MAJSTER-POL dołącza do kampanii #zostanwpolsce
Sytuacja epidemiologiczna w Polsce jak i na świecie mocno oddziałuje na gospodarkę, co
z kolei bezpośrednio przekłada się na rodzime firmy i przedsiębiorstwa, często rzutując na ich funkcjonowanie. Pewne jest, że skutki COVID-19 mogą wpływać na nasze życie jeszcze przez długie lata. Stąd też powstała inicjatywa #zostanwpolsce.
#zostanwpolsce to akcja mająca na celu wsparcie rodzimych przedsiębiorców. Ma ona zaangażować społeczeństwo w czynne wspieranie, a tym samym przyczynienie się do odbudowywania polskiej gospodarki. Jej organizatorem jest Warszawska Izba Gospodarcza, która przy współpracy ze Stowarzyszeniem Polskich Mediów. Teraz jego częścią został również MAJSTER-POL.
MAJSTER-POL przyłączył się do kampanii #zostanwpolsce, która ma zachęcać do pozostawania w Polsce. Jednocześnie, ma to być okazją do decydowania się na wybór polskich przedsiębiorstw, marek i produktów, a także korzystania z usług firm rodzinnych, posiadających polski kapitał. Dla MAJSTER-POL, niezmiennie istotnym elementem jest podkreślanie swojego pochodzenia i stawianie na polskość. Dlatego też akcja ta stanowi doskonałą okazję do wsparcia i solidaryzowania się z innymi polskimi przedsiębiorstwami.
MAJSTER-POL to polski producent chemii budowlanej, w ofercie którego można znaleźć tynki, farby, grunty, kleje, zaprawy i wiele innych artykułów. To firma rodzinna. Za główny cel stawia sobie wytwarzanie produktów o wysokich parametrach użytkowych, ulepszanie oferty oraz ciągłe podnoszenie jakości obsługi klientów.
Geberit weźmie udział w 14. PLGBC Green Building Summit
Zamieszkać ze sztuką. Dwupoziomowe mieszkanie po gruntownym remoncie
Neurodesign a jesienne wnętrza - przestrzenie sprzyjające dobremu samopoczuciu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.