LEO – sztuka w nowoczesnym wydaniu
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
LEO tworzy swoje dzieła z myślą o osobach, które poszukują do swych przestrzeni czegoś więcej niż klasycznych obrazów na ścianę. Nowatorska idea stanowi ciekawą propozycję dla miłośników sztuki nowoczesnej i kolekcjonerów, którzy pragną wnieść do swych wnętrz nie tylko estetykę, ale także element oryginalności. Obrazy LEO łączą współczesną technologię DeePrint, naturę i fotografię, stanowiąc doskonałą dekorację i inwestycję, zarówno do przestrzeni mieszkalnych, jak i biurowych. To właśnie niezwykłe ujęcia dronowe stają się punktem wyjścia, a każde zdjęcie pulsuje życiem, opowiadając historię, którą można odczuć nie tylko wzrokiem, ale i dotykiem.
DeePrint – technologia, która wyprzedza czas
Opracowana przez LEO technologia DeePrint, czyli innowacyjna metoda druku, pozwalająca osiągnąć niespotykaną dotąd jakość wielowarstwowych struktur, stanowi serce marki LEO. Perfekcyjnie odwzorowane detale, połączone z grą światła sprawiają, że każdy obraz ożywa, zmieniając się w zależności od pory dnia. W efekcie mamy do czynienia z dziełami, które zachwycają, ale też intrygują, zmuszając do zatrzymania się i kontemplacji otaczającego nas świata.
Dla prawdziwego konesera
LEO współpracuje z wybitnymi fotografami natury; Markiem Biegalskim, Tomaszem Gładysem, Marcinem Gibą i Kevinem Pages’em, których kadry są publikowane i nagradzane na całym świcie. Dzięki ich wyjątkowej perspektywie powstają obrazy będące prawdziwym hołdem dla piękna i ulotności świata natury. Każdy obraz LEO jest bowiem wynikiem pieczołowicie zaplanowanego procesu twórczego; nic tutaj nie jest przypadkowe – od harmonii wybranych kadrów, po liczbę naniesionych w druku DeePrint warstw.
Sztuka na lata
W świecie pełnym różnorodnych form sztuki, fotografii i kreatywnego wyrazu, łatwo jest ulec chwilowym trendom, które przemijają tak szybko, jak się pojawiają. W tej różnorodności szczególną wartość mają propozycje, które wyróżniają się niebanalnością, ponadczasowym charakterem i zdolnością opierania się zmieniającym modom. Sztuka proponowana przez LEO, która łączy w sobie wyjątkowo oryginalną wizję i precyzję wykonania, nie tylko przyciąga uwagę architektów i firm zajmujących się art consultingiem, ale staje się także inwestycją na lata – zarówno w sensie emocjonalnym, jak i materialnym. Wybierając LEO, wchodzimy w dialog z twórczością, która ma zdolność wywoływania głębszych refleksji, a dodatkowo odzwierciedla naszą troskę o środowisko, jeszcze bardziej podkreślając znaczenie świadomych i wartościowych wyborów w świecie sztuki.
Więcej informacji:https://leo-art.com/

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie
Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.
Żywienie
Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.