Komunikaty PR

Manufaktura krainą świątecznej magii!

2024-12-19  |  14:45
Biuro prasowe

Po wielu latach, ukochana przez łodzian Piernikowa Chata ustępuje miejsca zupełnie nowej, interaktywnej świątecznej instalacji – Fabryce Świętego Mikołaja! To wyjątkowa i jedyna w swoim rodzaju atrakcja w regionie, której nie można przegapić! Razem z Zakręconym Jarmarkiem tworzą najbardziej klimatyczne, świąteczne miejsce w Łodzi. 

Fabryka Świętego Mikołaja 

Najmłodszych, a także wszystkich miłośników magii Świąt, z pewnością ucieszy wiadomość, że w rotundzie galerii handlowej Manufaktury pojawiła się zupełnie nowa, ogromna świąteczna instalacja – Fabryka Świętego Mikołaja! Dekoracja zastąpiła uwielbianą przez lata Piernikową Chatę. 

– Wiemy, że dla wielu naszych gości zdjęcia z Mikołajem w Piernikowej Chacie stały się rodzinną, świąteczną tradycją. Jednak po kilkunastu latach nadszedł czas na odświeżenie formatu i zaprezentowanie łodzianom czegoś zupełnie nowego i niepowtarzalnego – komentuje Monika Langner, rzeczniczka Manufaktury

Fabryka Świętego Mikołaja w Manufakturze to wyjątkowa atrakcja, dzięki której przestrzeń rotundy wypełniła się ciepłem i magią zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia. Imponująca, wielopiętrowa dekoracja zaprasza gości do odkrywania świątecznych detali i niespodzianek. W samym sercu Fabryki stoi domek Świętego Mikołaja, a w pobliżu – widowiskowy 7-metrowy diabelski młyn z kolorowymi, podświetlonymi wagonikami, które wprowadzają bajkową atmosferę. Nie brakuje również pieca, w którym do Świąt wypiekane będą ozdobne pierniczki oraz sortowni listów do Mikołaja, gdzie najmłodsi mogą przyjrzeć się pracowitym niedźwiadkom. 

– Po ponad 13 latach funkcjonowania Piernikowej Chaty stworzyliśmy jedną z największych Fabryk Świętego Mikołaja, jaką można zobaczyć w Polsce. To innowacyjny projekt, który łączy uwielbianą przez łodzian tradycję wypiekania pierników z kreatywnymi technologiami, a jego realizacja była dla nas nie lada wyzwaniem – mówi Mariusz Gagatko, przedstawiciel firmy odpowiadającej za realizację projektu. Warto wspomnieć, że cała iluminacja w Manufakturze to ponad 200 000 punktów świetlnych eco-LED, które zużywają dziesięć razy mniej energii niż tradycyjne oświetlenie. Dodatkowo większość elementów świątecznej wyspy wykonano z materiałów pochodzących z recyklingu. Dzięki temu świąteczna magia może rozświetlać Manufakturę, nie obciążając środowiska. 

– W tym roku Manufaktura stała się prawdziwą krainą świątecznej atmosfery – oprócz nowej Fabryki Świętego Mikołaja w budynku galerii, na rynku czeka mnóstwo atrakcji, w tym smakowitości na jarmarku oraz duże dawki śmiechu i adrenaliny na Świątecznym Festiwalu Karuzel. Zapraszamy wszystkich łodzian do odwiedzin – mówi Monika Langner. 

Ho, ho, ho! Święty Mikołaj w Manufakturze 

W Fabryce Świętego Mikołaja nie może zabraknąć... Mikołaja! Gwiazdora można spotkać codziennie, aż do 23 grudnia – w tygodniu od 16:00 do 19:00 oraz w weekendy od 12:00 do 19:00. Zdjęcia ze Świętym Mikołajem można wykonać samodzielnie lub skorzystać z usług profesjonalnego fotografa. Koszt jednej fotografii wraz z wydrukiem to 10 zł, a cały dochód zostanie przeznaczony na wsparcie działań statutowych Fundacji Fun and Drive.  

Wypiekanie pierników w Fabryce Świętego Mikołaja 

Fabryka Świętego Mikołaja to także miejsce, gdzie przez cały okres przedświąteczny będzie można tworzyć aromatyczne piernikowe ozdoby na choinkę. Pod czujnym okiem animatorów z Bajkowego Labiryntu oraz wolontariuszy Fundacji Fun and Drive, mali cukiernicy mogą ozdabiać pierniczki, które doskonale sprawdzą się jako dekoracja świątecznego drzewka lub stołu. Masa piernikowa, dostarczana przez piekarnię Piekarz z rynku Manufaktury, wypełni Fabrykę wyjątkowym aromatem, który przypomni wszystkim o zbliżających się Świętach. Ci, którzy chcieliby przygotować jadalne pierniki w domu, mogą kupić ciasto piernikowe w Piekarzu i stworzyć własne świąteczne przysmaki. 

Bezpłatne warsztaty są otwarte dla wszystkich dzieci, niezależnie od wieku. Odbywają się w tygodniu w godzinach 15:00–19:00, a w weekendy od 12:00 do 19:00. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Edukacja

W cyfrowym świecie spada umiejętność koncentracji. Uważność można ćwiczyć od najmłodszych lat

Poziom koncentracji młodzieży funkcjonującej w trybie multiscreeningu spada poniżej poziomu umożliwiającego efektywną naukę – wskazują eksperci NASK. Cyfrowe bodźce sprawiają, że mniejsza jest też zdolność do głębokiego przetwarzania informacji. By poradzić sobie z wyzwaniami, jakie wiążą się z rozwojem cyfrowym, kluczowe jest rozwijanie umiejętności społecznych od najmłodszych lat, m.in. uważności. Fundacja Orange w ramach programu MegaMisja chce budować takie kompetencje u przedszkolaków i młodszych uczniów.

Media

Malwina Wędzikowska: W moim środowisku pracy nieraz byłam zdradzona i oszukana. Teraz wystrzegam się zbyt miłych ludzi, od których za chwilę można dostać cios w plecy

Prezenterka przyznaje, że show-biznes rządzi się swoimi prawami i trzeba mieć na uwadze to, że pozory mogą mylić. Nie brakuje bowiem osób, które za wszelką cenę chcą osiągnąć sukces i dbają o swoje interesy kosztem innych. Po dwóch dekadach pracy w świecie mediów i rozrywki, w różnych środowiskach i z różnymi ludźmi, Malwina Wędzikowska potrafi już rozpoznać tych, którzy nie mają wobec niej dobrych intencji.