Komunikaty PR

Licytujemy dziecięcy uśmiech z Fundacją Mam Marzenie

2022-03-22  |  13:55
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

25 marca 2022 r., w ZODIAKu Warszawskim Pawilonie Architektury, odbędzie się panel dyskusyjny dla architektów wnętrz, towarzyszący trzeciej edycji projektu „Aukcja Marzeń” –  charytatywnej inicjatywy, współorganizowanej przez Dom Aukcyjny Desa Unicum na rzecz podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Celem warsztatów będzie ukazanie rozwiązań współdziałania architektury ze sztuką współczesną oraz zdobycie wiedzy z zakresu kolekcjonowania sztuki.

Misją Fundacji Mam Marzenie jest spełnianie marzeń dzieci w wieku 3-18 lat, cierpiących na choroby zagrażające ich życiu. Przez swoją działalność Fundacja dostarcza chorym dzieciom i ich rodzinom niezapomnianych wrażeń, wnoszących w ich życie radość, siłę do walki z chorobą i nadzieję na przyszłość. Wolontariusze podejmują szereg działań motywujących i inspirujących wszystkich zainteresowanych pomocą Fundacji i spełnianiem marzeń małych pacjentów. W ich realizacji może pomóc sztuka – jej piękno czyni świat lepszym, a jednocześnie dzięki kolekcjonerom i projektom takim jak "Aukcja Marzeń" , sztuka staje się wymiernym dobrem dla tych, którzy najbardziej potrzebują opieki – chorych dzieci.

Spełniamy marzenia

Projekt "Aukcja Marzeń" to charytatywna aukcja online połączona z wystawą wybranych prac młodych twórców organizowana we współpracy z domem aukcyjnym Desa Unicum. Kilkadziesiąt wyjątkowych prac artystów sztuki najnowszej będzie w kwietniu 2022 r. przedmiotem kolejnej edycji aukcji, której całkowity dochód zostanie przeznaczony na realizację marzeń podopiecznych Fundacji Mam Marzenie – dzieci z chorobami zagrażającymi życiu. Dzięki współpracy z partnerami 3. Aukcji Marzeń będzie towarzyszyć wystawa przedaukcyjna w Galerii Sztuki TLEN, a także warsztaty stacjonarne w ZODIAKu Warszawskim Pawilonie Architektury. Finałowa aukcja charytatywna współorganizowana przed Dom Aukcyjny Desa Unicum odbędzie się od 8 do 22 kwietnia 2022 r. Całkowity dochód z projektu  będzie przeznaczony na realizację marzeń podopiecznych Fundacji Mam Marzenie.

Porozmawiajmy o sztuce

W najbliższy piątek, 25 marca o godz.18:00, współwłaściciel pracowni STUDIOORGANIC specjalizującej się w kompleksowych projektach brył i wnętrz, Grzegorz Goworek podzieli się w ZODIAKu swoimi przemyśleniami o implementacji sztuki w architekturze. Podczas spotkania wystąpi także dziennikarka, kuratorka sztuki, znawca architektury i designu, wieloletnia redaktorka magazynu „Dom i Wnętrze”. Ewa Mierzejewska, która opowie architektom jak rozpocząć kolekcjonowanie sztuki. W dyskusji weźmie udział także arch. Roland Stańczyk z RS Studio Projektowe.

Marketing Manager firmy Cosentino, Aneta Konowrocka opowie o zastosowaniach materiałów wnętrzarskich do tworzenia sztuki. Cosentino to wywodzący się z Hiszpanii i działający na całym świecie producent wielkoformatowych powierzchni architektonicznych, takich jak Silestone, Dekton i Sensa by Cosentino. Nadrzędne wartości firmy to jakość, innowacyjność i odpowiedzialność, którymi Cosentino kieruje się nie tylko kreując nowe kolekcje swoich marek, ale również regularnie angażując się w lokalne inicjatywy promujące bardziej zrównoważone rozwiązania, czy wykorzystanie sztuki w architekturze. Te wartości doprowadziły również do współpracy pomiędzy Fundacją „Mam Marzenie” oraz licznymi partnerami powiązanymi ze światem sztuki i architektury, których celem jest pomoc podopiecznym fundacji. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.

ZODIAK Warszawski Pawilon Architektury

Warszawa, Pasaż Stefana Wiecheckiego „Wiecha” 4

Więcej na: www.cosentino.com

 

 

 

 

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Finaliści konkursu Young Design 2024 – teraz w DOMOTECE! Biuro prasowe
2024-10-04 | 15:00

Finaliści konkursu Young Design 2024 – teraz w DOMOTECE!

Young Design 2024 to wyjątkowa inicjatywa, której celem jest wsparcie młodych projektantów na ich drodze do sukcesu zawodowego. Tegoroczni finaliści zaprezentowali niezwykle
Dom 25-lecie sofy Indivi
2024-10-04 | 10:30

25-lecie sofy Indivi

Pierwsza w historii sofa modułowa BoConcept cieszy się nieustającą popularnością już od 25 lat. Odkryj historię tego klasycznego projektu i dowiedz się, jak został on udoskonalony w 2024
Dom Targi Nieruchomości w Galerii Jurajskiej
2024-10-03 | 13:00

Targi Nieruchomości w Galerii Jurajskiej

Kupno wymarzonego mieszkania to nie lada wyzwanie. Jeszcze większym może być znalezienie dobrej ekipy remontowej, która wykona pracę na czas, lub urządzenie swojego "M". Z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Moda

Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać

Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.

Edukacja

Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne

Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.