Komunikaty PR

Letnia edycja pianek Ptasie Mleczko® Spróbuj ich po zamrożeniu!

2022-05-16  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania DOCX ( 3.21 MB )

Marka E.Wedel nieustannie podąża za trendami oraz regularnie zaskakuje konsumentów nowymi wariantami pianek Ptasie Mleczko®. Nie inaczej jest latem, które w tym roku będziemy mogli spędzić z aż dwoma limitowanymi wariantami. Co więcej, letnie miesiące to doskonała okazja do próbowania nowych sposobów konsumpcji, czyli smakowania pianek po mrożeniu. Wystarczy kilka minut w zamrażarce i Ptasie Mleczko® staje się przepyszną chłodną przekąską, która zapewni nam nowe doznania sensoryczne.

W letnim sezonie 2022 portfolio wzbogacono o limitowaną edycję – pianki Ptasie Mleczko® Słony Karmel. Nowość to wyjątkowo lekka i delikatna pianka o smaku słonego karmelu. Całość oblana jest oryginalną wedlowską czekoladą mleczną. Uwielbiany na całym świecie karmel z dodatkiem słonych nut smakowych zamknięty w formie pianek Ptasie Mleczko® gwarantuje doskonałą przyjemność smaku.

Druga limitowana propozycja to smak, który konsumenci pokochali w poprzednich letnich sezonach. To Ptasie Mleczko® o smaku Mango Shake, czyli kremowo–owocowe połączenie, które tworzy słodką, a jednocześnie orzeźwiającą propozycję. Pianki z marmurkowym wzorkiem zostały oblane oryginalną wedlowską czekoladą białą. Ten wariant szczególnie docenią fani egzotycznych, owocowych smaków. 

Letni klimat odzwierciedlają także opakowania pianek Ptasie Mleczko® o smaku Słony Karmel i Mango Shake. Ich wyjątkowy design przykuwa wzrok i jest spójny ze wszystkimi opakowaniami ze stałej oferty, którym przewodzi wspólny ptasi motyw. Dodatkowo, na opakowaniach znajduje się stempel z ikoną mrożenia, który ma zachęcać do alternatywnej, dopasowanej do letnich temperatur konsumpcji pianek. Autorami projektów opakowań są polscy ilustratorzy. 

Kultowe przysmaki w wakacyjnych, limitowanych wariantach dostępne będą w sprzedaży do wyczerpania zapasów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Unsplash
2025-07-31 | 06:00

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

W raporcie Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi pisano o podwójnych standardach w polityce UE dotyczącej
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.