Komunikaty PR

LENA MOONLIGT MOTYWUJE DO SPEŁNIANIA MARZEŃ W NAJNOWSZYM SINGLU „NIC O MNIE”

2024-02-06  |  11:11
Biuro prasowe

LENA MOONLIGT W NAJNOWSZYM SINGLU „NIC O MNIE” NAMAWIA DO ZDYSTANSOWANIA SIĘ OD HEJTU

Lena Moonlight powraca z nowym singlem „NIC O MNIE” a polska, rapowa, kobieca scena muzyczna na dobre zyskuje nową reprezentantkę. Utwór „NIC O MNIE” mówi o drodze do realizacji swoich marzeń i pasji pomimo przeciwności losu i nieprzychylności ze strony innych ludzi.

Zależało mi na tym, aby przekazać, że w drodze do upragnionego celu, w który mocno wierzymy warto wypracować zdrowy dystans, do opinii, które w żadnej mierze nie są konstruktywne i pochodzą od ludzi, którzy niczego o nas nie wiedzą. Wiem, że takie opinie mogą zostać z człowiekiem na całe życie i pozostawić niegojące się rany, dlatego tak ważne dla mnie było powiedzenie do każdej wrażliwej i kreatywnej osoby: „nie daj się i idź po swoje”! – mówi o singlu Lena.

Słuchaj w streamie: https://e-muzyka.ffm.to/lenamoonlightnicomnie

Do piosenki powstał dynamiczny klip, którego energia oddaje klimat piosenki.

Link: https://www.youtube.com/watch?v=Y7bNrERgxaQ

Lena Moonlight – wokalistka, autorka tekstów, osobowość internetowa (4 mln obserwujących). Muzycznie zadebiutowała wakacyjnym, popowym singlem "Stać cię na więcej" w lipcu 2022 roku. W ślad za udanym debiutem kolejno ukazały się single: popowa „California”, osadzony w stylach trap i R&B „Ostatni raz” oraz rapowe „Money Moves” i „Za ten luz”. Po etapie poszukiwań muzycznej tożsamości, dwa ostatnie utwory rozpoczęły nową ścieżkę artystyczną Leny, która odwołując się do własnych przeżyć sama napisała do nich teksty. Wydany właśnie utwór „NIC O MNIE” to kontynuacja rapowego stylu, który leży Lenie jak ulał - odzwierciedla osobowość artystki i kierunek, w którym chce podążać. Z pewnością to dopiero początek tegorocznych nowości, bo jak mówi Lena "praca w studio i poszukiwanie nowych brzmień, sprawia jej ogromną przyjemność”.

Sociale: 

Insta: https://www.instagram.com/lena_moonlight

Yt: https://youtube.com/@lenamoonlightmusic

Tt: https://www.tiktok.com/@lena_moonlight

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.