Linie Emirates zwiększają częstotliwość lotów do Polski
Linie Emirates ogłosiły, że zwiększą częstotliwość połączeń z Warszawy do Dubaju z czterech do siedmiu tygodniowo – piąty lot będzie realizowany od 1 czerwca (w każdy wtorek), szósty od 3 lipca (w każdą sobotę), a siódmy od 2 sierpnia (w każdy poniedziałek). Wprowadzenie dodatkowych lotów zaspokoi zapotrzebowanie rynku i zapewni klientom lepszą łączność na trasie Warszawa – Dubaj.
We wtorki Boeing 777-ER Emirates EK177 wyleci z Dubaju o 15:25 i przyleci do Warszawy o 19:30 czasu lokalnego. Lot powrotny EK178 będzie realizowany z Warszawy o godzinie 21:40 z lądowaniem w Dubaju o 05:25 czasu lokalnego. W soboty i poniedziałki samolot Emirates EK179 wyleci z Dubaju o godzinie 08:10 i wyląduje w Warszawie o 12:15 czasu lokalnego. Lot powrotny EK180 z Warszawy wystartuje o godzinie 15:00, lądując w Dubaju o 22:45 czasu lokalnego.
Loty liniami Emirates do Warszawy będą realizowane szerokokadłubowym samolotem Boeing 777-300ER. Bilety można zarezerwować na emirates.com, w biurach sprzedaży Emirates lub w biurach podróży.
Klienci będą mogli cieszyć się większą elastycznością, wyborem i łącznością podczas planowania podróży do Dubaju i do dalszych kierunków, w tym popularnych miejsc wakacyjnych, takich jak Malediwy.
Linie Emirates bezpiecznie wznowiły loty do ponad 90 miejsc docelowych w swojej globalnej sieci. Nowoczesne centrum linii lotniczych, Dubaj, pozostaje jednym z najpopularniejszych miejsc na wakacje i międzylądowanie. Od skąpanych w słońcu plaż po światowej klasy gościnność i obiekty rekreacyjne, Dubaj oferuje różnorodne doświadczenia na światowym poziomie. Jest jednym z pierwszych miast na świecie, które otrzymało oznaczenie „Safe Travels” od Światowej Rady Podróży i Turystyki (WTTC). To potwierdzenie wszechstronnych i skutecznych działań podjętych przez władze, które mają na celu zapewnienie gościom zdrowia i bezpieczeństwa.
Emirates słyną ze swoich wiodących w branży usług i produktów we wszystkich klasach podróży. Klienci mogą korzystać z ponad 4500 kanałów na żądanie w wielokrotnie nagradzanym systemie rozrywki pokładowej ice, a także spróbować wielodaniowych posiłków inspirowanych różnymi kuchniami świata oraz bezpłatnych napojów w każdej klasie.

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.