Komunikaty PR

Mały Chór Wielkich Serc zaprasza na świąteczne kolędowanie w Manufakturze

2024-12-19  |  14:38
Biuro prasowe

W sobotę, 21 grudnia, Mały Chór Wielkich Serc jak co roku wprowadzi gości Manufaktury w magiczny, świąteczny nastrój. Przy Fabryce Świętego Mikołaja zabrzmią tradycyjne kolędy, pieśni adwentowe i bożonarodzeniowe, a wyjątkową atmosferę dopełni dziecięca inscenizacja Świętej Rodziny. 

Mały Chór Wielkich Serc
21.12, sobota, 15:00, 16:00, 17:00
rotunda galerii handlowej Manufaktury 

Chór, liczący kilkudziesięciu młodych wykonawców, zadba o to, by muzyka i śpiew przypomniały o duchowym wymiarze Świąt i wspólnym przeżywaniu tego wyjątkowego czasu. 

Jak co roku, artyści dedykują swoje występy najmłodszym gościom Manufaktury oraz podopiecznym łódzkich świetlic środowiskowych. Wokół sceny pojawią się „aniołki” kwestujące na rzecz potrzebujących dzieci, a każda zebrana złotówka pomoże sprawić, by te Święta były dla nich choć odrobinę radośniejsze. Jak podkreśla biskup Piotr Kleszcz wspólne kolędowanie w Manufakturze to nie tylko koncert, ale też okazja do rodzinnych spotkań i dzielenia się świąteczną atmosferą z bliskimi. 

Mały Chór Wielkich Serc to zespół z bogatym dorobkiem artystycznym. Młodzi chórzyści mają na koncie występy u boku takich gwiazd jak Stanisław Sojka, Piotr Szczepanik, Mietek Szcześniak czy Arka Noego. Współpracowali również z włoskim chórem dziecięcym „Piccolo Coro 'Mariele Ventre' dell'Antonio”. 

Występy zaplanowano w sobotę (21.12) na godziny 15.00, 16.00 i 17.00, każdy w półgodzinnym bloku. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.