Komunikaty PR

Luksusowy dom w nowojorskim stylu

2024-10-11  |  15:10
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Do pewnych decyzji trzeba dojrzeć. Jedną z nich jest na pewno wyznaczenie sobie czasu, by się zatrzymać w pędzącym świecie i po latach pracy zawodowej oraz wychowywaniu dzieci, po prostu odpocząć w domowym zaciszu. Taką decyzję podjęło małżeństwo, które swój dom marzeń urządziło w otoczeniu niesamowitej przyrody. Jednak kojąca jest tu nie tylko moc natury, ale też spokój i ponadczasowa elegancja płynąca z samych wnętrz, za których projekt odpowiadają architektki z Pracowni Projektowej Architektura i Wnętrza - Aneta Korus i Paula Pióro.

Położony w pobliżu Starachowic dom to prywatna oaza spokoju dojrzałego małżeństwa, które po pasmach zawodowych sukcesów i latach dobrze wypełnianych rodzinnych obowiązków postanowiło po prostu wypocząć i cieszyć się spokojnym życiem. W otoczeniu świętokrzyskich krajobrazów, wśród niczym nieskalanej natury wybudowali oni swój dom marzeń – luksusową rezydencję w tradycyjnym stylu. O tym, jak bardzo przemyślany był nie tylko wybór lokalizacji, ale też koncept całego wnętrza świadczy zarówno jego układ funkcjonalny, jak i dominującej stylistyki.

Realizację wyróżnia plan, na którym została zbudowana bryła domu. Z pozoru klasyczny i niewyróżniający się dom, jednak w skali zdecydowanie bardziej rezydencjalnej. Forma ta zakłada poszanowanie dla sąsiedztwa i miejsca, w którym się znajduje. Po przestąpieniu progu wiemy już, że to co najcenniejsze zawsze jest ukryte we wnętrzu. Wszystkie pomieszczenia w budynku zbudowane są na planie ośmioboku co powoduje, że każde z nich i wszystkie wspólnie są bardzo wyjątkowe, a dzięki temu wnętrza w całości inwestycji zalane są promieniami słońca o każdej porze roku – opowiada architektka Paula Pióro.

Sam układ pomieszczeń sprzyja wypoczynkowi, także w większym, rodzinnym gronie. Salon połączony z jadalnią oraz kuchnią, która skrywa przejście do spiżarni, to serce domu. Tu znajduje się także wejście na część wypoczynkową tarasu oraz toaleta gościnna. Stąd też można udać się do ogrodu na wspólne grillowanie. O tym, jak ważne dla właścicieli są wspólne chwile spędzane z bliskimi i znajomymi, świadczy fakt, że jest tu aż pięć sypialni, w tym cztery gościnne. Dwie ulokowane są na poziomie parteru oraz dwie na antresoli - każda z dedykowaną do aranżacji sypialni kamienną łazienką. Sama master bedroom, przeznaczona wyłącznie dla domowników, połączona została z otwartą strefą kąpieli oraz przejściem do garderoby i osobną strefą do pielęgnacji. By zarówno domownikom, jak i gościom czas płynął beztrosko jest tu siłownia z jacuzzi oraz kolejną łazienką i sauną, a na antresoli znajduję się pomieszczenie bawialni urządzone dla wnuczków właścicieli. Ponadto na terenie obszernego ogrodu odnajdziemy strefę basenową, boisko do tenisa, ogród kwietny, ogród warzywny oraz palenisko do grillowania.

Całość urządzona została w wysmakowanym stylu nowojorskim, który łączy zamiłowanie do tradycji z nowoczesnością w sposób niezwykle elegancki i wysublimowany. Jasne kolory o uniwersalnym charakterze, efektowne podświetlenia i dekoracyjne oświetlenie, obłe, szykowne formy mebli i charakterystyczne złote zdobienia oraz oczywiście naturalne materiały – kamień i drewno, które czyniąc wnętrze ponadczasowym, łączą je z otaczającym krajobrazem. To wszystko buduje luksusowy charakter wnętrz, podkreślając ich dojrzały i przemyślany smak, sięgający po najlepsze światowe wzorce.

Doskonałym na to przykładem jest wystrój sypialni głównej w aranżacji wykonanej przy użyciu wysokiej jakości selekcjonowanego drewna orzecha amerykańskiego, a także rzadkiego egzotycznego kwarcytu o licznych prześwitach w ferii delikatnych odcieni beżu. Łącząc się ze srebrnymi i czarnymi minerałami, tworzy on wyjątkowe rysunki użylenia, na których tle świetnie prezentuje się najwyższej jakości armatury i wyposażenie, takie jak wanna zaprojektowana przez samą Zahę Hadid. Swoje miejsce znalazła ona we wnętrzu sypialni, oddzielonej od łazienki ornamentową kryształową ścianą przesuwną. Natomiast w łazience nie mogło zabraknąć toalety myjącej Geberit AquaClean Mera oraz odpływu liniowego CleanLine Geberit.

Jako architektki z wieloletnim doświadczeniem w branży projektowej z czystym sumieniem polecamy produkty marki Geberit. Znane są zarówno nam jak i klientom ze swojej jakości oraz trwałości. Jako Ambasadorki marki z dumą proponujemy klientom wiele z rozwiązań oferowanych przez markę Geberit. Również w naszej pracowni prezentujemy je na spotkaniach z klientami, którzy mogą zobaczyć tą jakość na własne oczy oraz przetestować produkty na własnej skórze – wyjaśnia architektka Aneta Korus.

Nic więc dziwnego, że aż w czterech z pięciu łazienek znalazły się toalety myjące AquaClean Mera marki Geberit, wybrane przez architektki właśnie ze względu na oferowaną najwyższą jakość rynkową oraz wieloletnie zaufanie klientów do marki Geberit. Powodem, dla którego nie została zastosowana również w piątej, była wytyczna inwestorów odnośnie umieszczenia bidetu w jednej z łazienek gościnnych. W każdej z łazienek oczywiście znalazły się również stelaże podtynkowe Geberit z dedykowanymi do nich przyciskami dopasowanymi do każdej z aranżacji. Także odpływy Geberit CleanLine zostały zastosowane we wszystkich łazienkach - w różnych wybarwieniach pasujących do danych aranżacji.

Oczekiwania klientów są zawsze bardzo indywidualną sprawą, którą rozpatrujemy pod kątem nie tylko estetyki, ale również ergonomii. Z radością możemy się pochwalić, że w tym założeniu projektowym udało nam się odpowiedzieć na wszystkie, a nawet więcej z założonych przez inwestorów celów, które zachowujemy zawsze w pełnym zaufaniu pomiędzy nami a inwestorami. Ocenie pozostawiamy estetyczny efekt naszych starań o zaspokojenie tych potrzeb zarówno funkcjonalnych jak i estetycznych, na które przyszło nam odpowiedzieć we współpracy z klientem – podsumowują swoje decyzje projektowe Aneta Korus i Paula Pióro.

Projekt: Aneta Korus i Paula Pióro, Pracownia Projektowa Architektura i Wnętrza w Kielcach, Ambasadorki marki Geberit

Zdjęcia: Bartek Barczyk

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.