LENA MOONLIGT MOTYWUJE DO SPEŁNIANIA MARZEŃ W NAJNOWSZYM SINGLU „NIC O MNIE”
LENA MOONLIGT W NAJNOWSZYM SINGLU „NIC O MNIE” NAMAWIA DO ZDYSTANSOWANIA SIĘ OD HEJTU
Lena Moonlight powraca z nowym singlem „NIC O MNIE” a polska, rapowa, kobieca scena muzyczna na dobre zyskuje nową reprezentantkę. Utwór „NIC O MNIE” mówi o drodze do realizacji swoich marzeń i pasji pomimo przeciwności losu i nieprzychylności ze strony innych ludzi.
Zależało mi na tym, aby przekazać, że w drodze do upragnionego celu, w który mocno wierzymy warto wypracować zdrowy dystans, do opinii, które w żadnej mierze nie są konstruktywne i pochodzą od ludzi, którzy niczego o nas nie wiedzą. Wiem, że takie opinie mogą zostać z człowiekiem na całe życie i pozostawić niegojące się rany, dlatego tak ważne dla mnie było powiedzenie do każdej wrażliwej i kreatywnej osoby: „nie daj się i idź po swoje”! – mówi o singlu Lena.
Słuchaj w streamie: https://e-muzyka.ffm.to/lenamoonlightnicomnie
Do piosenki powstał dynamiczny klip, którego energia oddaje klimat piosenki.
Link: https://www.youtube.com/watch?v=Y7bNrERgxaQ
Lena Moonlight – wokalistka, autorka tekstów, osobowość internetowa (4 mln obserwujących). Muzycznie zadebiutowała wakacyjnym, popowym singlem "Stać cię na więcej" w lipcu 2022 roku. W ślad za udanym debiutem kolejno ukazały się single: popowa „California”, osadzony w stylach trap i R&B „Ostatni raz” oraz rapowe „Money Moves” i „Za ten luz”. Po etapie poszukiwań muzycznej tożsamości, dwa ostatnie utwory rozpoczęły nową ścieżkę artystyczną Leny, która odwołując się do własnych przeżyć sama napisała do nich teksty. Wydany właśnie utwór „NIC O MNIE” to kontynuacja rapowego stylu, który leży Lenie jak ulał - odzwierciedla osobowość artystki i kierunek, w którym chce podążać. Z pewnością to dopiero początek tegorocznych nowości, bo jak mówi Lena "praca w studio i poszukiwanie nowych brzmień, sprawia jej ogromną przyjemność”.
Sociale:
Insta: https://www.instagram.com/lena_moonlight
Yt: https://youtube.com/@lenamoonlightmusic
Tt: https://www.tiktok.com/@lena_moonlight

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.