Marka alessandro wspiera Różowy Październik
Marka alessandro wspiera Różowy Październik i przeznacza
20 proc. ze sprzedaży różowego lakieru HAPPY PINK na rzecz Fundacji OnkoCafe razem Lepiej.
Różowy Październik, już od wielu lat uznawany jest na całym świecie za miesiąc świadomości raka piersi. W tym szczególnym okresie szeroko promuje się i otwarcie rozmawia o tematach związanych z profilaktyką i diagnostyką nowotworów piersi oraz nowoczesnymi metodami ich leczenia. Celem akcji jest szerzenie wiedzy na temat raka piersi oraz uświadamianie kobietom, że wcześnie wykryta choroba jest wyleczalna!
Międzynarodowym symbolem walki z rakiem piersi jest Różowa Wstążka. Kolor różowy jest również motywem wielu produktów, które wspierają "Różowy Październik". Zysk ze sprzedaży tych produktów przeznaczany jest na cele kampanii, które podnoszą świadomość kobiet w kwestii profilaktyki raka piersi oraz zwiększenia dostępu do badań profilaktycznych.
#pazdziernikzhappypink – różowy lakier wspierający Różowy Październik
Z okazji Różowego Października marka alessandro przygotowała wyjątkową akcję!
20% zysku ze sprzedaży wszystkich rodzajów lakierów w kolorze HAPPY PINK (lakier hybrydowy STRIPLAC PEEL OR SOAK oraz tradycyjny lakier do paznokci) przeznaczy na wsparcie Fundacji OnkoCafe Razem Lepiej. Zgodnie z ustaleniami z prezes fundacji Anną Kupiecką, środki zostaną przeznaczone na rzecz Klubu Pacjenta, który od lat wspiera pacjentów onkologicznych. W ramach jego działalności organizowane są zajęcia
warsztatowe o różnorodnej tematyce - artystyczne, sportowe, relaksacyjne, edukacyjne - oraz możliwość skorzystania z profesjonalnego wsparcia psychoonkologicznego."
alessandro wspiera fundację OnkoCafe Razem Lepiej
„Misją Fundacji OnkoCafe - Razem Lepiej jest integracja środowisk pacjentów onkologicznych poprzez tworzenie Klubów Pacjentów oraz poprawa jakości życia w trakcie i po zakończeniu leczenia, w szczególności przeciwdziałanie wykluczeniu społeczno-zawodowemu”.– Anna Kupiecka prezes fundacji OnkoCafe Razem Lepiej.
RAZEM LEPIEJ!
"To właśnie dzięki tym z Was, którzy kupią każdą sztukę naszego lakieru HAPPY PINK będziemy mogli przekazać pieniądze na fundację OnkoCafe Razem Lepiej i tym samym dołożyć małą cegiełkę do wsparcia pacjentów onkologicznych. Liczymy, że sprzedamy bardzo dużo różowych lakierów!" – Rafael Grieger, Luxury Hair & Cosmetics Group (właściciel marki alessandro).
Różowe lakiery HAPPY PINK można kupić na www.alessandro.pl

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Żywienie

Sylwia Bomba: Stosuję zasadę żywieniową 80/20. Raz w tygodniu jem z córką kebaba i organizm wybacza mi to
Influencerka przekonuje, że są takie momenty czy okoliczności, kiedy w swoim jadłospisie pozwala sobie na więcej. Jej zdaniem każdy powinien robić sobie taki „oszukany dzień” i spełniać wtedy swoje zachcianki żywieniowe. Oczywiście nie po to, żeby się najeść do syta, ale zaspokoić apetyt chociażby na coś słodkiego. Sylwia Bomba przyznaje, że do jej dietetycznych grzeszków należą: kebab, popcorn i cola.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Gwiazdy
Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.