Magiczna jesień z nowymi zabawkami. Harry Potter™ i Władca Pierścieni™ od MGA
Brief me
Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl
Kultowa i popularna na całym świecie marka kolekcjonerska MGA's Miniverse™ poszerzyła się o nowe kolekcje inspirowane najpopularniejszymi filmami z wytwórni Warner Bros! Najnowsza seria to hołd dla uwielbianej przez miliony serii książek i filmów Harry Potter™ oraz Władcy Pierścieni™. Tej jesieni zabawa w mini światy nabierze magicznego wymiaru!
Świat magii, skrzatów i potężnych czarodziejów jeszcze nigdy nie był tak blisko! Doznania widziane oczyma wyobraźni i szklanego ekranu, fani mogą teraz przenieść do domowego zacisza. Miniverse Make It Mini Potions od MGA to kolekcja hiperrealistycznych, miniaturowych replik eliksirów z uwielbianych filmów o Harrym Potterze. Tajemnicze kapsułki w kształcie kuli, to zaproszenie do odkrycia zawartość inspirowanej światem czarodziejów i tworzenia mikstur, takich jak m.in. Eliksir Wielosokowy, Wywar Tojadowy i nie tylko.
Każda czarownica, czarodziej, a także mugol mają niepowtarzalną szansę na nostalgiczne jesienne chwile zatracenia poprzez zabawkowe kule dostępne, aż w 15 różnych wariantach do kolekcjonowania! Ponadto, na fanów czeka wyjątkowa niespodzianka! Trzy eliksiry zostały wypuszczone na rynek w bardzo małej ilości, co sprawia, że znajdują się w kategorii „bardzo rzadkich”. Oferta limitowana to prawdziwa gratka dla kolekcjonerów oraz prawdziwych miłośników świata magii.
Na tym jednak nie koniec. Fani Śródziemia także mogą cieszyć się tajemniczymi kulami, które zawierają inspirowane Władcą Pierścieni minifigurki. Zabawki pozwalają na podejrzenie miniaturowych replik elementów do walki używanych w filmach, w tym kultowych mieczy bohaterów. W tym wariancie również możemy liczyć na 15 kul do kolekcjonowania, które przyniosą całe mnóstwo zabawy! Wszystkie figury po złożeniu należy utwardzić w świetle UV lub dziennym.
Rozszerzenie współpracy z Warner Bros bardzo nas cieszy. Wierzymy, że był to dobry ruch, a najnowsze serie szybko staną się kultowe. Nie mamy wątpliwości, że miłośnicy miniatur, kolekcjonerzy, entuzjaści popkultury oraz fani Harry'ego Pottera i Władcy Pierścieni z przyjemnością stworzą i wkomponują te nowe dodatki do swoich kolekcji – komentuje Katarzyna Spieszko, Marketing Manager w MGA Entertainment Poland. – propozycje te idealnie sprawdzą się na jesienne wieczory spędzane w domu. Miniverse to zabawki uwielbiane zarówno przez małych, jak i dużych „odkrywców”, dlatego wierzymy, że będą one sprzyjać rodzinnym aktywnościom – dodaje.
Warto również wspomnieć o linii Miniverse Make It Mini Food na licencji filmu Beetlejuice, która idealnie sprawdzi się w kontekście nadchodzącego Halloween, które coraz chętniej obchodzimy w naszym kraju.
Linie MGA Miniverse są dostępne m.in. na Amazon, Allegro, Empik oraz w Smyku i Rossmanie, a także w wiodących sklepach zabawkowych stacjonarnych i internetowych. Aby być na bieżąco z nowościami, zachęcamy do śledzenia kanałów marki Miniverse na Instagramie i TikToku.

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.