Komunikaty PR

Listwy i panele Dynamic Decor - klucz do elegancji we wnętrzu

2024-04-19  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

Listwy - przypodłogowe, ścienne i karniszowe - marki Dynamic Decor to stylowy i praktyczny element wykończenia. Do kupienia w salonach Dekorian Home. Nowością są lamelowe panele ścienne!

Prawdziwa elegancja kryje się w dopracowanych detalach - wybierając płaszcz czy sukienkę, zwracamy uwagę na wykończenie szwów, dobór lamówki, guzików czy dyskretne stebnowanie, bo to one świadczą o jakości i klasie. We wnętrzu taką funkcję pełnią między innymi listwy - przypodłogowe, ścienne (sztukateryjne) czy maskujące karnisze. Choć raczej to nie one skupiać będą na sobie uwagę, podkreślą jego styl, elegancję i jakość.

Od podłogi po sufit

Cieszące się od dawna uznaniem klientów listwy Dynamic Decor dostępne są w poszerzonej ostatnio gamie profili i wysokości (od 4 do 12 cm). Znajdziemy zarówno proste, minimalistyczne modele o prostokątnym przekroju, jak i listwy z zaoblonym rantem lub dekoracyjnym frezowaniem. Listwy przypodłogowe oprócz tego, że stanowią eleganckie wykończenie styku ściany i podłogi, pozwalają ukryć przewody, a także zabezpieczają ścianę przed uszkodzeniem, np. podczas odkurzania lub mycia posadzki.

Listwy ścienne pozwolą stworzyć eleganckie obramowanie drzwi lub okien, a także innego rodzaju sztukaterię. Niektóre modele zaprojektowano tak, że podobnie jak w listwach przypodłogowych można ukryć pod nimi kable. Część listew nadaje się do montażu zarówno przy podłodze, jak i na ścianach, co pozwala na zachowanie spójności projektu. Dopełnieniem są listwy karniszowe - zamontowane na suficie stanowią elegancką i dyskretną osłonę mocowania firan lub zasłon. Dzięki innowacyjnej technologii LightShield nie przepuszczają światła, więc są idealne do miejsc, w których chcemy uzyskać pełne zaciemnienie.

Nowością marki Dynamic Decor dostępną od niedawna w salonach wyposażenia wnętrz Dekorian Home są panele ścienne Select SP20250. Klasyczny profil prostych lameli jest niezwykle uniwersalny - doda szyku klasycznemu wnętrzu, ale równie dobrze sprawdzi się w nowoczesnym lub rustykalnym. Będzie nie tylko dekoracją, lecz także zabezpieczy ścianę przed uszkodzeniami i poprawi izolację termiczną pomieszczenia.

Dynamic Decor - elegancja i trwałość

Zarówno listwy, jak i panele ścienne Dynamic Decor wykonane są z polistyrenu pokrytego warstwą twardego polimeru “DynaTech”, co czyni je najtwardszymi na rynku. Są wyjątkowo odporne na zarysowania i inne uszkodzenia, a wykorzystany materiał zapewnia też odporność na wilgoć i nie pozwala na rozwój grzybów i pleśni. Ich gładka powierzchnia jest przy tym łatwa do utrzymania w czystości. Natomiast wysoka trwałość i materiał, którego produkcja nie wywiera szkodliwego wpływu na środowisko, czynią produkty Dynamic Dekor idealnym wyborem dla tych, którzy dbają o zrównoważony rozwój.

Kłopotów nie sprawia także montaż, który nie wymaga żadnych specjalnych mocowań ani narzędzi. Można więc zmienić wystrój wnętrza łatwo i niewielkim nakładem pracy. Panele ścienne mają format 270 x 25 cm, a listwy są dłuższe niż większość dostępnych na rynku - mają 250 cm. W dodatku ich konstrukcja umożliwia łatwe i praktyczne niewidoczne łączenie, co gwarantuje estetykę wykończenia - nie trzeba obawiać się, że efekt zepsują niepożądane szczeliny.

Standardowo listwy dostępne są w kolorze białym i czarnym, panele natomiast białe, ale można je pomalować na dowolny kolor. Natomiast przy inwestycjach ponad 1000 m.b. istnieje możliwość zamówienia dowolnego wymiaru, wzoru i koloru barwionego w masie, co gwarantuje głębokie, nasycone i odporne na blaknięcie odcienie. W dodatku przy dużych zamówieniach można liczyć na indywidualną wycenę i wysoki - nawet 50-procentowy - rabat.

Listwy i panele Dynamic Decor dostępne są od ręki w salonach Dekorian Home, gdzie można liczyć nie tylko na szeroką ofertę i fachowe doradztwo (projektanci mogą też pobrać pliki 3D PBR), lecz także najlepszą cenę i szybką (nawet tego samego dnia) wysyłkę. I to już przy zamówieniu od pojedynczej listwy!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal Biuro prasowe
2024-07-25 | 13:00

Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal

Gdy potrzeba zmiany we wnętrzu ściera się z niechęcią do większego remontu, można postawić na kompromisowe rozwiązanie, jakim będzie metamorfoza jednego z mebli. Czy to ascetyczna
Dom KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją
2024-07-25 | 11:00

KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją

KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją W erze, gdy design czerpie inspirację z funkcjonalności, dobrze doświetlone domy i mieszkania stają się kluczem do codziennego komfortu.
Dom Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI
2024-07-25 | 09:00

Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI

Polscy konsumenci coraz chętniej inwestują w swoje ogrody, co widać wyraźnie w najnowszych danych drugiej największej platformy marketplace w Polsce, ERLI. Wynika z nich, że w drugim

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.