Let’s colour Centrum Zdrowia Dziecka!
Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie jest jedną z największych placówek medycznych dla małych pacjentów w Polsce. To miejsce szczególne na mapie naszego kraju. Akcja odmalowania ścian szpitala przez 100 wolontariuszy z firmy AkzoNobel to nowy rozdział dla CZD, a przede wszystkim uczynienie życia dzieci choć odrobinę szczęśliwszym w ich chorobie. Każde działanie wolontariackie ma w sobie ogrom siły, o czym warto pamiętać.
„Projekt Let's colour daje nam możliwość wspierania mniejszych i większych akcji różnych społeczności lokalnych. Kolor i design mogą bowiem mieć duży wpływ na to, jak ludzie czują się w miejscach,
w których mieszkają, pracują i odpoczywają. Jesteśmy niezwykle dumni z projektu pomalowania szpitala dziecięcego w Warszawie i mamy nadzieję, że dzięki naszym farbom uda się wywołać uśmiech na twarzach dzieci i pracowników Centrum Zdrowia Dziecka.” – mówi Kathryn Ledson, General Manager Poland.
„Kolorowe przestrzenie stworzone przez wolontariuszy firmy AkzoNobel sprawiły, że twarze naszych małych pacjentów i ich rodziców rozświetliły się uśmiechem. To niesamowite, jak odrobina koloru może wpłynąć na dobre samopoczucie i poprawę nastroju. Dziękujemy AkzoNobel za zaangażowanie
i kolejne wsparcie naszego szpitala. Takie inicjatywy pokazują, że współpraca między firmami,
a placówkami medycznymi może przynieść wiele radości i pozytywnych emocji. Jesteśmy wdzięczni za tak piękny gest i zaangażowanie w poprawę warunków dla naszych dzielnych pacjentów. Dzięki takim działaniom możemy stworzyć jeszcze bardziej przyjazne i kolorowe miejsce dla naszych podopiecznych”- mówi dr n. med. Marek Migdał, Dyrektor Instytutu ”Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka”
AkzoNobel na projekt malowania Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie przeznaczył 300 litrów farby marki Dulux.
„Nic nie jest bliższe mojemu sercu od tematu dzieci. Gdybym miała magiczną moc albo jedno życzenie do wykorzystania chciałabym, żeby wszystkie dzieci na świecie były szczęśliwe. Centrum Zdrowia Dziecka to bardzo ważne miejsce na mapie Polski. Cieszę się, że razem z marką Dulux będę mogła uczestniczyć w tym wyjątkowym projekcie, który przede wszystkim ma szansę namalować kilka dziecięcych uśmiechów” – mówi Magdalena Boczarska, polska aktorka, znana m.in. z filmu “Różyczka” czy “Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej”.
Projekt „Let’s Colour” został zainicjowany przez międzynarodową firmę AkzoNobel już prawie 15 lat temu. Dzięki niemu już wiele miejsc publicznych w Polsce i na świecie zyskało nowe i kolorowe oblicze. Istotą programu jest poprawa standardu życia lokalnych społeczności. Dzisiaj „Let’s Colour” jest hasłem rozpoznawalnym na całym świecie.
W ostatnim czasie wolontariusze AkzoNobel zaangażowali się także w malowanie sal lekcyjnych
i korytarzy w 3 szkołach podstawowych. Ponadto ścian w domach dziecka i w Domu Pomocy Społecznej “Kombatant” w Warszawie.
Inicjatywa firmy AkzoNobel to wsparcie także dla polskiej kultury. Firma zaangażowała się m.in.
w organizację przestrzeni wielu wystaw w Muzeum Narodowym w Warszawie, w tym – „Surrealizm. Inne mity” lub „PICASSO”. W styczniu br. podjęła zaś współpracę z Teatrem 6. Piętro w Warszawie,
w ramach której przekazała farbę na przygotowanie sceny do przedstawienia pt. [Things we do for] LOVE.
O AkzoNobel
Od 1792 roku dostarczamy innowacyjne farby i powłoki, które nadają kolory życiu ludzi i pomagają chronić to, co najważniejsze. Nasze światowej klasy portfolio marek, takich jak: Dulux, International, Sikkens i Interpon, cieszy się zaufaniem klientów w ponad 150 krajach, w których jesteśmy obecni. Wykorzystujemy naszą wiedzę, aby wspierać i ulepszać otaczający świat, gdyż wierzymy, że każda powierzchnia, którą możemy pokryć, otwiera szansę na barwniejsze życie. Jesteśmy pionierem w swojej branży, a nasz cel to dostarczanie zrównoważonych rozwiązań przy zachowaniu tego, co najlepsze dziś i jednoczesne tworzenie lepszego jutra. Pomalujmy razem przyszłość.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.
Muzyka
Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.