Komunikaty PR

Magia Świąt z Oranżadą Hellena

2020-09-18  |  01:00
Biuro prasowe

Polacy chętnie podtrzymują świąteczne zwyczaje. Boże Narodzenie kojarzy się z czasem spędzonym
z bliskimi, tradycyjnymi wigilijnymi daniami, obdarowywaniem się prezentami, zapachem choinki czy smakiem smażonej ryby. Podczas tych wyjątkowych, magicznych dni coraz częściej towarzyszy nam rodzima… Oranżada Hellena, która od lat króluje na polskich stołach na co dzień i podczas wyjątkowych okazji.

Kultowa Oranżada Hellena o charakterystycznym, landrynkowym smaku wprowadza musujące orzeźwienie i skutecznie gasi pragnienie. Autentycznie najlepszy polski napój doskonale łączy tradycję z nowoczesnością, dorosłym zapewnia sentymentalną podróż do czasów dzieciństwa, a młodszym konsumentom gwarantuje niezapomniane słodkie chwile. Nic dziwnego, że ten napój gazowany, który wyszedł Polakom wybitnie jest pożądanym towarzyszem rodzinnych spotkań.

Oranżada Hellena nie zawiera sztucznych słodzików. Dostępna jest w trzech wariantach: czerwonym, białym i żółtym. Każdy z nich jest pełen niepowtarzalnego smaku i… musujących bąbelków, uwielbianych przez dorosłych i najmłodszych! A dzięki dużej 1,25 l butelce kolorowego napoju wystarczy dla wszystkich.

Jak co roku, zapraszamy na Pierwszą Gwiazdkę z Oranżadą Hellena!


Producent: Colian Sp. z o.o.

Marka: Hellena

Produkty:
Czerwona Oranżada Hellena 1,25 l, sugerowana cena det. ok. 2,5  zł

Biała Oranżada Hellena 1,25 l, sugerowana cena det. ok. 2,5  zł

Żółta Oranżada Hellena 1,25 l, sugerowana cena det. ok. 2,5  zł

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.