Loftowy styl, smart technologie i efekt czekolady. Klimatyczne wnętrza The Loft
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Działający od niespełna roku, krakowski The Loft Hotel to miejsce wyjątkowe, nie tylko dlatego, że jego oferta skierowana jest wyłącznie do osób dorosłych. W miejscu gdzie Stare Miasto spotyka Kazimierz, loftowe klimaty połączono z zaawansowaną technologią typu smart i... szczyptą czekoladowego luksusu. Niemały udział w stworzeniu atmosfery komfortowo zaaranżowanych pokoi mają wykładziny i tapety Newmor Polska.
Każdy z gości, przybywających do tego czterogwiazdkowego, butikowego hotelu, witany jest w recepcji schłodzoną lampką wyśmienitego, białego wina musującego. Każdy otrzymuje też do dyspozycji smartfona, który podczas pobytu pełnić będzie szereg funkcji: pozwoli otworzyć drzwi do pokoju, umożliwi indywidualne sterowanie klimatyzacją, oświetleniem, roletami oraz systemem telewizyjnym, a także bezpłatne korzystanie z internetu. A to dopiero początek atrakcji, jakimi rozpieszcza swoich gości The Loft Hotel.
Kameralnie, w kolorze czekolady
Nieszablonowo zaaranżowane wnętrza łączą industrialny klimat z kameralną, sprzyjającą relaksowi atmosferą. Przytulny nastrój w pokojach buduje ciepła kolorystyka, zdominowana przez odcienie czekoladowego brązu. Wszak nie od dziś wiadomo, że czekolada dobrze wpływa na nasze samopoczucie. Jej właściwości postanowili wykorzystać krakowscy projektanci wnętrz hotelu The Loft z biura architektonicznego Pracownia 72. Pomogły im w tym znacząco wykładziny dywanowe i tapety z oferty Newmor Polska.
Szeroka gama dostępnych kolekcji, wzorów i kolorów pozwoliła projektantom wybrać wariant, który najlepiej oddawał ich zamysł, odwzorowując kolor gorzkiej czekolady. We wnętrzach zastosowano wysokiej jakości produkty wybrane z oferty Newmor Polska – wykładziny w jakości Arcade z filcem niemieckiego producenta Halbmond. Modne zróżnicowanie odcieni wykładziny nadało podłodze loftowy rys. Nowoczesna technologia produkcji gwarantuje trwały kolor i odporność na blaknięcie. Oprócz niepodważalnych walorów dekoracyjnych, eleganckie wykładziny Newmor pełnią jeszcze jedną istotną funkcję – znakomicie wytłumiają akustycznie pomieszczenia, co jest rzeczą niezwykle ważną w przypadku pokoi hotelowych.
W miejscach o dużym natężeniu ruchu, jak recepcja i korytarze zastosowano wykładziny tkane winylowe w rolce Fitnice Floor z kolekcji Panama. Także tu bogata oferta Newmor Polska pozwoliła dobrać wzory idealnie harmonizujące z industrialnym wystrojem hotelu.
Czekolada plus
Doskonałe dopełnienie podłóg stanowią ściany, w większości pokryte tapetami Newmor – naturalnie w odcieniu gorzkiej czekolady. Tapety Cassina z kolekcji Premier Newmor nadają wnętrzom ponadczasowej elegancji. Głęboki kolor dodatkowo podkreśla wyrazisty, przypominający tkaninę splot. Idealnie zgrane kolorystycznie wykładziny i tapety stanowią ciekawy kontrapunkt dla sufitu oraz ścian wykończonych surowym betonem. Tak skomponowane tło w połączeniu z wygodnymi łóżkami, obitymi aksamitem, miękkimi sofami i fotelami oraz ciemnymi meblami dają gościom wyjątkowe poczucie luksusu.
A jeśli komuś potrzeba czegoś więcej, by całkowicie oderwać się od codzienności, na dachu hotelu ulokowano... jacuzzi. Siedząc w wannie z kieliszkiem wina możemy podziwiać królewskie miasto z całkiem nowej perspektywy.
Więcej informacji - www.newmor.pl
Fot. mat.prasowe Newmor Polska

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.