Lexus LC Convertible już w Polsce. Możesz zobaczyć go sam
Do oficjalnej premiery rynkowej zostało jeszcze trochę czasu, ale nowego Lexusa LC 500 Convertible można już oglądać w Polsce. Kabriolet jest właśnie przedpremierowo prezentowany w salonach japońskiej marki. To jeden z najbardziej ekskluzywnych modeli Lexusa. W najbliższych dniach będzie go można zobaczyć w kilku kolejnych miejscach.
Kabriolet znowu w ofercie Lexusa
LC Convertible to jedna z najgłośniejszych premier Lexusa w ostatnich latach.
Wprowadzenie tego modelu na rynek oznacza powrót kabrioletu do oferty Lexusa po kilkuletniej przerwie. Ostatnim samochodem z takim nadwoziem był IS 250C. Co więcej, auto jest pierwszym Lexusem w historii wyposażonym w miękki dach. W LC 500 Convertible Japończycy zastosowali konstrukcję składaną elektrycznie do prędkości 50 km/h. Pod maską samochodu znalazła się wolnossącą V-ósemka 5.0 o mocy ponad 460 KM, dobrze znana z Lexusa LC 500, a także innych sportowych aut japońskiej marki. Motor jest sparowany z aż 10-stopniowym automatem, który przekazuje siłę napędową na tylne koła przez dyferencjał o ograniczonym poślizgu.
Grand tourer z miękkim dachem
Jednak tym, co najbardziej wyróżnia nowe cabrio z Japonii, jest wyjątkowa stylistyka. Ją również Lexus LC Convertible odziedziczył po uwielbianym coupé LC, choć projektanci Lexusa musieli wykonać sporo pracy, by odpowiednio dostosować wygląd tylnej części samochodu do miękkiego dachu. Plan najwyraźniej się powiódł, bo zaraz po premierze LC Convertible został okrzyknięty jednym z najpiękniejszych kabrioletów na rynku. A jego pierwszy egzemplarz – w limitowanej wersji z niebieskim lakierem Structural Blue i białym wnętrzem – sprzedano na aukcji charytatywnej za dwa miliony dolarów!
W Polsce ceny Lexusa LC 500 Convertible startują od 632 000 zł. Jak przystało na rasowego grand tourera, w standardzie auto otrzymuje bogate wyposażenie. Składają się na nie wentylowane i podgrzewane przednie siedzenia, 13-głośnikowy system audio Mark Levinson, multimedia z Apple CarPlay i Android Auto, system ostrzegania o ruchu poprzecznym podczas cofania czy układ korekcji sztywności zawieszenia.
Lexus LC Convertible w polskich salonach
Nowy kabriolet Lexusa zadebiutuje oficjalnie na europejskim rynku pod koniec 2020 roku, ale samochód obejrzymy już w Polsce. Japońska marka zorganizowała serię pokazów przedpremierowych, w czasie których auto można zobaczyć w 12 polskich salonach. Prezentacje ruszyły 10 lipca, a w ostatnich dniach miesiąca i na początku sierpnia nowy kabriolet Lexusa będzie prezentowany jeszcze we Wrocławiu oraz w Lesznie, Poznaniu i Szczecinie. Szczegółowy harmonogram pokazów prezentujemy poniżej.
29.07.2020 - 30.07.2020 - Lexus Wrocław
31.07.2020 - 01.08.2020 - Lexus Leszno
03.08.2020 - 04.08.2020 - Lexus Poznań
05.08.2020 - 06.08.2020 - Lexus Szczecin

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.