Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach
Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej „Roślinne nie gryzie!”. Na odbiorców czekają aktywacje stacjonarne, jak i akcje w mediach społecznościowych. Celem realizowanych przedsięwzięć jest zachęcenie konsumentów do otworzenia się na nowe doznania kulinarno-smakowe i włączenia do swojej codziennej diety produktów pochodzenia roślinnego.
Zainicjowany przez Alpro szereg letnich aktywności online i offline to holistyczne podejście do dbania o dobrostan w praktyce – zarówno poprzez troskę o zróżnicowane menu, jak i aktywność fizyczną. Zaproszeni do współpracy twórcy internetowi mają, poprzez aktywacje, uświadomić konsumentom, że „Roślinne nie gryzie!”, oraz że dieta fleksitariańska to pyszny i dobry wybór. Roślinne alternatywy to bowiem doskonałe urozmaicenie codziennej diety, nie tylko dla wegetarian i wegan.
Aktywne lato
Na lipiec zaplanowano szereg działań angażujących twórców internetowych. Kaja Soboń, Agata Barglik i Joanna Jóźwik zaprezentują Śniadania Mistrzów. Przedstawią pomysły na zdrowe i pożywne śniadania na bazie produktów Alpro w zależności od potrzeb i aktywności fizycznej. Wyzwanie na śniadanie będzie zaś okazją do zainspirowania się nowymi przepisami na pożywne i pyszne śniadania. „Zawody” poprowadzi Volodmyr Testardi, który zaprosi do udziału nominowanych przez siebie twórców – wyzwaniem będzie stworzenie smakowitego i szybkiego śniadania na bazie produktów Alpro. Każda nominowana osoba rzuci wyzwanie innemu twórcy, co da odbiorcom możliwość obserwowania różnorodnych i ekscytujących pomysłów.
Sierpień upłynie pod znakiem akcji online i Green Festivalu w Olsztynie. Influencerzy, m.in. Dominik Czeronek czy Ania Lekka, zaprezentują serię pomysłów na wykorzystanie roślinnych alternatyw dla jogurtów oraz skyrów od Alpro. Projekt ten, pod hasłem Roślinne nie gryzie - roślinne zdrowo miesza!, z pewnością wywoła wiele pozytywnych emocji. Drugi z planowanych eventów ucieszy fanów festiwalowych chwil. W stolicy województwa warmińsko-mazurskiego od 15 do 17 sierpnia odbędzie się Olsztyn Green Festival, który przyciąga miłośników koncertów oraz „zielonego” stylu życia. To właśnie podczas tego wydarzenia, entuzjaści muzyki będą mogli odpocząć aż w 2 strefach Alpro. Na uczestników czekają m.in. pyszne kawy z dodatkiem produktów Alpro, strefa relaksu oraz atrakcje dla małych i dużych.
Do startu, gotowi… roślinne!
Ruch to zdrowie, a lato sprzyja aktywności. Z pierwszymi propozycjami Alpro wyszło już na początku lata. Od połowy czerwca do sierpnia można odwiedzić stoisko Alpro na Targach Śniadaniowych w Warszawie. Uczestnicy wydarzenia mają okazję za darmo poczęstować się pyszną kawą z Alpro, spróbować roślinnych alternatyw dla jogurtów i skyrów oraz odpocząć i spędzić miło czas z bliskimi. W czerwcu zorganizowane zostały również specjalne warsztaty sportowo-taneczne na Targach Śniadaniowych. Była to akcja „Zapłać kaloriami”, a więc trening z trenerką Kają Soboń, a także lekcje tańca „Shake That Thing” z tancerzami Kasią Jukowską i Arturem Golcem. Kolejne akcje będą przede wszystkim inspiracją do odkrywania nowych trendów kulinarnych i zachętą do włączenia produktów roślinnych w codziennym przygotowywaniu posiłków.
– Jesteśmy przekonani o tym, iż zdrowy styl życia powinien łączyć zbilansowaną dietę oraz aktywność fizyczną. Wykorzystując letnią aurę, Alpro postanowiło zaktywizować odbiorców, zarówno poza domowym zaciszem, jak i w kuchni. Zapraszamy konsumentów do odkrywania dobroczynnego wpływu ruchu na organizm i śledzenia smacznych i zdrowych przepisów roślinnych – podsumowuje Dominika Wujcik, Brand Manager Alpro.
Dla każdego coś smacznego
Różnorodność aktywności koresponduje z bogatym portfolio marki Alpro. – Zaplanowane na lato aktywacje, w szczególności te związane z gotowaniem, zachęcają do eksplorowania świata kulinariów. Pokazują, że produkty roślinne doskonale sprawdzą się jako podstawa pysznych i zdrowych przepisów, m.in. śniadaniowych. Portfolio Alpro pełne jest różnych smaków, co z pewnością ułatwi wybór składników potrzebnych do przygotowania pełnowartościowych dań. Alternatywy dla produktów pochodzenia zwierzęcego wpisują się również w koncepcję diety planetarnej[1], która ma nie tylko korzystny wpływ na zdrowie, ale również planetę[2] – mówi Dominika Wujcik.
Portfolio Alpro obejmuje m.in. napoje roślinne w różnych wariantach smakowych, takich jak owsiane, migdałowe, a także kokosowe z dodatkiem ryżu, sojowe o smaku czekoladowym czy sojowe o smaku waniliowym. To również szereg roślinnych alternatyw dla jogurtów, skyrów, deserów czy produktów idealnych do gotowania, na przykład w 100% roślinnej alternatywy dla śmietany, oraz bogatych w białko proteinowych napojów roślinnych.
[1] Raport “Talerz Przyszłości”: https://danone.pl/assets/interdyscyplinarne/Raport_Talerz_Przyszlosci_2023.pdf.
[2] Clark, Tilman – Comparative analyses of environmental impacts of agricultural production systems, agricultural input efficiency and food choice, 2017.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.