Luksusowa terenówka w eleganckim wydaniu. Debiutuje odświeżony Lexus LX 570 S
Australijski oddział Lexusa wprowadza na rynek model LX 570 S w nowej wersji. Flagowy SUV japońskiej marki zyskał odświeżony wygląd i nowe obręcze kół. Pod maską luksusowej terenówki nadal pracuje potężna wolnossąca V-ósemka.
Około 70 bloków i 10 ramion
Jedną z najważniejszych modyfikacji jest nowa atrapa chłodnicy. Zamiast plecionego wzoru Lexus zastosował tym razem zespół około 70 niewielkich bloków pokrytych czarnym lakierem, które tworzą interesujący, trójwymiarowy efekt. Zmiany dotknęły również przedniego zderzaka modelu LX 570 S, który ma teraz uproszczony wygląd i lepiej komponuje się z resztą auta. Całość uzupełniają nowe 21-calowe felgi o 10 ramionach w dwukolorowym, czarno-srebrnym malowaniu. Dwa są również lakiery nadwozia dostępne w katalogu – biały Sonic Quartz i czarny Starlight Black.
SUV spod znaku S
Najwyższą na australijskim rynku wersję S dodatkowo wyróżniają specjalny emblemat na pokrywie bagażnika, sportowe amortyzatory, które poprawiają sztywność nadwozia i stabilność auta, aluminiowe pedały oraz projektory wyświetlające oznaczenie LX S na podłożu po bokach samochodu. Wnętrze luksusowego SUV-a Lexusa jest natomiast wykończone perforowaną skórą semianilinową o czarnej barwie lub w bordowym kolorze Garnet, zarezerwowanym dla tej wersji. Skórze towarzyszą ponadto specjalne szare wstawki Shimamoku Grey.
V-ósemka i 138-litrowy bak
Pod maską Lexusa LX 570 S pracuje wolnossący silnik V8 o imponującej pojemności 5,7 l. Motor wytwarza niespełna 370 KM oraz 530 Nm i napędza wszystkie koła przez 8-biegowy automat. To przekłada się na spore możliwości – luksusowa terenówka może ciągnąć przyczepę o masie sięgającej do 3 500 kg. Lexus wyposaża ten model również w dwa zbiorniki paliwa o łącznej pojemności 138 l. Na australijskim rynku można też kupić Lexusa LX w wariancie 450d z 4,5-litrowym silnikiem wysokoprężnym V8 o mocy 270 KM.
Lexus na żądanie
Australijscy nabywcy modelu LX w standardzie otrzymują trzyletnie członkostwo w programie Lexus Encore Platinum. Jego kluczowym elementem jest usługa Lexus on Demand, która pozwala wypożyczyć inny model Lexusa – np. coupe LC lub limuzynę LS. W ramach członkostwa oferowanego razem z nowym SUV-em klient może skorzystać z usługi cztery razy na przestrzeni trzech lat, za każdym razem wynajmując auto na maksymalnie osiem dni.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.