
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.