Komunikaty PR

make me! – projektuj, wygrywaj i zmieniaj świat na lepsze!

2022-12-12  |  16:40
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Już po raz 16. organizatorzy Łódź Design Festival mają zaszczyt i wielką przyjemność zaprosić studentów i absolwentów kierunków artystycznych i projektowych do udziału w międzynarodowym konkursie wzorniczym make me!. Nabór do nowej edycji ruszył 22.11.2022 i zostanie zamknięty 22.03.2023 roku. Pula nagród to aż 50.000 zł!

Innowacja jest siłą napędową rozwoju, a młodość uosobieniem nieograniczonej wyobraźni i wolności projektowej. Jeśli połączymy oba te pierwiastki, możemy zrewolucjonizować dotychczasowy obraz świata. Najlepszym na to przykładem jest organizowany w ramach Łódź Design Festival międzynarodowy konkurs wzorniczy make me! – otwarty na projektantów młodego pokolenia, mających innowacyjne pomysły i projekty, które mają szansę przynieść dobrą zmianę. Pozwala on na dużą swobodę tworzenia i dedykowany jest tym wszystkim młodym pionierom wzornictwa, których do procesu projektowego zapala impuls wywołany dostrzeżeniem konkretnej potrzeby lub problemu. Jeśli więc masz od 20 do 35 lat, jesteś designerem bądź adeptem kierunków artystycznych i projektowych, a kreatywność to Twoje drugie imię, ten konkurs jest dla Ciebie!

Zarejestruj zgłoszenie konkursowe przed 23 marca 2023!

Nabór do nowej, 16. już edycji konkursu make me! rusza 22.11.2022 i potrwa aż do 22.03.2023 roku. Dedykowany jest on młodym, kreatywnym osobom, które poprzez projektowanie chcą zmieniać świat na lepszy. Z założenia nie ma on tematu, co pozwala na dużą swobodę twórczą, eksperymentowanie, a przede wszystkim innowacyjność. To wyjątkowa szansa dla młodego pokolenia, by projektując poza przemysłem i komercją, pokazać co jest dla niego najważniejsze – zmierzyć się z ważkimi społecznie tematami, nowymi materiałami, ale też zreinterpretować funkcjonalność istniejących już produktów. Jak podkreślają organizatorzy, najważniejszym celem make me! jest prognozowanie nadciągających trendów, odważnych idei oraz wsparcie młodych projektantów, którzy są gotowi do startu.

Otwórz drzwi do dalszej kariery

Zgłoszone prace oceniane są dwuetapowo przez starannie dobrane grono jury, w skład którego wchodzą eksperci z różnych dziedzin, ściśle jednak związanych z szeroko pojętym projektowaniem. Nagradzane w poprzednich edycjach projekty wyróżniały się odpowiedzialnością społeczną, świadomością ekologiczną czy też innowacyjną funkcją. Były odpowiedzią na potrzeby zmieniającego się świata, pokonywały bariery i przełamywały tematy tabu. Stworzone przede wszystkim z myślą o ludziach i dla ludzi, jednak z poszanowaniem otaczającego ich świata. Zawsze przy tym odpowiadały na aktualne problemy i potrzeby, dzięki czemu niejednokrotnie trafiały już do sprzedaży komercyjnej. make me! to bowiem coś więcej niż prestiżowy konkurs z atrakcyjnymi nagrodami! Dzięki otwartej dla publiczności prezentacji zwycięskich projektów na wystawie i kontaktom z ekspertami, może być on trampoliną do dalszego rozwoju zawodowego. Jak podkreślają finaliści ubiegłych edycji, otwiera on nowe możliwości do robienia dalszej kariery. Pozwala na zaistnienie w środowisku projektowym, promocję poprzez liczne publikacje czy też kolejne wystawy. To wszystko sprawia, że przewidziana pula nagród w wysokości 50.000 zł jest tylko wisienką na torcie.

Nabór zgłoszeń trwa od 22.11.2022 do 22.03.2023. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas najbliższej edycji Łódź Design Festival, która wystartuje w maju 2023 roku. Pula nagród make me! Design Awards 2023 to aż 50.000 zł! 

Jeśli nadal nie jesteś przekonany, że ten konkurs jest właśnie dla Ciebie, przeczytaj co o udziale w make me! mówią jego finaliści:

Julia Sulikowska, projektantka, autorka Urban Coolspot Project, wyróżnionego 1. miejscem w konkursie make me! podczas Łódź Design Festival 2022

Udział w konkursie make me! dał mi przede wszystkim motywację! Projekt cieszy się zainteresowaniem, co napędza mnie do dalszego rozwijania pomysłu. Urban Coolspot Project jest zainteresowane berlińskie biuro AG.URBAN, w którym jestem zatrudniona. Projekt został opublikowany jako jeden z piętnastu pomysłów na lokalną adaptację klimatyczną dla jednej z dzielnic Berlina. Poza tym jestem też w kontakcie z firmą Paradyż, patronem festiwalu”.

Maciej Głowacki, projektant, wyróżniony 2. miejscem w konkursie make me! na Łódź Design Festival 2022 za projekt Wymazówki CRN_01 „Koliber”

„make me! jest na tyle prestiżowym konkursem, z doświadczonymi w branży jurorami, że sam fakt bycia wyróżnionym dał mi bardzo dużo poczucia pewności. Ludzie z autentycznym autorytetem wybrali mój pomysł i postanowili, że warto pokazać go światu – odebrałem to jako komunikat, że moje działanie projektowe ma sens. Utwierdziłem się w przekonaniu, że była to dobra życiowa decyzja i warto podążać dalej tą drogą. Co innego pozostaje, jak nie poszukiwanie i próby stworzenia wartości?”.

Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy znajdziesz tutaj: makeme.lodzdesign.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.