Margaret w Manufakturze na rozpoczęcie wakacji
Jeśli rozpoczynać wakacje, to tylko świetnym koncertem – 27 czerwca o godz. 20 na rynku Manufaktury odbędzie się koncert Margaret powered by Violife. Artystka zaprezentuje swoje znane i lubiane przeboje, ale nie zabraknie też najnowszych numerów, w tym „Miłego lata”, który szturmem podbija letnie listy przebojów! Wstęp wolny.
Margaret to polska wokalistka, kompozytorka i autorka tekstów. Zadebiutowała w 2013 roku, szybko zdobywając uznanie krytyków i publiczności. Wielokrotnie nagrodzona branżowymi nagrodami. Jej charakterystyczny styl i energetyczne występy sceniczne sprawiają, że Margaret jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych wokalistek pop na polskiej scenie muzycznej.
Zanim jednak Margaret pojawi się na scenie, publiczność rozgrzeje DJ Akira, który zadba o najlepsze muzyczne klimaty i wprawi gości w dobry nastrój. Jego dynamiczne sety są gwarancją świetnej zabawy już od pierwszych chwil koncertu – start o godz. 20.
Organizatorzy nie zapomną także o dodatkowych atrakcjach dla uczestników – w tym degustacyjnej strefie producenta wegańskiej żywności Violife z przysmakami oraz konkursach z nagrodami.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.