Komunikaty PR

Let’s colour Centrum Zdrowia Dziecka!

2024-07-02  |  13:35
Biuro prasowe

Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie jest jedną z największych placówek medycznych dla małych pacjentów w Polsce. To miejsce szczególne na mapie naszego kraju. Akcja odmalowania ścian szpitala przez 100 wolontariuszy z firmy AkzoNobel to nowy rozdział dla CZD, a przede wszystkim uczynienie życia dzieci choć odrobinę szczęśliwszym w ich chorobie. Każde działanie wolontariackie ma w sobie ogrom siły, o czym warto pamiętać.

„Projekt Let's colour daje nam możliwość wspierania mniejszych i większych akcji różnych społeczności lokalnych. Kolor i design mogą bowiem mieć duży wpływ na to, jak ludzie czują się w miejscach,
w których mieszkają, pracują i odpoczywają. Jesteśmy niezwykle dumni z projektu pomalowania szpitala dziecięcego w Warszawie i mamy nadzieję, że dzięki naszym farbom uda się wywołać uśmiech na twarzach dzieci i pracowników Centrum Zdrowia Dziecka.” – mówi Kathryn Ledson, General Manager Poland.

„Kolorowe przestrzenie stworzone przez wolontariuszy firmy AkzoNobel sprawiły, że twarze naszych małych pacjentów i ich rodziców rozświetliły się uśmiechem. To niesamowite, jak odrobina koloru może wpłynąć na dobre samopoczucie i poprawę nastroju. Dziękujemy AkzoNobel za zaangażowanie
i kolejne wsparcie naszego szpitala. Takie inicjatywy pokazują, że współpraca między firmami,
a placówkami medycznymi może przynieść wiele radości i pozytywnych emocji. Jesteśmy wdzięczni za tak piękny gest i zaangażowanie w poprawę warunków dla naszych dzielnych pacjentów. Dzięki takim działaniom możemy stworzyć jeszcze bardziej przyjazne i kolorowe miejsce dla naszych podopiecznych”- mówi dr n. med. Marek Migdał, Dyrektor Instytutu ”Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka”

AkzoNobel na projekt malowania Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie przeznaczył 300 litrów farby marki Dulux.

„Nic nie jest bliższe mojemu sercu od tematu dzieci. Gdybym miała magiczną moc albo jedno życzenie do wykorzystania chciałabym, żeby wszystkie dzieci na świecie były szczęśliwe. Centrum Zdrowia Dziecka to bardzo ważne miejsce na mapie Polski. Cieszę się, że razem z marką Dulux będę mogła uczestniczyć w tym wyjątkowym projekcie, który przede wszystkim ma szansę namalować kilka dziecięcych uśmiechów” – mówi Magdalena Boczarska, polska aktorka, znana m.in. z filmu “Różyczka” czy “Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej”.

Projekt „Let’s Colour” został zainicjowany przez międzynarodową firmę AkzoNobel już prawie 15 lat temu. Dzięki niemu już wiele miejsc publicznych w Polsce i na świecie zyskało nowe i kolorowe oblicze. Istotą programu jest poprawa standardu życia lokalnych społeczności. Dzisiaj „Let’s Colour” jest hasłem rozpoznawalnym na całym świecie.

W ostatnim czasie wolontariusze AkzoNobel zaangażowali się także w malowanie sal lekcyjnych
i korytarzy w 3 szkołach podstawowych. Ponadto ścian w domach dziecka i w Domu Pomocy Społecznej “Kombatant” w Warszawie.

Inicjatywa firmy AkzoNobel to wsparcie także dla polskiej kultury. Firma zaangażowała się m.in.
w organizację przestrzeni wielu wystaw w Muzeum Narodowym w Warszawie, w tym – „Surrealizm. Inne mity” lub „PICASSO”. W styczniu br. podjęła zaś współpracę z Teatrem 6. Piętro w Warszawie,
w ramach której przekazała farbę na przygotowanie sceny do przedstawienia pt. [Things we do for] LOVE.

 

O AkzoNobel

Od 1792 roku dostarczamy innowacyjne farby i powłoki, które nadają kolory życiu ludzi i pomagają chronić to, co najważniejsze. Nasze światowej klasy portfolio marek, takich jak: Dulux, International, Sikkens i Interpon, cieszy się zaufaniem klientów w ponad 150 krajach, w których jesteśmy obecni. Wykorzystujemy naszą wiedzę, aby wspierać i ulepszać otaczający świat, gdyż wierzymy, że każda powierzchnia, którą możemy pokryć, otwiera szansę na barwniejsze życie. Jesteśmy pionierem w swojej branży, a nasz cel to dostarczanie zrównoważonych rozwiązań przy zachowaniu tego, co najlepsze dziś i jednoczesne tworzenie lepszego jutra. Pomalujmy razem przyszłość.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polscy naukowcy pracują nad materiałami budowlanymi z roślin. Szerokie zastosowanie mogą mieć przede wszystkim konopie

W związku ze zmianami klimatycznymi i kurczącymi się zasobami naturalnymi naukowcy szukają nowoczesnych, odnawialnych materiałów budowlanych. Przyszłość budownictwa może należeć do roślin jednorocznych – przede wszystkim słomy i konopi. Naukowcy z Wydziału Leśnego i Technologii Drewna z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu pracują nad materiałami roślinnymi, które mogą zastąpić tradycyjne surowce.

Podróże

Tomasz Jacyków: Nie lubię uczestniczyć w wakacyjnym obłędzie migracji ludzi. Unikam jak ognia tego, na co inni czekają cały rok

Stylista zaznacza, że nieco na przekór w wakacje dużo pracuje, a po nich, kiedy kurorty świecą już pustkami, on odpoczywa. W tym roku jednak ze względu na nadmiar obowiązków zawodowych i nawiązanie współpracy z branżą filmową pod znakiem zapytania staje jego urlop, który planował na przełomie września i października.