Komunikaty PR

Marka E.Wedel dołożyła słodką cegiełkę do budowy szkoły w Ghanie

2021-09-20  |  10:00
Biuro prasowe

Sobota 4 września 2021 to data wyjątkowa nie tylko ze względu na przypadający tego dnia Dzień Czekolady. Dla dzieci, mieszkających w oddalonej o ponad 8 000 km od Warszawy ghanijskiej Temie, dzień ten był inauguracją roku szkolnego i początkiem nowego, ważnego etapu w ich życiu. Dzięki Omenaa Foundation i wsparciu E.Wedel otwarta została szkoła KIDS HEAVEN SCHOOL, która pomoże zapewnić dzieciom solidne wykształcenie i szansę na lepszą przyszłość.

Otwarcie szkoły jest zwieńczeniem marzenia Omeny Mensah, która zakładając swoją Fundację, zaczęła zbierać fundusze na jej budowę. Decyzję o pomocy najbiedniejszym dzieciom z Ghany w zdobyciu edukacji Omena podjęła 7 lat temu. To wtedy po raz pierwszy odwiedziła kraj, z którego pochodzi jej ojciec i poznała trudy życia mieszkających tam ludzi. Uznała, że porządne wykształcenie pomoże odmienić los dzieci i sprawi, że staną się niezależne i będą potrafiły samodzielnie decydować o swoim życiu. W zbieraniu funduszy na budowę szkoły Omenę postanowiła wesprzeć marka E.Wedel.

Marka E.Wedel jest silnie związana z Ghaną. Z tego miejsca pochodzi najwyższej jakości kakao wykorzystywane do produkcji naszych czekoladowych słodkości. Jako odpowiedzialny producent chcemy wspierać rozwój lokalnych społeczności, z którymi współpracujemy od wielu lat, dlatego pod koniec 2018 roku postanowiliśmy wesprzeć działania Fundacji. Rozpoczęliśmy wspólne projekty, których celem było pozyskanie funduszy na budowę szkoły dla dzieci w Ghanie. Charytatywna sprzedaż Czekotubek w sieci Rossmann, czy realizowana we współpracy z Maciejem Zieniem akcja "#Każda koszula pomaga", istotnie przyczyniły się do spełnienia marzeń dzieci z Ghany. Dzięki zebranym w tych akcjach funduszom byliśmy w stanie sfinansować budowę dachu szkoły i tym sposobem dołożyć swoją cegiełkę do tego ważnego również dla nas projektu. Aby ułatwić dzieciom start w szkole, przekazaliśmy wyjątkowe plecaki, które przydadzą się każdemu uczniowi oraz słodkie drobnostki - mówi Dominika Igielińska, Branded Content Manager E.Wedel

Budowa i wyposażanie szkoły, od momentu wkopania kamienia węgielnego pod inwestycję do dnia oficjalnego otwarcia, trwała ponad 4,5 roku. Był to bardzo intensywny czas pełen radości, gdy obserwowaliśmy szybkie postępy prac, ale też trudny, bo - jak to bywa przy tak dużych inwestycjach - napotykaliśmy problemy, które opóźniały prace – wspomina budowę Omenaa Mensah.

Budynek nowej szkoły jest przestronny i ma powierzchnię 1 500 m2. Mieści 6 klas lekcyjnych, salę komputerową, bibliotekę, pokój nauczycielski, pomieszczenia administracyjne i socjalne oraz 4 pomieszczenia pomocnicze i noclegowe dla wolontariuszy z Polski.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.