Komunikaty PR

Lodówki Samsung Bespoke: jak konsumenci na całym świecie korzystają z możliwości

2022-12-15  |  16:55
Biuro prasowe

Bespoke to możliwość wyposażenia domu lub mieszkania w sprzęt o spersonalizowanym designie oraz funkcjach. To jedno rozwiązanie, które dzięki mnogości dostępnych opcji, dopowiada gustom użytkowników, niezależnie od ich stylu czy trendów panujących w danym zakątku świata. Oto, jak lodówki Samsung Bespoke podbijały kolejne rynki.

Celem wprowadzenia linii Samsung Bespoke było to, aby urządzenia były nie tylko maksymalnie funkcjonalne, ale także aby były integralnym elementem kreowanej przestrzeni domowej. W przypadku lodówek Bespoke użytkownicy mogą wybrać nie tylko kolor paneli zewnętrznych, ale także ilość i rodzaj modułów, z którego składało się będzie urządzenie. Na całym świecie idea Bespoke interpretowana była w nieco odmienny sposób, w efekcie powstały wyjątkowe projekty - od unikalnych i zapierających dech w piersiach grafik aż po rozszerzenie funkcji urządzenia.

Redefinicja pojęcia sztuki użytkowej i aukcja w Polsce

We wrześniu br. w warszawskim DESA Unicum, wiodącym domu aukcyjnym w kraju oraz ósmym co do wielkości domu aukcyjnym w Europie, zlicytowano lodówkę Samsung Bespoke z ilustracją francuskiego artysty Thibaud Hérem, przedstawiającą „Chateau de Fontainebleau” - budynek o wielkim znaczeniu dla francuskiej sztuki i kultury. Na aukcji znalazły się różne nietypowe przedmioty sztuki użytkowej, w tym meble, rzeźby i akcesoria domowe. Lodówka Samsung Bespoke to pierwsza lodówka w Polsce, która jako przedmiot sztuki użytkowej, została zlicytowana podczas takiej aukcji. Dochód ze sprzedaży lodówki przekazany został Stowarzyszeniu Przyjaciół Muzeum Narodowego w Warszawie na budowę nowej kolekcji muzeum oraz na projekt „Autoportrety XXI”, wspierający współczesnych polskich artystów.

Nowe sposoby na personalizację domów w Singapurze

Design urządzeń Bespoke w Singapurze odzwierciedla różnorodne, w tym te najbardziej odważne pomysły konsumentów, oferując im jedyną w swoim rodzaju koncepcję domu z przymrużeniem oka. W hołdzie powszechnej miłości do disneyowskich postaci Samsung wprowadził w sierpniu br. kolekcję Bespoke Disney. W jej skład weszły urządzenia z motywami najbardziej lubianych postaci Disneya, dając konsumentom z Singapuru możliwość wprowadzenia odrobiny dziecięcego klimatu i nostalgii dziecięcych lat do projektu domowych wnętrz.

Celebracja innowacyjności i różnorodności w Indonezji

W ramach obchodów 77. rocznicy Dnia Niepodległości Indonezji Samsung nawiązał współpracę z dwiema indonezyjskimi ilustratorkami Kathrin Honesta i Rachel Ajeng, aby zaprezentować limitowane edycje paneli frontowych Bespoke, a także szafy odświeżającej ubrania AirDresser. Konsumenci mogą wybierać spośród trzech wzorów: "Butterfly Garden" i "Timun Mas" autorstwa Kathrin Honesty lub "Reimagine Indonesia" Rachel Ajeng. Projekty podkreślają etniczną i kulturową różnorodność Indonezji, pozwalając tamtejszym konsumentom cieszyć się dziełami sztuki w domach, a jednocześnie czuć dumę ze swoich korzeni.

RPA i nieograniczone możliwości projektowania Bespoke

W Republice Południowej Afryki, po raz kolejny odbędzie się konkurs „Samsung Bespoke Home Challenge”. Przez dwa tygodnie uczestnicy będą projektować swoją wymarzoną kuchnię oraz przestrzeń domową. Wybrano już czterech finalistów, a zwycięzca konkursu zostanie ogłoszony na początku 2023 roku. Wyzwanie to stanowiło będzie pole do popisu dla kreatywności użytkowników, a także pozwoli im stworzyć wymarzony projekt domu bazujący na ultra konfigurowalnej i eleganckiej serii Bespoke.

Z kolei w Korei Samsung ogłosił zwycięzcę konkursu na projekt lodówki #BESPOKERendezvous. Około 28 tysięcy osób głosowało online, aby wyłonić dziesięciu finalistów spośród 1 114 nadesłanych prac. Podczas specjalnie zorganizowanego eventu #BESPOKERendezvous, który stanowił również ceremonię wręczenia nagród, ogłoszono zwycięstwo inspirowanego wodą projektu "Floating Rings" autorstwa Cho Kyung-min.

Nowy poziom personalizacji w USA

W Stanach Zjednoczonych firmy Samsung i Lowe’s  połączyły siły, wprowadzając na rynek limitowaną kolekcję paneli frontowych lodówek Bespoke, która oferuje konsumentom rozszerzone możliwości dostosowania przestrzeni do własnych potrzeb i wyrażenia swojego unikalnego stylu. Panele, które można łączyć i dopasowywać na różne sposoby pod względem kolorystyki i wykończenia są dostępne wyłącznie w sklepach Lowe’s, aż do wyczerpania zapasów.

Panele te zostały zaprojektowane przez trzech artystów: Alexa Meade, Amber Vittoria i Domonique Brown. Każdy projekt łączy w sobie charakterystyczne style i punkty widzenia artystów, pozwalając amerykańskim konsumentom na wyeksponowanie ich indywidualności.

Co więcej, Samsung zamierza wprowadzić wkrótce na rynek nowe panele MyBespoke, które umożliwiają wyświetlanie ulubionych dzieł sztuki, zdjęć rodzinnych czy kreatywnych projektów na personalizowanych drzwiach lodówki Bespoke typu French Door. W ramach personalizacji konsumenci mogą również wybierać spośród różnych kolorów paneli i opcji wykończenia, co pozwala im stworzyć jedyną w swoim rodzaju lodówkę.

Meksyk i nowo otwarty flagowy sklep Bespoke Home

Samsung dostarcza urządzenia Bespoke do klientów na kolejnym rynku poprzez udane otwarcie flagowego sklepu Bespoke Home w Mexico City. W efekcie Meksyk jest pierwszym krajem w Ameryce Łacińskiej, w którym wprowadzono tę linię produktów. Nowy flagowy sklep znajduje się w Centro Comercial Perisur, jednym z największych centrów handlowych w kraju, które odwiedza średnio 2 miliony osób miesięcznie. Sklep oferuje szeroką gamę urządzeń Bespoke Home, w tym lodówki, piekarniki i pralki, dzięki czemu kompleksowo zaspokaja potrzeby użytkowników w zakresie sprzętu gospodarstwa domowego. Odwiedzający go mogą również zapoznać się z usługą Samsung SmartThings, co pozwala im w pełni doświadczyć możliwości zintegrowanego, rozszerzonego i spersonalizowanego zarządzania domem.

Australijskie uznanie dla innowacyjnej doskonałości

Podczas konkursu „Australian Good Design Awards 2022”, trzy urządzenia Bespoke Home Samsung – oczyszczacz powietrza Cube AX53, lodówka oraz szafa AirDresser - zdobyły złoto w kategorii wzornictwa użytkowego. Nagroda ta stanowi wyraz uznania dla imponującej innowacyjności i najwyższej klasy design’u produktów, które poprawiają jakość życia Australijczyków. Wyróżnienia „Australian Good Design Awards” są uważane za najważniejsze w kraju nagrody w tej kategorii, potwierdzające tym samym kreatywność inżynierów marki oraz niezawodność urządzeń.

Korea - poznaj świat rzeczywisty i wirtualny

Konsumenci w Korei mogą cieszyć się produktami Bespoke zarówno w realnym życiu, jak i w metawersum. Firma Samsung uruchomiła tam nową usługę Home Meta, opartą na wirtualnej rzeczywistości 3D, która pozwala użytkownikom wybierać i korzystać z produktów Bespoke w środowisku podobnym do domowego. Mogą oni wybrać model i kolor urządzenia, o którym marzą, przeglądać produkty niedostępne jeszcze w sklepach i symulować jak urządzenia będą wyglądać w ich domu za pomocą wirtualnej usługi.

 

W Stanach Zjednoczonych i innych regionach użytkownicy mają dostęp do Wirtualnego Salonu Bespoke, który zabiera ich w wirtualną podróż po prawdziwym salonie Bespoke. To doświadczenie pozwala klientom odkrywać, dopasowywać oraz kupować produkty z tej linii oraz umożliwia użytkownikom z całego świata spotykanie się i wirtualne dzielenie się swoją pasją.

 

 

Więcej informacji o lodówkach Samsung Bespoke, w tym możliwości personalizacji i połączenia ze SmartThings, znajdziesz na: https://www.samsung.com/pl/refrigerators/bespoke-refrigerator/

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Sposób na piękną i estetyczną jadalnię Biuro prasowe
2024-08-08 | 14:00

Sposób na piękną i estetyczną jadalnię

Jadalnia to miejsce, gdzie przecinają się ścieżki wszystkich mieszkańców domu, a posiłek przy wspólnym stole pomaga zacieśniać rodzinne więzy. Tak jak estetyczny wygląd
Dom Mała łazienka w ponadczasowym stylu: kamień naturalny czy płytki gresowe?
2024-08-08 | 10:00

Mała łazienka w ponadczasowym stylu: kamień naturalny czy płytki gresowe?

Aranżacja małej łazienki może być wyzwaniem, ale jednocześnie stanowi doskonałą okazję do stworzenia wnętrza pełnego charakteru i elegancji. Materiały wykończeniowe i detale
Dom Miliony ludzi, miliony domów, różne łazienki – każda z nich zasługuje na odpowie
2024-08-08 | 01:00

Miliony ludzi, miliony domów, różne łazienki – każda z nich zasługuje na odpowie

W Polsce żyją miliony ludzi, w milionach domów i mieszkań i nieskończoną liczbą różnych łazienek. Duże, średnie, małe, te z oknem czy wąskie – każda z nich jest

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Beata Pawlikowska: Wiele razy planowałam życie w różnych miejscach z dala od Polski. Kupiłam nawet kawałek dżungli w Amazonii

Podróżniczka zaznacza, że choć do tej pory przemierzyła świat wzdłuż i wszerz, odwiedzając wiele nietuzinkowych zakątków, to najbardziej ze wszystkich ukochała sobie dżunglę amazońską. Ma do tego miejsca ogromny sentyment, lubi tam wracać i ładować życiowe akumulatory. Jak zaznacza, przebywanie wśród Indian, którzy są niezwykle dobrzy, prawdomówni i uczciwi, przywraca jej wiarę w ludzi i w lepszy świat. Beata Pawlikowska cieszy się również z tego, że kiedyś udało jej się kupić kawałek dżungli i ten wyjątkowy nabytek ma dla niej szczególne znaczenie.

Handel

Branża kosmetyczna z coraz większym wpływem na krajową gospodarkę. Polska jest piątym największym eksporterem kosmetyków w UE

Z najnowszego raportu „Kosmetyczna Polska”, który opublikowano po siedmiu latach od poprzedniego raportu o stanie sektora, wynika, że krajowa branża kosmetyczna jest w dobrej kondycji, z roku na rok się rozwija, a jej znaczenie zarówno dla polskiej gospodarki, jak i eksportu rośnie. Zmieniają się odbiorcy polskich kosmetyków, co związane jest z brexitem i sankcjami nałożonymi na Rosję. Prognozy zakładają dalszy wzrost wartości sektora, jednak stoi przed nim wiele wyzwań, z których najważniejsze dotyczą implementacji przepisów Europejskiego Zielonego Ładu.

Ochrona środowiska

Ocieplenie się klimatu oznacza poważne zmiany leśnego ekosystemu. Sosny, świerki czy modrzewie będą stopniowo zastępowane innymi gatunkami

Sosna zwyczajna, świerk pospolity, modrzew europejski i brzoza brodawkowata zajmują dziś 75 proc. powierzchni lasów w Polsce. Te cztery gatunki są najbardziej wrażliwe na wzrost temperatury i jego pośrednie skutki. Wielomiesięczne okresy suszy i gwałtowne huragany osłabiają drzewostany, które następnie padają ofiarą patogenów pojawiających się w naszym klimacie. – Nie grozi nam wylesienie, tylko wyparcie jednych gatunków przez inne. W konsekwencji czeka nas rewolucyjna zmiana ekosystemów – ocenia przyrodnik, dr hab. Krzysztof Świerkosz, prof. Uniwersytetu Wrocławskiego.