Komunikaty PR

Lepione w Magnolia Park

2020-10-15  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Polska tradycja, ale przełamana nowoczesnością. A do tego nutka orientu i smaki Europy. W Magnolia Park właśnie otworzyła się nowa restauracja. Serwuje także dania wegetariańskie i wegańskie.

W nowej restauracji w Magnolia Park lepi się pierogi, kopytka, kluski śląskie i przyrządza inne tradycyjne specjały kuchni polskiej: gołąbki, naleśniki, mielone, schabowe, karkówki, polędwiczki i też nasze, choć z pochodzenia litewskie, cepeliny. – Dzięki obecności tej restauracji menu Magnolia Park będzie jeszcze bardziej zróżnicowane. Cieszymy się z dołączenia Lepione do naszej oferty gastronomicznej, ponieważ to marka znana i lubiana, która wciąż rozwija sieć swoich lokali – mówi Joanna Sawośko-Duda z Multi Corporation, dyrektorka Magnolia Park.

Lepione serwuje przysmaki kojarzące się z babcinymi specjałami - proste, pyszne i domowe, ale podane z odrobiną współczesności: ekologicznie, zdrowo i sezonowo. Oprócz tego wprowadza do menu smaki kuchni europejskiej oraz azjatyckiej. Są również dania wegetariańskie, wegańskie i bezglutenowe. Są zupy, makarony, a spécialité de la maison są pierogi z szarpaną wieprzowiną i autorskim sosem BBQ. – To dania na każdą kieszeń. Warto pamiętać, że w ostatnich godzinach otwarcia restauracji ceny spadają – zaznacza Joanna Sawośko-Duda.

Lepione to restauracja samoobsługowa. Znajduje się na poziomie 1, tuż przy sklepie Smyk oraz restauracji OHH! Sushi & Grill. Zajęła powierzchnię 340 mkw.

Na terenie największej galerii handlowej we Wrocławiu działa kilkanaście restauracji i kawiarni, z szeroką ofertą asortymentową. Są to: Burger King, Costa Coffee, Cukiernia Sowa, Express Oriental, Frankie's, Karmello, KFC, Le Cafe, Lepione, Lody Barton, Kołacz na Okrągło, McDonald's, North Fish, Ohh! Sushi & Grill, Owocowy Raj, Pasibus, Pizza Hut, Pizza Hut Express, Salad Story, Sevi Kebab, Starbucks, Subway, Vege Life, Summer Taste, Sushi dla mnie, Wedel Pijalnia Czekolady oraz kawiarnia Helios Cafe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów Biuro prasowe
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.