Komunikaty PR

MAGIA NATURY POD STOPAMI

2021-04-16  |  15:00

Takie elementy wyposażenia tworzą niepowtarzalny klimat, a także sprawdzają się na lata. Jednym słowem są ponadczasowe, podobnie jak drewniane podłogi, szczególnie zaś te, które DO złudzenia przypominają materiał poddany działaniom żywiołów.

Pragnienie odcięcia się choć na chwilę od współczesnego świata i zanurzenie w naturze, to marzenie wielu ludzi. Nie inaczej przedstawiają się trendy wnętrzarskie 2021 roku. Elementy naturalne wystroju wnętrz to „must have” tego sezonu. Najbardziej efektowne są z pewnością podłogi z naturalnego drewna, które dodadzą charakteru każdemu pomieszczeniu. Dodatkowo świetnie współgrają z otoczeniem i dodatkami w różnych odcieniach.

Matki Natury nie da się skopiować
Deszcz i słońce, wiatr i śnieg – pogoda w kwietniu może być nieprzewidywalna. Warto więc uczynić z tego atut, o czym doskonale wiedzą przedstawiciele marki Chapel Parket. - Naturalne drewno doskonale sprawdza się w praktycznie każdych przestrzeniach, nie tylko mieszkalnych. Obserwując obecne trendy wnętrzarskie doskonale widzimy jak mocny jest ostatnimi czasy powrót do natury, do czegoś ponadczasowego. Takie właśnie są podłogi Chapel Parket, gdzie inspiracją do powstania jednej z serii stał się wpływ warunków atmosferycznych na surowe drewno – wyjaśnia ekspert marki Chapel Parket, Paweł Bekas. 

Podłogi, które do złudzenia przypominają materiał poddany działaniom żywiołów robią spore wrażenie. Matki Natury nie da się skopiować. Jednak doświadczeni rzemieślnicy, w kilka tygodni potrafią „wyczarować” podłogi, które odzwierciedlają długotrwały wpływ żywiołów na surowe drewno. - Aby uzyskać taki efekt potrzeba naprawdę nie małego nakładu pracy, m.in. 17 różnych czynności. Wiele z nich wykonać należy ręcznie, jednak rezultaty warte są każdej minuty, bowiem powstają podłogi o niezwykłej fakturze oraz barwie, która zaintryguje niejednego inwestora – informuje Paweł Bekas. 

Naturalny rysunek drewna
Podłogi Chapel Minster, bo o nich mowa to seria podłóg Chapel Parket obejmująca dębowe deski i klepki (układane w klasyczną jodełkę lub jodłę francuską) w 11 wybarwieniach. W palecie dostępne są m.in. odcienie czerwieni, ciepłe brązy ze słonecznymi refleksami, a także szarości, czyli barwy dość nietypowe jak na dębowe drewno. - Sekretem uzyskiwania takich wybarwień jest odpowiednia obróbka surowca. Co to znaczy? Otóż, powierzchnia podłóg Chapel Minster, jaki i wszystkich elementów sygnowanych marką Chapel Parket jest heblowana, a w procesie ich wytwarzania nie stosuje się papieru ściernego. Dzięki czemu uzyskujemy, a raczej pozwalamy na zachowanie naturalnego rysunku drewna – mówi P. Bekas dodając jednocześnie, że oferta podłóg marki Chapel Parket obejmuje ponad 50 odcieni, pośród których są takie odcienie naturalnego drewna, jak i te w ciemniejszych tonacjach. Inwestor sam zadecyduje, które wybarwienie spełni jego oczekiwania.

Warto zaznaczyć na koniec, że wnętrza 2021 roku będą przede wszystkim azylem, osobistą, przytulną przestrzenią – uspokajającą lub stymulującą do działania. Kolory ziemi, świeżo rozkwitłych kwiatów, wody będą wiodły prym w designie wnętrzarskim tego roku. Dzięki takim zabiegom klasyczne aranżacje staną się bardziej szykowne, a nawet w dość minimalistycznych wnętrzach będzie można poczuć przytulną i bezpieczną atmosferę. Efekt ten stanie się jednak szczególnie kojący jeżeli nasze stopy będą mogły stąpać po dębowej podłodze. 

***
Tekst: Adventure Media
Zdjecia: Chapel Parket Polska
* * *
Chapel Parket – podłogi z własną historią 
www.chapelparket.pl
www.facebook.com/ChapelParketPolska 
Instagram: chapel_parket_polska
Przy produkcji podłóg Chapel Parket stosowany jest olej Floor Service Hardwax Oil, który ma dużą odporność na ścieranie, działanie wody, wina, piwa, coli, kawy, herbaty, soków owocowych i mleka. Substancja jest zgodna z normą DIN 68861 1A. Odporność na działanie śliny i potu jest zgodna z normą DIN 53160. Olej jest ponadto zgodny z europejską normą EN71 dotyczącą zabawek z drewna.
* * *
KONTAKT:
Chapel Parket Polska Sp. z o.o.
www.chapelparket.pl

Kontakt dla mediów:
Magdalena Matusik 
specjalista ds. public relations
magdalena.matusik@adventure.media.pl
Adventure Media s.c. Agencja Public Relations
www.adventure.media.pl 
tel. 690 449 064

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Nowe umywalki Linda-X Biuro prasowe
2021-05-07 | 16:15

Nowe umywalki Linda-X

Nowa kolekcja Linda-X jest hołdem dla kolekcji o nazwie Linda stworzonej dla Ideal Standard w 1977 r. przez Achille Castiglioni. Formy nowych umywalek, tym razem zaprojektowane przez Ludovicę i
Dom SOLIDNY MONTAŻ TELEWIZORA NA ŚCIANIE
2021-05-07 | 16:00

SOLIDNY MONTAŻ TELEWIZORA NA ŚCIANIE

Płaski telewizor na ścianie to proste rozwiązanie, które wprowadza do pomieszczenia nutę nowoczesności i pozwala zaoszczędzić w nim trochę cennego miejsca. Dzięki zastosowaniu
Dom Zapraszamy na Galę Finałową konkursu VASCO Integracja!
2021-05-07 | 12:00

Zapraszamy na Galę Finałową konkursu VASCO Integracja!

VASCO Group, producent ekskluzywnych grzejników dekoracyjnych, po raz kolejny zaprosił architektów i architektów wnętrz do konkursu VASCO Integracja. Gala finałowa, podczas

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Iwona Węgrowska: Bardzo chciałabym ważyć 50 kg. Mam jednak problem z zatrzymywaniem się wody w organizmie i często nawet jak mało jem, to wyglądam jak balon

Wokalistka postanowiła wykorzystać ostatnie tygodnie na to, żeby zadbać o formę, zrzucić kilka zbędnych kilogramów i z gracją zaprezentować się na plaży w kostiumie kąpielowym. Założyła sobie, że chce osiągnąć wagę 50 kg. Dlatego też stosuje oczyszczającą dietę dr Dąbrowskiej i całkowicie zrezygnowała z jedzenia mięsa. Piosenkarka przyznaje też, że niezwykle uciążliwe jest dla niej zatrzymywanie się wody w organizmie. Przez to czuje się bardzo niekomfortowo.

Media

Piotr Gruszka: Cierpliwość przydała się w programie „Power Couple”. Pierwszy raz byliśmy tak długo bez dzieci i to był dla nas test

Nowy program TVN „Power Couple” był sprawdzianem zaufania dla par, które wzięły w nim udział. Uczestnicy, aby potwierdzić siłę związku, wykonują ciekawe, a niekiedy czasami nawet ekstremalne zadania. Wśród par, które walczą w pierwszej edycji show, znaleźli się siatkarz Piotr Gruszka wraz z żoną Aleksandrą Szettel-Gruszką. Małżeństwo bardzo dobrze się bawiło na planie programu. Sportowiec zaznacza, że dzięki trudnym konkurencjom jeszcze lepiej poznał swoją żonę i docenił jej wytrwałość.

Robotyka i SI

Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje futbol. Analizuje mecz i zagrania zawodników oraz pozwala opracować strategię pod konkretnego przeciwnika

Według szacunków 30–35 proc. bramek podczas meczów piłki nożnej pada w wyniku stałych fragmentów gry. Dogłębna analiza działań ma kluczowe znaczenie, aby móc je maksymalnie zoptymalizować, a tym samym uzyskać przewagę nad rywalami. Dzięki sztucznej inteligencji można łatwo zanalizować wybrane fragmenty gry poszczególnych zawodników czy sprawdzić taktykę. Kamery wspierane przez SI pozwalają mierzyć prędkość podań, rotację piłki czy śledzić pozycje zawodników. Co równie ważne, sztuczna inteligencja może przewidywać szanse powodzenia dla różnych taktyk gry. Takie rozwiązania są już dostępne w polskiej piłce.