Limitowana edycja letnich smaków kapsułek Cafissimo już dostępna
Jak osłodzić sobie ostatnie tygodnie wakacji? Włączając do swojego kawowego menu egzotyczne nuty! Tchibo proponuje dwa nowe, limitowane smaki kapsułek Cafissimo: White Choc & Coconut oraz Buttertoffee. Oba dostępne od 30 lipca do wyczerpania zapasów. Zamknij oczy, weź łyk kawy i przenieś się myślami na rajską plażę lub do eleganckiej włoskiej kawiarni.
Limitowana edycja Tchibo Cafissimo to klasyczne espresso z delikatnym aromatem białej czekolady i kokosa lub maślanego toffi. Kapsułki nie zawierają dodatku cukru, słodzików ani mleka w proszku. Powstały z wykorzystaniem kawy z certyfikatem Rainforest Alliance. – Nowe smaki Cafissimo świetnie sprawdzą się zarówno w klasycznych napojach ciepłych, jak i popularnych, zwłaszcza latem, wariantach mrożonych. To prosty i szybki sposób na smakową kawę – mówi Juliusz Kowalski, Junior Brand Manager Tchibo Cafissimo w Tchibo Warszawa.
Nowe kapsułki Cafissimo oferowane są w dwóch rodzajach opakowań zbiorczych:
- opakowanie 80 sztuk w cenie 154,99 zł – dostępne w sklepach własnych,
- opakowanie 10 sztuk w cenie 19,99 zł – dostępne na stronie internetowej.
Kapsułki są w pełni kompatybilne z ekspresami kapsułkowymi Tchibo Cafissimo, które łączą nowoczesny design z łatwością obsługi. – Ekspresy Cafissimo są nie tylko łatwe w użytkowaniu, ale też pozwalają cieszyć się pełnią smaku ulubionej kawy niezależnie od miejsca, w którym przebywamy. To niezwykle kompaktowe urządzenie może nam towarzyszyć nie tylko w domu, ale i podczas wakacyjnych wojaży – w przyczepie kempingowej, czy na działce – dodaje Juliusz Kowalski.
Wprowadzając nowe smaki kapsułek Cafissimo, Tchibo zachęca do celebracji jedynych w swoim rodzaju, ulotnych chwil lata. Edycja dostępna tylko przez krótki czas podkreśla wyjątkowość zarówno tej pory roku, jak i momentów przy filiżance ulubionej kawy.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Doda: Udało mi się całkowicie zwalczyć przyczynę Hashimoto, a nie tylko skutki tej choroby. Nadal będę się dzielić moimi doświadczeniami i nie dam się zastraszyć
Niedawno piosenkarka podzieliła się swoim sposobem na wyleczenie się z hashimoto. Jak podkreśla, kiedy ona sama kilka lat temu usłyszała diagnozę, postanowiła zrobić wszystko, by zatrzymać rozwój przewlekłego zapalenia tarczycy o podłożu autoimmunologicznym. Przede wszystkim zaczęła prowadzić zdrowy styl życia i postawiła na restrykcyjną dietę. Skutecznym antidotum miały się też okazać suplementy. Jej wypowiedź wywołała spore kontrowersje. Lekarze podkreślają bowiem, że całkowite wyleczenie się z tego schorzenia nie jest możliwe, a rozwój choroby mogą powstrzymać wyłącznie leki.
Konsument
Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami

Debata prezydencka 23 maja br. pokazała, że Polacy nie wiedzą, czym są saszetki nikotynowe oraz snusy, a także czym się różnią. Sztab wyborczy Karola Nawrockiego podał, że kandydat na prezydenta podczas debaty przyjął snus. Sam Karol Nawrocki sprostował, że była to saszetka nikotynowa. Tymczasem różnica między oboma produktami jest ogromna. Snus zawiera tytoń, którego nie ma w saszetce, a jego sprzedaż w UE – z wyjątkiem Szwecji – jest zabroniona.
Transport
SUV-y dominują rynek motoryzacyjny. Hyundai wprowadzi latem do sprzedaży nowy siedmioosobowy model

Na polskich i europejskich drogach królują SUV-y. W kwartale br. stanowiły już 60 proc. nowych rejestracji w Polsce. Latem w sprzedaży pojawi się nietypowa odmiana SUV-a: siedmioosobowy elektryczny Hyundai IONIQ 9. Marka zapewnia, że to pokaz jej możliwości technologicznych.