Madox odkrywa kolejne oblicza buntu w reedycji singla „Roman Empire” [zapowiedź]
Madox w ostatnim singlu „Roman Empire” przensi słuchaczy w podróż przez mroczne imperium. Jest to pierwszy utwór zapowiadanego albumu pt. „Colours”, który ma się ukazać na początku 2025 roku.
Roman Empire „On fire” to nazwa reedycji ostatnio wydanego utworu Madoxa, która ukaże się już w najbliższy piątek tj. 06.12.2024, jako mała niespodzianka Mikołajkowa.
Setlista:
1. Roman Empire
2. Roman Empire Extended
3. Roman Empire Acapella
4. Roman Empure Instrumental
5. Roman Empire Clean Radio Edit
Link do premiery z opcją pre-save: https://e-muzyka.link/MadoxRomanEmpireOnFire
O singlu:
"Roman Empire" to swoisty hymn o emancypacji, gdzie rzymskie imperium symbolizuje to, co niszczycielskie i toksyczne, a jego upadek to triumf nad wyrządzonymi krzywdami. Artysta w tekście zamienia traumatyczne doświadczenia w siłę, kreując multiversum, gdzie opresja społeczna płonie w ogniu niezależności. Madox śpiewa wprost o swoich doświadczeniach i sposobie, w jaki przekształcają one jego ciało i krew w narzędzia oporu.
Singiel opowiada o odrzuceniu bolesnych relacji i wyzwoleniu własnego potencjału. To piosenka o rozstaniu, ale także o odzyskiwaniu siebie. Nie ma już łez ani pożegnań, tylko bunt i zdecydowane „fuck you too” skierowane do wszystkiego, co jest destrukcyjne. W utworze pojawia się także element odmienności: „moje kosmiczne DNA” – co można interpretować jako odejście od norm, zaakceptowanie swojej inności oraz unikalnej tożsamości - opowiada Madox.
Pierwotnie do singla powstał pustynny teledysk, w którym możemy wyczuć inspiracje kultowymi dziełami kinematografii t.j. Diuna, Mad Max czy Star Wars. Koncept do wideo powstał we współpracy Madoxa z Tomkiem Stanem, a za reżyserię odpowiada Wojciech Trusewicz. To pierwszy teledysk artysty, w którym możemy w pełni zobaczyć jego metamorfozę od 2019 roku. Madox w roli superbohatera, ubrany w złoto-czarną zbroję przemierza pustynny krajobraz w celu rozliczenia się z demonami przeszłości.
Zobacz teledysk:
https://www.youtube.com/watch?v=Vf1WDiW2nJE
“Roman Empire” to pierwsza współpraca Madoxa z uznanym kompozytorem Tomaszem Lubertem, twórcą hitów między innymi takich zespołów jak Virgin, Volver i Video. Za produkcję odpowiadają Wojciech Trusewicz, doświadczony producent i inżynier dźwięku oraz Peter Kveld, producent słynący z mrocznych, alternatywnych brzmień. Współpraca Madoxa z w/w osobami zaowocowała stworzeniem intensywnego, nowoczesnego utworu wyznaczającym nowe trendy muzyczne.
W 2024 Madox wydał niezależnie kompilację „ECHO” w skład, której weszły wszystkie single wydane przez artystę w latach 2024. Obecnie intensywnie pracuje nad albumem "Colours".
Madox w socialach:
Facebook: facebook.com/madoxofficial
Instagram: instagram.com/madoxofficial
X: x.com/madoxofficial
Kliknij follow i nie przegap muzycznych nowości:
YouTube: youtube.com/madox
Tidal: https://tidal.com/browse/artist/17356668
Spotify: https://open.spotify.com/artist/6AypwNfEAiPfY2S4sYHeqN

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.