Lodówki Samsung Bespoke – rok pod znakiem personalizacji i sztuki
Współpraca z artystami to wiodący kierunek rozwoju linii personalizowanych lodówek Bespoke, które w ramach akcji specjalnych marki ozdobione zostały wyjątkowymi grafikami. W październiku ubiegłego roku zakończył się globalny konkurs dla projektantów Samsung #BespokeDesignedByYou, a niemal rok później lodówka Bespoke z ilustracją francuskiego artysty Thibaud Hérem - jako przedmiot sztuki użytkowej - została zlicytowana w Polsce przez dom aukcyjny Desa Unicum, przecierając szlak dla całej branży.
Już w momencie premiery lodówki Bespoke spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem konsumentów, a rok 2022 tylko potwierdził, że były tym, czego brakowało na rynku AGD. Filozofia Bespoke wiąże się z przesuwaniem granic, w których sprzęty przestają pełnić jedynie funkcjonalną rolę we wnętrzu. Personalizowane i modułowe lodówki Bespoke, z całym wachlarzem opcji kolorystycznych i rodzajów wykończenia paneli frontowych, stały się wyborem dla wszystkich tych, którzy chcą w pełni kreować swoją domową przestrzeń. Współprace z artystami, służące podkreśleniu wyjątkowego designu urządzeń, umocniły pozycję marki i lodówek Bespoke na rynku.
Konkursy dla projektantów i inspirujące współprace
W ubiegłorocznym globalnym konkursie Samsung #BespokeDesignedByYou udział wzięło aż 1,581 projektantów z całego świata. Potraktowali oni panele zewnętrzne personalizowanej lodówki Bespoke jako płótno malarskie do wyrażenia własnej twórczości artystycznej. Drugie miejsce w konkursie zajął projekt polskiej artystki Weroniki Ślifierz (@weri.weri) zatytułowany „Foodie”.
„Lodówkę Bespoke widziałam już wcześniej i zawsze bardzo mi się podobała. Moje serce skradły pastelowe kolory i możliwość personalizacji. Marzyłam o tym, aby znalazła się w mojej kuchni. W swojej pracy inspirowałam się latami 90 . i pop artem. Kocham kolory i nieszablonowe zestawienia. Uwielbiam też jedzenie i w przeszłości moje prace bardzo często do niego nawiązywały. Uważam, że personalizacja AGD to wspaniały trend – dzięki temu sprzęty stanowią integralną część naszego wnętrza, odzwierciedlając nasz gust i osobowość” – powiedziała Weronika Ślifierz.
Panele frontowe lodówki Bespoke stanowiły dotychczas płótno m.in. dla Andy’ego Rementera czy Alexa Proby. W ramach takiej wyjątkowej kooperacji powstała lodówka Samsung Bespoke z ilustracją autorstwa francuskiego artysty Thibaud Hérem, która jako prawdziwe dzieło sztuki użytkowej 26 września br. trafiła na aukcję w warszawskim DESA Unicum. Była to pierwsza w Polsce lodówka zlicytowana podczas takiej aukcji. Wydarzenie to stanowiło precedens w świecie AGD, w którym prym wiodą technologie.
Samsung nie powiedział jeszcze ostatniego słowa, jeśli chodzi o współprace z artystami, a sam rozwój konceptu Bespoke cały czas ewoluuje. Twórcza eksploracja nowych pomysłów stanowi nieodzowną część rozwoju tej linii urządzeń. Marka kontynuuje swoją pracę na rzecz innowacyjnych projektów, oferując nowe doświadczenia i doznania, dzięki którym życie nabiera kolorów.
Aby dowiedzieć się więcej o tym, w jaki sposób Samsung zwiększa swój globalny zasięg i przesuwa granice możliwości domowej przestrzeni dzięki linii Bespoke, odwiedź https://www.samsung.com/pl/home-appliances/bespoke-home/

ERLI dla Twojego domu: od elektroniki po wystrój wnętrz – kompleksowy przewodnik zakupowy

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Ostatnio bardziej koncentrowałam się na aktorskim rozwoju w teatrze. Teraz znowu zawołała mnie telewizja i jest to czas fajnego odświeżenia
Tancerka robi sobie przerwę od teatralnej sceny i cieszy się, że teraz będzie jej więcej w telewizji. Ostatnie tygodnie spędza przede wszystkim na planie produkcji realizowanych dla Polsatu. Swoich sił próbuje między innymi w 22. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Będzie ją można oglądać również w nowych odcinkach serialu „Przyjaciółki”. Edyta Herbuś zaznacza jednak, że niezależnie od tego, jak bardzo jest zajęta, zawsze znajdzie chwilę, by potańczyć czy stworzyć spontaniczny układ choreograficzny.
Edukacja
Zaspokajanie potrzeb behawioralnych kota pomaga w budowaniu z nim pozytywnych relacji. Kluczem jest poznanie jego typu osobowości

Dobrostan kotów w dużej mierze zależy od właściwej opieki. Niezwykle istotne jest zaspokajanie ich potrzeb behawioralnych, wśród których ważne jest poczucie bezpieczeństwa, ale również m.in. prawidłowa dieta czy też instynkt łowiecki. Dla opiekunów pomocne w tym może być poznanie typu osobowości swojego kota. Już 7 sierpnia 2025 roku w specjalnej strefie WHISKAS przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie każdy będzie mógł wziąć udział w specjalnym Quizie Osobowości Kota i spotkaniu z behawiorystą.
Media
Tomasz Jacyków: W tym sezonie w Polsacie jest dużo „spadochroniarzy” z innych stacji. Ja nie oglądam telewizji w ogóle

Co prawda stylista zaznacza, że nie ogląda telewizji, ale pojawił się na prezentacji jesiennej ramówki Polsatu. To dla niego okazja, by nie tylko samemu się pokazać na ściance w nietuzinkowym stroju, ale także podejrzeć, co pozostali postanowili na siebie założyć. Tomasz Jacyków zauważa też, że do stacji dołączyły niedawno nazwiska wcześniej kojarzone z innymi kanałami, jest więc ciekawy, jakie będą efekty tej współpracy.