Komunikaty PR

LEK-AM i Monika Richardson dla WOŚP - wylicytuj wycieczkę do Szkocji

2024-01-22  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

Już 28 stycznia odbędzie się 32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku Orkiestra zbiera środki na leczenie płuc po pandemii. Swoją cegiełkę pragną dołożyć Firma farmaceutyczna LEK-AM wspólnie z Moniką Richardson, oferując wyjazd do Szkocji. Zwycięzcy licytacji wraz z Moniką Richardson zwiedzą nie tylko Edynburg ale także poznają tajemnice dzikiej szkockiej przyrody, a nawet być może odnajdą potwora z Loch Ness.  Wszystko to w szczytnym celu.

Wsparcie płuc po pandemii

Problem z chorobami płuc po pandemii jest bardzo poważny. W tym roku WOŚP postanowiła zagrać i uzbierać środki na pomoc szpitalom w walce ze skutkami covid-19.

- Jesteśmy polską firmą farmaceutyczną, wytwarzającą leki stosowane w leczeniu chorób z różnych obszarów medycyny, m. in. są to leki używane w leczeniu chorób układu oddechowego. WOŚP będąca imponującą i szlachetną inicjatywą pomocy potrzebującym, niesie w tym roku wsparcie dla „Płuc po pandemii”.

W tej, jednoczącej miliony ludzi dobrej woli akcji, nie mogło zabraknąć firmy LEK-AM.

Dołączamy do Wielkiej Orkiestry wspólnie z Moniką Richardson, zaprzyjaźnioną z nami znawczynią Szkocji. Ten kraj to ojczyzna Alexandra Fleming’a, którego powiedzeniem było: „to natura wyprodukowała penicylinę, ja ją tylko odkryłem”. A dzięki aukcji LEK-AM i Moniki Richardson zwycięzcy odkryją piękną Szkocję – powiedział  Krzysztof Smolik, Dyrektor Zarządzający sprzedaży i marketingu LEK-AM.

Wylicytuj wycieczkę do Szkocji z Moniką Richardson

Każdy kto w tym roku będzie poszukiwał sposobu na wsparcie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, może wziąć udział w licytacji wycieczki do Szkocji w towarzystwie Moniki Richardson.

- Bardzo się cieszę, że w tym roku nareszcie możemy wspólnie wspierać Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Zapraszam do licytacji, którą będę obserwować z wypiekami na twarzy. Postanowiłam, że zabiorę zwycięzców aukcji do mojej ukochanej Szkocji. Dzięki LEK-AM będziemy mogli odwiedzić moje ulubione miejsca. Udamy się do pięknego Edynburga, którego  architektura jest godna uwagi ale najbardziej cieszę się na powrót do niezwykłych szkockich krajobrazów gór i jezior i atmosfery tajemniczości rodem z powieści sióstr Brontë. To będzie wspaniały czas, już nie mogę się doczekać i trzymam kciuki za licytację - mówi Monika Richardson.

Do Szkocji zwycięzcy aukcji udadzą się w terminie 16-19 maja 2024. Na miejscu mieszkać będą w najlepszych hotelach, zwiedzą piękny Edynburg oraz poznają ukochane miejsca Moniki Richardson. Odwiedzą destylarnię prawdziwej szkockiej whisky oraz popłyną w rejs po jeziorze Loch Lomond. Spróbują prawdziwego Sunday breakfast oraz może skuszą się na tradycyjne szkockie haggis?

Link do aukcji: https://allegro.pl/oferta/polska-firma-farmaceutyczna-lek-am-i-monika-richardson-przygoda-w-szkocji-15057452990

 

LEK-AM (www.lekam.pl ) jako polska firma farmaceutyczna jest skupiona na zdrowiu Polaków, a sposób szczególny podchodzi do pacjentów z chorobami płuc. W swoim portfolio posiada leki (głównie na receptę) konieczne do leczenia astmy, alergii i POChP. Wyjątkowa troska o ten obszar zdrowia spowodowała powstanie dedykowanego działu LEK-AM Oddychaj ( www.wstroneoddechu.pl ) którego praca skupiona jest na pozyskiwaniu, promowaniu i sprzedaży leków pulmonologicznych. Ponadto znaczna cześć czasu działu badawczo – rozwojowego (R&D) LEK-AM poświęcona jest na tworzenie produktów, które mają uwolnić polskich pacjentów od objawów astmy i POChP. To zaangażowanie firmy LEK-AM zostało docenione przez Polskie Towarzystwo Alergologiczne (www.pta.med.pl), które honoruje od wielu lat Firmę tytułem „Przyjaciela Polskiej Alergologii”.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Podróże Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Podróże Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.