Lodówka Haier z serii F+ HFF-750CGBJ – praktyczne dzieło sztuki
Każde dzieło sztuki charakteryzuje się wysokimi walorami estetycznymi, które przyciągają wzrok, wyróżniają się pięknem i pobudzają nasze emocje. Nie inaczej jest z designerską lodówką premium marki Haier z serii F+ HFF-750CGBJ, która sprawia, że nasza kuchnia staje się zupełnie wyjątkowa. Co więcej – zastosowane w chłodziarce rozwiązania pozwalają cieszyć się świeżością naszej żywności nawet do 8 razy dłużej.
Wyjątkowy design
Firma Haier wciąż zaskakuje nowoczesną linią, nieszablonowym designem i nowatorskimi rozwiązaniami swoich produktów. Wśród nich króluje lodówka premium z serii F+ HFF-750CGBJ, której wyjątkowa 5-drzwiowa konstrukcja i eleganckie wzornictwo przykuwają wzrok i nadają kuchni prawdziwy posmak luksusu. Czarny szklany front doskonale odbija światło, nadając pomieszczeniu jeszcze bardziej ekskluzywnego charakteru. Wizualną perfekcję dopełnia inteligentny i intuicyjny, cyfrowy wyświetlacz dotykowy umieszczony w górnej części lodówki, który włącza się samoczynnie, gdy lodówka „wyczuje” w jej pobliżu obecność ludzi. Dzięki niemu zmiana ustawień lodówki jest łatwa i intuicyjna, a temperaturę i inne parametry urządzenia możemy kontrolować bez potrzeby otwierania drzwi.
Co ważne, lodówkę możemy idealnie licować z linią frontu mebli, dzięki specjalnemu zawiasowi. Pozwala on ustawić urządzenie w odstępie zaledwie 20 mm od bocznych ścianek zabudowy kuchennej, podczas gdy inne lodówki potrzebują tu co najmniej 5 cm odstępu.
Wyjątkowo świeżo i zdrowo
5-drzwiowa chłodziarko-zamrażarka Haier to nie tylko design i styl. To także bardzo praktyczne i innowacyjne rozwiązania dbające o nasze zdrowie, oszczędzające energię i ułatwiające nam życie. Wśród nich trzeba wymienić wyjątkową szufladę próżniową Antioxidant Zone, która zabezpiecza żywność i przedłuża jej świeżość nawet do 8 razy. Powietrze usuwane jest z niej dzięki zastosowaniu pompy próżniowej i specjalnego filtra, ograniczając tym samym ekspozycję produktów na tlen i spowalniając proces ich utleniania. Dbający o wyśmienity smak oraz zdrowie docenią z pewnością również to, że komora ta zachowuje także 3 razy więcej witaminy C w przechowywanej żywności.
O nasze zdrowie i wyśmienity smak żywności dba także, zastosowany w lodówka Haier z serii F+ HFF-750CGBJ, system antybakteryjny ABT, który wykorzystując płytkę z dwutlenku tytanu oraz światło ultrafioletowe, usuwa aż 99,9 % bakterii z wnętrza urządzenia.
Wyjątkowo funkcjonalnie
Warto podkreślić, że chłodziarko-zamrażarka Haier z serii F+ HFF-750CGBJ wyposażona jest w technologie Freshers Techs, które zapewniają produktom świeżość, doskonały smak oraz zachowują ich wartości odżywcze. Inteligentne czujniki Fresher Sensors, kontrolują temperaturę na każdej półce, aby zmniejszyć niepotrzebne wahania temperatury, spowodowane częstym otwieraniem drzwi lodówki. Bardzo praktycznym rozwiązaniem jest także strefa Switch Zone, umożliwiająca regulowanie temperatury od -20 do + 5°C, dzięki czemu może ona stać się zarówno zamrażarką jak i chłodziarką, zależnie od naszych potrzeb. Dodatkowo, urządzenie posiada automatyczną kostkarkę do lodu bez konieczności hydraulicznego podpięcia jej do źródła wody.
Chłodziarko-zamrażarka wyposażona jest także w funkcję Daylight, czyli ścianę jasnego oświetlenia LED, która zapewnia lepszą widoczność wkładanych i wyjmowanych produktów, dodając lodówce niepowtarzalnego stylu.
Wyjątkowo oszczędnie
Innowacyjna konstrukcja lodówki Haier z serii F+ HFF-750CGBJ pozwala zaoszczędzić nawet do 30% energii. Jak to możliwe? Wszystko dzięki ergonomicznym szufladom zapobiegającym wydostawaniu się zimnego powietrza, gdy drzwi lodówki są otwarte. Szuflady w zamrażarce zapewniają nie tylko szybki i łatwy dostęp do zamrożonej żywności, ale także znacznie lepszy widok zawartości zamrażarki.
Wyjątkowo cicho i wydajnie
Warto zwrócić uwagę, że lodówka Haier z serii F+ HFF-750CGBJ jest niebywale cicha. Zastosowana technologia gwarantuje mniej hałaśliwą pracę lodówki, zapewniając jednocześnie wyjątkową efektywność energetyczną i superszybkie chłodzenie. Co więcej, urządzenie oferuje 15 lat gwarancji na kompresor inwerterowy.
Cena i dostępność
Lodówka Haier z serii F+ HFF-750CGBJ dostępna jest w sieciach salonów Media Markt w cenie 14999 zł.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.