Marka alessandro wspiera Różowy Październik
Marka alessandro wspiera Różowy Październik i przeznacza
20 proc. ze sprzedaży różowego lakieru HAPPY PINK na rzecz Fundacji OnkoCafe razem Lepiej.
Różowy Październik, już od wielu lat uznawany jest na całym świecie za miesiąc świadomości raka piersi. W tym szczególnym okresie szeroko promuje się i otwarcie rozmawia o tematach związanych z profilaktyką i diagnostyką nowotworów piersi oraz nowoczesnymi metodami ich leczenia. Celem akcji jest szerzenie wiedzy na temat raka piersi oraz uświadamianie kobietom, że wcześnie wykryta choroba jest wyleczalna!
Międzynarodowym symbolem walki z rakiem piersi jest Różowa Wstążka. Kolor różowy jest również motywem wielu produktów, które wspierają "Różowy Październik". Zysk ze sprzedaży tych produktów przeznaczany jest na cele kampanii, które podnoszą świadomość kobiet w kwestii profilaktyki raka piersi oraz zwiększenia dostępu do badań profilaktycznych.
#pazdziernikzhappypink – różowy lakier wspierający Różowy Październik
Z okazji Różowego Października marka alessandro przygotowała wyjątkową akcję!
20% zysku ze sprzedaży wszystkich rodzajów lakierów w kolorze HAPPY PINK (lakier hybrydowy STRIPLAC PEEL OR SOAK oraz tradycyjny lakier do paznokci) przeznaczy na wsparcie Fundacji OnkoCafe Razem Lepiej. Zgodnie z ustaleniami z prezes fundacji Anną Kupiecką, środki zostaną przeznaczone na rzecz Klubu Pacjenta, który od lat wspiera pacjentów onkologicznych. W ramach jego działalności organizowane są zajęcia
warsztatowe o różnorodnej tematyce - artystyczne, sportowe, relaksacyjne, edukacyjne - oraz możliwość skorzystania z profesjonalnego wsparcia psychoonkologicznego."
alessandro wspiera fundację OnkoCafe Razem Lepiej
„Misją Fundacji OnkoCafe - Razem Lepiej jest integracja środowisk pacjentów onkologicznych poprzez tworzenie Klubów Pacjentów oraz poprawa jakości życia w trakcie i po zakończeniu leczenia, w szczególności przeciwdziałanie wykluczeniu społeczno-zawodowemu”.– Anna Kupiecka prezes fundacji OnkoCafe Razem Lepiej.
RAZEM LEPIEJ!
"To właśnie dzięki tym z Was, którzy kupią każdą sztukę naszego lakieru HAPPY PINK będziemy mogli przekazać pieniądze na fundację OnkoCafe Razem Lepiej i tym samym dołożyć małą cegiełkę do wsparcia pacjentów onkologicznych. Liczymy, że sprzedamy bardzo dużo różowych lakierów!" – Rafael Grieger, Luxury Hair & Cosmetics Group (właściciel marki alessandro).
Różowe lakiery HAPPY PINK można kupić na www.alessandro.pl

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo

Droga Basi Gołubowskiej do diagnozy ALS i nadziei na życie

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Doda: Zostawiłam po sobie niesamowite dzieło filmowe, ale nie myślę o powrocie do branży. Mam za dużą traumę
Trwa 78. Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Cannes, a plejada gwiazd z całego świata obiera kierunek Lazurowe Wybrzeże. Doda, która trzykrotnie uczestniczyła w tym wydarzeniu, przyznaje, że niektóre zasady obowiązujące na gali i na czerwonym dywanie były dla niej wręcz nie do zaakceptowania. Dorota Rabczewska podkreśla, że tym razem nie wybiera się do Cannes. Nie planuje też współpracy z branżą filmową.
Muzyka
Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.