Lexus tworzy muzykę z amerykańskimi artystami
Jakie samochody lubimy najbardziej? Miłośnicy czterech kółek z pewnością mają swoje konkretne typy, ale chyba większość z nas zgodzi się, że cenimy auta, które zapadają w pamięć, budzą pozytywne emocje i mają w sobie „to coś”. Te cechy, typowe dla modeli Lexusa, stały się inspiracją do stworzenia utworu i teledysku, które są owocem pierwszej takiej współpracy kilku artystów z branży muzycznej.
Lexus bez fałszywej skromności deklaruje – nasze samochody są wyjątkowe, mają inspirować i budzić pasję podczas każdej przejażdżki. Tego stwierdzenia ma również dowodzić nowa kampania reklamowa, uruchomiona z inicjatywy amerykańskiego oddziału marki. Cechy nowych modeli Lexusa zostały przeniesione na zupełnie nowy, muzyczny grunt, a artyści zaangażowani do przedsięwzięcia współpracowali ze sobą po raz pierwszy. Co jest efektem tej kooperacji?
Kampania pod znakiem gwiazd
Utwór muzyczny i teledysk to dzieło, nad którym pracowali wyjątkowi artyści. Nominowane do nagrody Grammy duo producentek muzycznych Nova Wav z Florydy, Audrey Nuna – amerykańska wokalistka koreańskiego pochodzenia, Ecko – raper z Argentyny oraz Zak Ryan Schlegel, czyli utytułowany choreograf pracujący z gwiazdami z całego świata. Taka mieszanka zainspirowała się nowymi modelami Lexusa, by stworzyć kawałek „No Ceiling” w ramach kampanii „Emotional Sparks”.
U podstaw emocji przekazanych w utworze leżą prawdziwe doświadczenia muzyków, którzy mieli okazję na własnej skórze przekonać się, jakie odczucia budzą nowe modele japońskiej marki. Kompozycja została zainspirowana poszczególnymi elementami i walorami Lexusów, takimi jak zaawansowany system wsparcia kierowcy Lexus Teammate, cicha i dynamiczna hybryda typu plug-in w nowym Lexusie NX 450h+, ale także rykiem i osiągami 5-litrowej, wolnossącej V-ósemki w nowym IS 500.
Inspiracje hybrydowe i nie tylko
Oprócz utworu powstały również krótkie spoty reklamowe i to również w nich wspomniane wyżej elementy zostają uwydatnione przez poszczególnych artystów współpracujących w ramach kampanii "Emotional Sparks”. Cichy napęd i doskonały system audio nowego Lexusa NX 450h+ z hybrydą typu plug-in pod maską stworzył doskonałe środowisko do odsłuchu wokali stworzonych przez producentki Nova Wav.
Napisane przez Audrey Nuna słowa utworu nabierały konkretnych kształtów podczas jazdy Lexusem LS 500h z systemem Lexus Teammate, który pozwala kierowcy zrelaksować się za kierownicą i oferuje niezrównane wsparcie na trasie. Przyspieszony puls i docierający do uszu dźwięk silnika V8 stał się z kolei inspiracją dla rapera Ecko, który miał przyjemność jeździć nowym Lexusem IS 500, w którym to osiągi grają pierwsze skrzypce. Zak Ryan Schlegel stworzył zaś choreografię do teledysku, czerpiąc garściami ze zgrabnych ruchów Lexusa NX 350h, który… dzięki funkcji Remote Park zaparkuje nawet bez kierowcy w środku.
Tyle teorii. A efekt? Warto przekonać się samemu, słuchając utworu i oglądając teledysk wyreżyserowany przez Sebastiana Strassera – wyspecjalizowanego w branży filmowca, który otrzymał ponad 200 międzynarodowych nagród reklamowych i na tworzeniu spotów dla największych marek zna się jak mało kto.
Remedium na jesienną chandrę - podróż do Miami..
Jesień pełna muzycznych klimatów czyli Giełda Winyli w Galerii Turzyn
BNDK (Jan i Gabor Benedek) wpadli w "Szał"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.