Komunikaty PR

MAJSTER-POL dołącza do kampanii #zostanwpolsce

2020-08-05  |  16:28
Biuro prasowe

Sytuacja epidemiologiczna w Polsce jak i na świecie mocno oddziałuje na gospodarkę, co
z kolei bezpośrednio przekłada się na rodzime firmy i przedsiębiorstwa, często rzutując na ich funkcjonowanie. Pewne jest, że skutki COVID-19 mogą wpływać na nasze życie jeszcze przez długie lata. Stąd też powstała inicjatywa #zostanwpolsce
.

#zostanwpolsce to akcja mająca na celu wsparcie rodzimych przedsiębiorców. Ma ona zaangażować społeczeństwo w czynne wspieranie, a tym samym przyczynienie się do odbudowywania polskiej gospodarki. Jej organizatorem jest Warszawska Izba Gospodarcza, która przy współpracy ze Stowarzyszeniem Polskich Mediów. Teraz jego częścią został również MAJSTER-POL.

MAJSTER-POL przyłączył się do kampanii #zostanwpolsce, która ma zachęcać do pozostawania w Polsce. Jednocześnie, ma to być okazją do decydowania się na wybór polskich przedsiębiorstw, marek i produktów, a także korzystania z usług firm rodzinnych, posiadających polski kapitał. Dla MAJSTER-POL, niezmiennie istotnym elementem jest podkreślanie swojego pochodzenia i stawianie na polskość. Dlatego też akcja ta stanowi  doskonałą okazję do  wsparcia i solidaryzowania się z innymi polskimi przedsiębiorstwami.

MAJSTER-POL to polski producent chemii budowlanej, w ofercie którego można znaleźć tynki, farby, grunty, kleje, zaprawy i wiele innych artykułów. To firma rodzinna. Za główny cel stawia sobie wytwarzanie produktów o wysokich parametrach użytkowych, ulepszanie oferty oraz ciągłe podnoszenie jakości obsługi klientów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Geberit weźmie udział w 14. PLGBC Green Building Summit Biuro prasowe
2024-09-27 | 11:10

Geberit weźmie udział w 14. PLGBC Green Building Summit

PLGBC Green Building Summit to jedno z najważniejszych międzynarodowych wydarzeń poświęconych zrównoważonemu budownictwu, architekturze i rynkowi nieruchomości. Najbliższa,
Dom Zamieszkać ze sztuką. Dwupoziomowe mieszkanie po gruntownym remoncie
2024-09-26 | 15:40

Zamieszkać ze sztuką. Dwupoziomowe mieszkanie po gruntownym remoncie

Dom to nie tyle ściany, co ludzie, którzy w nich zamieszkują. Najlepiej o tym świadczy dwupiętrowe mieszkanie dla rodziny, które za sprawą architekt Weroniki Budzichowskiej z To
Dom Neurodesign a jesienne wnętrza - przestrzenie sprzyjające dobremu samopoczuciu
2024-09-26 | 14:00

Neurodesign a jesienne wnętrza - przestrzenie sprzyjające dobremu samopoczuciu

Jesień to idealny moment, by wprowadzić do wnętrz nowe akcenty, które nie tylko ocieplą przestrzeń, ale także – zgodnie z koncepcją neurodesignu – wpłyną na nasze dobre

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.