Komunikaty PR

„Mamy kota na punkcie mleka” – wystartowała akcja edukacyjna Polskiej Izby Mleka

2022-01-27  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.

Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl

Na początku stycznia wystartował ogólnopolski program informacyjno-edukacyjny „Mamy kota na punkcie mleka” skierowany nie tylko do rodziców najmłodszych, ale przede wszystkim do szkół i nauczycieli. Jego celem jest kształtowanie zdrowych nawyków żywieniowych już od najmłodszych lat przez propagowanie wiedzy na temat zdrowotnych właściwości mleka. W ramach programu zostaną zrealizowane m.in. spoty reklamowe, radiowe, konkursy, czy działania edukacyjne we współpracy z placówkami edukacyjnymi. Głównym bohaterem kampanii, po raz kolejny, będzie Kot Mleczysław i Mleczna Kita. 

 

Pijmy więcej mleka

 

Przeciętny Polak wciąż spożywa mniej produktów mlecznych niż statystyczny mieszkaniec Europy Zachodniej. Ma to wpływ na narastający problem niedoboru wapnia wśród polskiego społeczeństwa, które z roku na rok prowadzi do coraz częstszego diagnozowania m.in. osteoporozy u starszych czy próchnicy u młodszych. Program „Mamy kota na punkcie mleka!” sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka organizowany przez Polską Izbę Mleka we współpracy z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka powstał po to, by pokazać, że spożywanie produktów mlecznych jest korzystne dla zdrowia, co powinny wiedzieć także dzieci, od najmłodszych lat.


 

Współpraca ze szkołami

Kampania, której codzienna działalność opiera się na promowaniu produktów mlecznych na rynku krajowym, ma potrwać do grudnia 2022 r. Projekt „Mamy kota na punkcie mleka” ma charakter edukacyjny, a jego głównym celem projektu jest wzmocnienie pozytywnego wizerunku mleka i produktów mlecznych pochodzących z Polski. 

 

Do akcji szczególnie zaproszone są placówki edukacyjne i nauczyciele. Wszystkie szkoły, które prześlą swoje zgłoszenia, mają szansę otrzymać materiały  edukacyjne,  które będą dystrybuowane do wyczerpania zapasów. Pokażemy, jak  przez  zabawę edukować dzieci w zakresie zdrowego żywienia oraz jak kształtować u najmłodszych prawidłowe nawyki żywieniowe. W trakcie kampanii przewidziane są także konkursy dla szkół, w którym nagrodą będzie m.in. wizyta w szkole Kota Mleczysława i Mlecznej Kity.

 

Wszystkie informacje dostępne będą na stronie www.kochammleko.pl oraz na profilu „Mamy kota na punkcie mleka” na portalu Facebook.



Program „Mamy kota na punkcie mleka”  jest sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Czas na gotowe zupy! - wystartowała jesienna kampania marki JemyJemy Biuro prasowe
2024-10-04 | 09:45

Czas na gotowe zupy! - wystartowała jesienna kampania marki JemyJemy

Marka JemyJemy, lider* na rynku zup gotowych z półki, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social
Żywienie Nowości produktowe FRoSTY – smak i różnorodność na każdą porę roku!
2024-10-03 | 12:00

Nowości produktowe FRoSTY – smak i różnorodność na każdą porę roku!

FRoSTA, znany producent mrożonek, kontynuuje rozwój swojej oferty, wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnych konsumentów. Firma stawia na 100% naturalnego smaku i proste
Żywienie Nowe MINIczekolady funkcjonalne z Wawelu: Koncentracja, Stres i Regeneracja
2024-10-03 | 12:00

Nowe MINIczekolady funkcjonalne z Wawelu: Koncentracja, Stres i Regeneracja

  W portfolio krakowskiego producenta słodyczy pojawiły się teraz MINIczekolady funkcjonalne: Koncentracja z ekstraktem z korzenia ashwagandhy, Stres z witaminami B6 i C oraz ekstraktem

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Farmacja

Szybko rośnie liczba osób z ostrą infekcją układu oddechowego, w tym grypy. Szczyt zachorowań przypadnie już na drugą połowę października

Centrum e-Zdrowia podaje, że od początku września odnotowano blisko 1,8 mln porad ambulatoryjnych udzielonych z powodu ostrych infekcji układu oddechowego, w tym grypy. Najlepszą metodą walki z chorobą jest szczepionka – najlepiej przyjęta między wrześniem a listopadem. Wciąż jednak na taki krok decyduje się zaledwie kilka procent Polaków, tymczasem grypa jest jedną z 10 najczęstszych przyczyn zgonów u osób powyżej 65. roku życia.

Żywienie

Aleksandra Adamska i Ewelina Adamska-Porczyk: Na Filipinach spałyśmy z karaluchami i innymi robakami. Brakowało nam moskitiery na całe ciało

Chociaż podczas pełnej emocji wyprawy przez Filipiny do Tajwanu nie brakowało trudnych momentów, w których górę brało zmęczenie, to jednak mimo wszelkich niedogodności Aleksandra Adamska i Ewelina Adamska-Porczyk starały się nie narzekać, tylko wyciągać z tej podróży to, co najlepsze. Uczestniczki „Azja Express” przyznają, że nie mogły się przekonać do miejscowego jedzenia, ale za to zachwyciła je aromatyczna kawa. W bagażu zabrakło miejsca na moskitierę, dlatego też z czasem przyzwyczaiły się także do spania w jednym pomieszczeniu z karaluchami.