Komunikaty PR

Luksusowa metamorfoza wnętrza

2021-05-11  |  13:31
Biuro prasowe

Nie bez powodu Annie Sloan nazwała najnowszy kolor Capri Pink z palety farb Chalk Paint™ na cześć ekskluzywnego kurortu na wyspie Capri. Ten gorący odcień różu, z wyjątkową głębią i energią, emanuje radością życia i symbolizuje wszystko to, co kryje się w słynnym włoskim powiedzeniu „la dolce vita”.

Powiew luksusu, elegancja w stylu włoskim, meble jak z żurnala… Wystarczy sięgnąć po jedyny w swoim rodzaju odcień różu, najnowszy kolor w palecie farb kredowych Chalk Paint™. Za sprawą Capri Pink prosta metamorfoza mebla może przynieść wyjątkowe efekty. W tym wypadku wraz z nowym kolorem przedmioty zyskują nieprzeciętny charakter. - Zainspirowany włoskim kurortem, będącym mekką dla artystów i arystokratów od XIX wieku, Capri Pink to róż pełen osobowości, jak i barwy − mówi Annie Sloan, ekspertka w dziedzinie kolorów i twórczyni farb Chalk Paint™. - Od odważnych spodni Sonji de Lennart i prac surrealistycznej projektantki mody Elsy Schiaparelli, ten inspirujący, szokujący odcień różu zawsze domagał się  uwagi − wyjaśnia Annie. - W latach czterdziestych XX wieku, Schiaparelli wykorzystywała ten prowokacyjny, ale figlarny kolor w kolekcjach mody haute couture, udowadniając, że jasny róż to kosmopolityczny, elegancki i zdecydowany wybór kobiety. Opracowałam Capri Pink, aby wprowadzić ten szyk także do wnętrz. Za każdym razem, otwierając puszkę Capri Pink, fundujemy sobie podróż do połowy ubiegłego wieku, czasu rozkwitu tego międzynarodowego, kulturowego hotspotu. Włoskie słońce niestety nie jest wliczone w cenę – dodaje Annie Sloan.

***

W realizacji wykorzystano farby Chalk Paint™:

• konsola, lustro, wazon oraz grzejnik w kolorze Capri Pink

• szachownica na podłodze wykonana przy użyciu odcieni Greek Blue i Louis Blue

• ściana i drzwi w kolorze Louis Blue

• podstawy lamp w kolorze Firle, abażury: Paloma i Olive

• detale konsoli ozdobione płatkami metalu Gold Leaf

Więcej informacji na stronie: https://www.anniesloan.com/pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.