Komunikaty PR

make me! – ogłoszono listę 26. finalistów międzynarodowego konkursu wzorniczego

2022-04-14  |  15:10
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Międzynarodowy konkurs make me! to jedno z najbardziej innowacyjnych wydarzeń w dziedzinie projektowania w Europie i kluczowy element Łódź Design Festival. Najważniejszym jego celem jest prognozowanie nadciągających trendów, odważnych idei oraz wsparcie młodych projektantów w wieku 20-35 lat, którzy są gotowi do startu.

Na miesiąc przed startem festiwalu poznaliśmy listę 26. finalistów, którzy powalczą o łączną pulę nagród w wysokości 60. 000 zł.

W tym roku wpłynęło 147 zgłoszeń, w tym z Niemiec, Szwajcarii, Włoch, Słowacji, Holandii, Kanady, Węgier, Litwy, Chin i Austrii. Prace młodych projektantów oceniało znakomite jury w składzie: Izabela Bołoz, Krzysztof Kornas, Joanna Krokosz, Tomek Rygalik, Agata Kiedrowicz, Maurizio Burrato, Michał Piernikowski.

Zwycięzców poznamy już 13 maja o godz. 17:00 podczas gali wręczenia nagród , zaś podczas trwania całego festiwalu będzie można oglądać wystawę złożoną z finałowych projektów konkursu make me!

LISTA FINALISTÓW KONKURSU make me! Design Awards 2022:

  1. Pauline Agustoni – Mastectomy Caregiver (Niemcy)
  1. Kamila Cembor – Takie buty. Przedłużenie życia obuwia. (Polska)
  2. Jan Garstka – Paleta kolorystyczna do zastosowania w przestrzeni publicznej uwzględniająca projektowanie dla osób z zaburzeniami widzenia kolorów zgodna z przemysłowymi standardami kolorystycznymi. (Polska)
  3. Maciej Głowacki – Miłość fizyczna – akcesoria do czułości i bliskości. (Polska)
  4. Maciej Głowacki – Wymazówki CRN_01 „Koliber” (Polska)
  5. Dominika Gwarda – Kolekcja tkanin żakardowych – „Zadziorki” (Polska)
  6. Katharina Halusa – Braided Textiles (Austria)
  7. Klaudia Janikowska, Yuliya Neronskaya – Banffy (Polska)
  8. Aleksandra Jankowska-Głowacka – SUP – wsparcie domowych roślin (Polska)
  9. Blanka Jaworska – TODD – taktylne obiekty do dotykania (Polska)
  10. Ewelina Kaczmarska – Subtelna Sztuka Znikania, czyli Kreacja memoriałów postmortem (Polska)
  11. Weronika Kamińska – Menstruacja – problem współczesnej kobiety (Polska)
  12. Yoosung Kim – Football Boots for People with Cerebral Palsy (Szwajcaria)
  13. Kaja Kropidłowska – OLSO – ogrodowa lampa solarna (Polska)
  14. Patrycja Małek – Inspiro – telemedyczne narzędzie do rehabilitacji dróg oddechowych (Polska)
  15. Magdalena Mojsiejuk – Gardenfit (Polska)
  16. Marie Radke – Volta (Niemcy)
  17. Marie Radke – First Aid Gloves (Niemcy)
  18. Julia Sieńkowska – Boja ratownicza dostosowana do pracy z dronem (Polska)
  19. Julia Sulikowska – Urban Coolspot Project (Polska)
  20. Magdalena Maja Tywonek – NOWE | YOURBOOK (Polska)
  21. Baijie Wang – C-BOX (Chiny)
  22. Zuzanna Wdowik – FORMS – System elementów wspomagający kreatywność i rozwój fizyczny dzieci (Polska)
  23. Laura van de Wijdeven – Eggshell Ceramic (Holandia)
  24. Zuzanna Wójcik – Soft or Not (Polska)
  25. Michalina Zadykowicz, Sabrina Haas – Urban Clay (Polska)

Łączna pula nagród make me! Design Awards 2022 dzięki sponsorom INTERPRINT Polska i LPP oraz partnerowi Cosentino, to aż 60.000 zł!

Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie: makeme.lodzdesign.com  oraz w mediach społecznościowych: Instagram , Facebook , Linkedin , Twitter .

Fotorelacja ubiegłorocznej wystawy make me! :  kliknij

Organizacja Łódź Design Festival jest możliwa dzięki wsparciu Łódzkiego Centrum Wydarzeń oraz Miasta Łódź. ŁDF dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury.

Mecenasem festiwalu po raz 16. została marka Ceramika Paradyż. W gronie sponsorów znalazły się firmy INTERPRINT Polska oraz LPP. Zaś partnerami festiwalu są: Mazda, Cosentino, Manufaktura, Porta, Rado,  Art_Inkubator w Fabryce Sztuki.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęły: Architecture Snob, Architektura&Biznes, Architektura-murator, Architekt Wnętrz, BIZNES meble.pl, Bryla.pl, Czas na Wnętrze, DesignDoc, Dezeen, Design Alive, designteka.pl, Dobre Wnętrze, Domosfera.pl, Elle Decoration, Label, MAGAZIF, M jak mieszkanie, Onet, Vogue, WhiteMad, Urządzamy.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.