Komunikaty PR

Marka alessandro wspiera Różowy Październik

2024-10-04  |  09:20
Biuro prasowe

 

 

Marka alessandro wspiera Różowy Październik i przeznacza
20 proc. ze sprzedaży różowego lakieru HAPPY PINK na rzecz Fundacji OnkoCafe razem Lepiej.

 

Różowy Październik, już od wielu lat uznawany jest na całym świecie za miesiąc świadomości raka piersi. W tym szczególnym okresie szeroko promuje się i otwarcie rozmawia o tematach związanych z profilaktyką i diagnostyką nowotworów piersi oraz nowoczesnymi metodami ich leczenia. Celem akcji jest szerzenie wiedzy na temat raka piersi oraz uświadamianie kobietom, że wcześnie wykryta choroba jest wyleczalna!

Międzynarodowym symbolem walki z rakiem piersi jest Różowa Wstążka.  Kolor różowy jest również motywem wielu produktów, które wspierają "Różowy Październik". Zysk ze sprzedaży tych produktów przeznaczany jest na cele kampanii, które podnoszą świadomość kobiet w kwestii profilaktyki raka piersi oraz zwiększenia dostępu do badań profilaktycznych.

#pazdziernikzhappypink – różowy lakier wspierający Różowy Październik

 

Z okazji Różowego Października marka alessandro przygotowała wyjątkową akcję!

20% zysku ze sprzedaży wszystkich rodzajów lakierów w kolorze HAPPY PINK (lakier hybrydowy STRIPLAC PEEL OR SOAK oraz tradycyjny lakier do paznokci) przeznaczy na wsparcie Fundacji OnkoCafe Razem Lepiej.  Zgodnie z ustaleniami z prezes fundacji Anną Kupiecką, środki zostaną przeznaczone na rzecz Klubu Pacjenta, który od lat wspiera pacjentów onkologicznych. W ramach jego działalności organizowane są zajęcia

 

 

warsztatowe o różnorodnej tematyce - artystyczne, sportowe, relaksacyjne, edukacyjne - oraz możliwość skorzystania z profesjonalnego wsparcia psychoonkologicznego."

 

alessandro wspiera fundację OnkoCafe Razem Lepiej

„Misją Fundacji OnkoCafe - Razem Lepiej jest integracja środowisk pacjentów onkologicznych poprzez tworzenie Klubów Pacjentów oraz poprawa jakości życia w trakcie i po zakończeniu leczenia, w szczególności przeciwdziałanie wykluczeniu społeczno-zawodowemu”.– Anna Kupiecka prezes fundacji OnkoCafe Razem Lepiej.

 

RAZEM LEPIEJ!

"To właśnie dzięki tym z Was, którzy kupią każdą sztukę naszego lakieru HAPPY PINK będziemy mogli przekazać pieniądze na fundację OnkoCafe Razem Lepiej i tym samym dołożyć małą cegiełkę do wsparcia pacjentów onkologicznych. Liczymy, że sprzedamy bardzo dużo różowych lakierów!" – Rafael Grieger, Luxury Hair & Cosmetics Group (właściciel marki alessandro).

 

Różowe lakiery HAPPY PINK można kupić na www.alessandro.pl

 

 

 

 

 

 

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra Biuro prasowe
2025-06-05 | 11:05

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra

Co to jest szyna CPM? Szyna CPM (ang. Continuous Passive Motion – ciągły ruch bierny) to innowacyjne urządzenie medyczne wykorzystywane w rehabilitacji pourazowej
Zdrowie Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE
2025-06-02 | 01:00

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Dzięki decyzjom samodzielnie podejmowanym przez pacjentów rocznie w Europie udaje się uniknąć nawet 120 milionów konsultacji lekarskich. – Samoleczenie
Zdrowie Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
2025-05-21 | 17:00

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Problem owrzodzeń przewlekłych dotyka nawet miliona Polaków – według danych z Porozumienia na rzecz Profesjonalnej Terapii Ran liczba ta wynosi od 760 tys. do 1,1 mln. Choć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.