Komunikaty PR

Lubert/Strzelba z pełną energii i mocnych gitarowych brzmień "Pustką"

2024-09-16  |  11:11
Biuro prasowe

Najnowszy popowo-rockowy singiel zespołu Lubert/Strzelba "Pustka" właśnie ujrzał światło dzienne. Po świetnie przyjętych singlach: "Desire", "Ogień" oraz "Money, Money" to kolejna, zupełnie inna odsłona Artystów.

Utwór "Pustka" ma dość mroczny charakter i opowiada o toksycznej relacji kobiety i mężczyzny, ukazując problem życia w związku z narcyzem. Kobieta, która codziennie musi zmagać się z emocjonalną huśtawką ze strony swojego despotycznego partnera, postanawia w końcu postawić na swoim i odejść. Autorką tekstu jest Karla Strzelba, za muzykę odpowiadają Tomasz Lubert (twórca hitów Dody, Virgin, Video i Volver) oraz Wojtek Horny (twórca hitów ONA, Kombii, Pectus).

Słuchaj w ulubionym serwisie cyfrowym: https://emuzeme.link/LubertStrzelbaPustka

Nie bylibyśmy sobą, gdyby nasz kolejny singiel nie miał mocnego przesłania - dodaje Tomek Lubert.

Zależało nam na tym, żeby dać "powera" każdej kobiecie, która zmaga się z problemem toksycznego związku. Narcyz, despota, agresor to typy osobowości, które się nie zmienią. Decyzja o odejściu nigdy nie należy do łatwych ale jest jedyną właściwą decyzją. Do boju o siebie dziewczyny! Zasługujecie na szczęście, szacunek i całą miłość tego świata - mówi Karla Strzelba.

Do singla powstał mocny teledysk w reżyserii Wojciecha Andrzejuka. W klipie przedstawiony jest pościg pomiędzy kobietą (Katarzyna Kotańska), a psychopatycznym mężczyzną (Marcin Werbiński).

 

Zobacz klip:

https://www.youtube.com/watch?v=ppA2wNJR2QQ

 

Lubert/Strzelba w socialach:

Facebook: https://m.facebook.com/lubertstrzelba

Instagram: www.instagram.com/lubertstrzelba

TikTok: https://www.tiktok.com/@lubert_strzelba

Kliknij follow i nie przegap muzycznych nowości:

YouTube: https://youtube.com/@lubertstrzelba?si=LdJzLKMujGIShKM-

Tidal: https://tidal.com/browse/artist/35888295

Spotify: https://open.spotify.com/artist/1d6WEvQaKrwWIVoJ4zSG31?si=KlcsoGIeQ06sCaIL8E-rOA 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.