Komunikaty PR

Luksusowa metamorfoza wnętrza

2021-05-11  |  13:31
Biuro prasowe

Nie bez powodu Annie Sloan nazwała najnowszy kolor Capri Pink z palety farb Chalk Paint™ na cześć ekskluzywnego kurortu na wyspie Capri. Ten gorący odcień różu, z wyjątkową głębią i energią, emanuje radością życia i symbolizuje wszystko to, co kryje się w słynnym włoskim powiedzeniu „la dolce vita”.

Powiew luksusu, elegancja w stylu włoskim, meble jak z żurnala… Wystarczy sięgnąć po jedyny w swoim rodzaju odcień różu, najnowszy kolor w palecie farb kredowych Chalk Paint™. Za sprawą Capri Pink prosta metamorfoza mebla może przynieść wyjątkowe efekty. W tym wypadku wraz z nowym kolorem przedmioty zyskują nieprzeciętny charakter. - Zainspirowany włoskim kurortem, będącym mekką dla artystów i arystokratów od XIX wieku, Capri Pink to róż pełen osobowości, jak i barwy − mówi Annie Sloan, ekspertka w dziedzinie kolorów i twórczyni farb Chalk Paint™. - Od odważnych spodni Sonji de Lennart i prac surrealistycznej projektantki mody Elsy Schiaparelli, ten inspirujący, szokujący odcień różu zawsze domagał się  uwagi − wyjaśnia Annie. - W latach czterdziestych XX wieku, Schiaparelli wykorzystywała ten prowokacyjny, ale figlarny kolor w kolekcjach mody haute couture, udowadniając, że jasny róż to kosmopolityczny, elegancki i zdecydowany wybór kobiety. Opracowałam Capri Pink, aby wprowadzić ten szyk także do wnętrz. Za każdym razem, otwierając puszkę Capri Pink, fundujemy sobie podróż do połowy ubiegłego wieku, czasu rozkwitu tego międzynarodowego, kulturowego hotspotu. Włoskie słońce niestety nie jest wliczone w cenę – dodaje Annie Sloan.

***

W realizacji wykorzystano farby Chalk Paint™:

• konsola, lustro, wazon oraz grzejnik w kolorze Capri Pink

• szachownica na podłodze wykonana przy użyciu odcieni Greek Blue i Louis Blue

• ściana i drzwi w kolorze Louis Blue

• podstawy lamp w kolorze Firle, abażury: Paloma i Olive

• detale konsoli ozdobione płatkami metalu Gold Leaf

Więcej informacji na stronie: https://www.anniesloan.com/pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.