Lepione w Magnolia Park
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Polska tradycja, ale przełamana nowoczesnością. A do tego nutka orientu i smaki Europy. W Magnolia Park właśnie otworzyła się nowa restauracja. Serwuje także dania wegetariańskie i wegańskie.
W nowej restauracji w Magnolia Park lepi się pierogi, kopytka, kluski śląskie i przyrządza inne tradycyjne specjały kuchni polskiej: gołąbki, naleśniki, mielone, schabowe, karkówki, polędwiczki i też nasze, choć z pochodzenia litewskie, cepeliny. – Dzięki obecności tej restauracji menu Magnolia Park będzie jeszcze bardziej zróżnicowane. Cieszymy się z dołączenia Lepione do naszej oferty gastronomicznej, ponieważ to marka znana i lubiana, która wciąż rozwija sieć swoich lokali – mówi Joanna Sawośko-Duda z Multi Corporation, dyrektorka Magnolia Park.
Lepione serwuje przysmaki kojarzące się z babcinymi specjałami - proste, pyszne i domowe, ale podane z odrobiną współczesności: ekologicznie, zdrowo i sezonowo. Oprócz tego wprowadza do menu smaki kuchni europejskiej oraz azjatyckiej. Są również dania wegetariańskie, wegańskie i bezglutenowe. Są zupy, makarony, a spécialité de la maison są pierogi z szarpaną wieprzowiną i autorskim sosem BBQ. – To dania na każdą kieszeń. Warto pamiętać, że w ostatnich godzinach otwarcia restauracji ceny spadają – zaznacza Joanna Sawośko-Duda.
Lepione to restauracja samoobsługowa. Znajduje się na poziomie 1, tuż przy sklepie Smyk oraz restauracji OHH! Sushi & Grill. Zajęła powierzchnię 340 mkw.
Na terenie największej galerii handlowej we Wrocławiu działa kilkanaście restauracji i kawiarni, z szeroką ofertą asortymentową. Są to: Burger King, Costa Coffee, Cukiernia Sowa, Express Oriental, Frankie's, Karmello, KFC, Le Cafe, Lepione, Lody Barton, Kołacz na Okrągło, McDonald's, North Fish, Ohh! Sushi & Grill, Owocowy Raj, Pasibus, Pizza Hut, Pizza Hut Express, Salad Story, Sevi Kebab, Starbucks, Subway, Vege Life, Summer Taste, Sushi dla mnie, Wedel Pijalnia Czekolady oraz kawiarnia Helios Cafe.

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.