Komunikaty PR

Limitowana edycja letnich smaków kapsułek Cafissimo już dostępna

2024-08-12  |  16:45
Biuro prasowe

Jak osłodzić sobie ostatnie tygodnie wakacji? Włączając do swojego kawowego menu egzotyczne nuty! Tchibo proponuje dwa nowe, limitowane smaki kapsułek Cafissimo: White Choc & Coconut oraz Buttertoffee. Oba dostępne od 30 lipca do wyczerpania zapasów. Zamknij oczy, weź łyk kawy i przenieś się myślami na rajską plażę lub do eleganckiej włoskiej kawiarni.

Limitowana edycja Tchibo Cafissimo to klasyczne espresso z delikatnym aromatem białej czekolady i kokosa lub maślanego toffi. Kapsułki nie zawierają dodatku cukru, słodzików ani mleka w proszku. Powstały z wykorzystaniem kawy z certyfikatem Rainforest Alliance. – Nowe smaki Cafissimo świetnie sprawdzą się zarówno w klasycznych napojach ciepłych, jak i popularnych, zwłaszcza latem, wariantach mrożonych. To prosty i szybki sposób na smakową kawę – mówi Juliusz Kowalski, Junior Brand Manager Tchibo Cafissimo w Tchibo Warszawa.

Nowe kapsułki Cafissimo oferowane są w dwóch rodzajach opakowań zbiorczych:

  • opakowanie 80 sztuk w cenie 154,99 zł – dostępne w sklepach własnych,
  • opakowanie 10 sztuk w cenie 19,99 zł – dostępne na stronie internetowej.


Kapsułki są w pełni kompatybilne z ekspresami kapsułkowymi Tchibo Cafissimo, które łączą nowoczesny design z łatwością obsługi. – Ekspresy Cafissimo są nie tylko łatwe w użytkowaniu, ale też pozwalają cieszyć się pełnią smaku ulubionej kawy niezależnie od miejsca, w którym przebywamy. To niezwykle kompaktowe urządzenie może nam towarzyszyć nie tylko w domu, ale i podczas wakacyjnych wojaży – w przyczepie kempingowej, czy na działce – dodaje Juliusz Kowalski.

Wprowadzając nowe smaki kapsułek Cafissimo, Tchibo zachęca do celebracji jedynych w swoim rodzaju, ulotnych chwil lata. Edycja dostępna tylko przez krótki czas podkreśla wyjątkowość zarówno tej pory roku, jak i momentów przy filiżance ulubionej kawy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów Biuro prasowe
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.