Lexus tworzy muzykę z amerykańskimi artystami
Jakie samochody lubimy najbardziej? Miłośnicy czterech kółek z pewnością mają swoje konkretne typy, ale chyba większość z nas zgodzi się, że cenimy auta, które zapadają w pamięć, budzą pozytywne emocje i mają w sobie „to coś”. Te cechy, typowe dla modeli Lexusa, stały się inspiracją do stworzenia utworu i teledysku, które są owocem pierwszej takiej współpracy kilku artystów z branży muzycznej.
Lexus bez fałszywej skromności deklaruje – nasze samochody są wyjątkowe, mają inspirować i budzić pasję podczas każdej przejażdżki. Tego stwierdzenia ma również dowodzić nowa kampania reklamowa, uruchomiona z inicjatywy amerykańskiego oddziału marki. Cechy nowych modeli Lexusa zostały przeniesione na zupełnie nowy, muzyczny grunt, a artyści zaangażowani do przedsięwzięcia współpracowali ze sobą po raz pierwszy. Co jest efektem tej kooperacji?
Kampania pod znakiem gwiazd
Utwór muzyczny i teledysk to dzieło, nad którym pracowali wyjątkowi artyści. Nominowane do nagrody Grammy duo producentek muzycznych Nova Wav z Florydy, Audrey Nuna – amerykańska wokalistka koreańskiego pochodzenia, Ecko – raper z Argentyny oraz Zak Ryan Schlegel, czyli utytułowany choreograf pracujący z gwiazdami z całego świata. Taka mieszanka zainspirowała się nowymi modelami Lexusa, by stworzyć kawałek „No Ceiling” w ramach kampanii „Emotional Sparks”.
U podstaw emocji przekazanych w utworze leżą prawdziwe doświadczenia muzyków, którzy mieli okazję na własnej skórze przekonać się, jakie odczucia budzą nowe modele japońskiej marki. Kompozycja została zainspirowana poszczególnymi elementami i walorami Lexusów, takimi jak zaawansowany system wsparcia kierowcy Lexus Teammate, cicha i dynamiczna hybryda typu plug-in w nowym Lexusie NX 450h+, ale także rykiem i osiągami 5-litrowej, wolnossącej V-ósemki w nowym IS 500.
Inspiracje hybrydowe i nie tylko
Oprócz utworu powstały również krótkie spoty reklamowe i to również w nich wspomniane wyżej elementy zostają uwydatnione przez poszczególnych artystów współpracujących w ramach kampanii "Emotional Sparks”. Cichy napęd i doskonały system audio nowego Lexusa NX 450h+ z hybrydą typu plug-in pod maską stworzył doskonałe środowisko do odsłuchu wokali stworzonych przez producentki Nova Wav.
Napisane przez Audrey Nuna słowa utworu nabierały konkretnych kształtów podczas jazdy Lexusem LS 500h z systemem Lexus Teammate, który pozwala kierowcy zrelaksować się za kierownicą i oferuje niezrównane wsparcie na trasie. Przyspieszony puls i docierający do uszu dźwięk silnika V8 stał się z kolei inspiracją dla rapera Ecko, który miał przyjemność jeździć nowym Lexusem IS 500, w którym to osiągi grają pierwsze skrzypce. Zak Ryan Schlegel stworzył zaś choreografię do teledysku, czerpiąc garściami ze zgrabnych ruchów Lexusa NX 350h, który… dzięki funkcji Remote Park zaparkuje nawet bez kierowcy w środku.
Tyle teorii. A efekt? Warto przekonać się samemu, słuchając utworu i oglądając teledysk wyreżyserowany przez Sebastiana Strassera – wyspecjalizowanego w branży filmowca, który otrzymał ponad 200 międzynarodowych nagród reklamowych i na tworzeniu spotów dla największych marek zna się jak mało kto.
10 ikon francuskiej muzyki, które zapisały się w historii
„Moja i Twoja nadzieja” w warszawskim liceum
Od dwóch takich, co ukradli słońce…
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Żywienie
Jan Błachowicz: Podczas wyprawy do Azji czasami byliśmy głodni. Próbowaliśmy jajka z płodem rozwiniętym w środku
Uczestnicy „Azja Express” przyznają, że jeśli chodzi o kulinarną stronę wyprawy, to mają różne doznania i spostrzeżenia. Jedne smaki przypadły im do gustu, inne – w ogóle, a czasami nawet nie było kiedy się zatrzymać i zjeść coś konkretnego. Jan Błachowicz docenia, że mieszkańcy tamtych terenów dzielili się z nimi jedzeniem i częstowali ich, czym tylko mogli, bo za jednego dolara, podobnie jak w Polsce, można tam kupić jedynie drożdżówkę.
Konsument
Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]
Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.
Konsument
Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych
Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.