Komunikaty PR

Marka FDESIGN w duchu less waste!

2022-02-09  |  14:00
Biuro prasowe

Panel dyskusyjny: „Wnętrza mieszkaniowe w duchu less waste. Jak je urządzić” przyciągnął wielu projektantów, producentów, specjalistów z branży wyposażenia wnętrz, a także osób zainteresowanych wystrojem wnętrz i tematem zrównoważonego rozwoju, recyklingu i ekologii w obszarze designu.

Zgromadzeni projektanci prezentowali swoje spostrzeżenia, przefiltrowane przez pracę projektową z klientem. Klienci stają się bardziej świadomi i dziś produkty powinny być ponad przemijającymi trendami, zapewniać funkcjonalność, wygodę i estetykę przez wiele lat. Zarówno klientom, jak i projektantom zależy na stosowaniu materiałów, które są długowieczne, dobrze się starzeją i poddają recyklingowi. Ponowne lub wielokrotne wykorzystywanie materiałów staje się coraz powszechniejsze. Klienci, nawet gdy zmieniają wystrój wnętrza, remontują, nie wyrzucają „starych” materiałów, tylko znajdują dla nich inne zastosowania.

W gronie zabierających głos przedstawicieli producentów pojawiło się kilka ciekawych tez. Na przykład ekspert marki FDESIGN Aleksandra Biernat, specjalistka ds. strategii i wizerunku marek, związana z branżą wyposażenia wnętrz, podkreśliła, że rolą biznesu, czyli producentów, jest praca nad nowymi technologiami, dostarczanie przyjaznych rozwiązań i dobrych sprawdzonych produktów na lata.

Pojawiły się także kwestie:

– serwisowania – oferowane produkty powinny być naprawialne, a nie wymuszać wyrzucanie i kupowanie kolejnego sprzętu czy produktu.

– kampanii edukacyjnych – dzisiaj to producenci mają moc komunikacyjnego oddziaływania i kampanie marketingowe są albo mogą być jednocześnie akcjami uświadamiającymi. Podpowiedziano, że edukowanie poprzez odpowiedzialny marketing także może być rolą firm.

– rzetelnego informowania przez producentów o produktach, nie nadużywaniu określenia „ekologiczny” (zwrócono uwagę na zagrożenie greenwashingiem). Głos ze strony producentów zachęcał projektantów do weryfikowania deklaracji producentów. Bo wiarygodność przekazu marketingowego ma wyłaniać się z samego produktu – tego, jakie ma parametry i jakiej jest faktycznie jakości, czy jest tym, co obiecuje producent.

Głos ze strony producentów zachęcał projektantów do weryfikowania deklaracji producentów. Bo wiarygodność przekazu marketingowego ma wyłaniać się z samego produktu – tego, jakie ma parametry i jakiej jest faktycznie jakości, czy jest tym, co obiecuje producent.

Misją firmy FDESIGN jest dostarczanie estetycznych, długowiecznych produktów (co potwierdza wydłużona do 7 lat gwarancja na kluczowe elementy), pomagających oszczędzać wodę i energię. Troska FDESIGN o środowisko wyraża się również w standardach produkcyjnych (surowce) i logistycznych (opakowania).

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Osoby z chorobą otyłościową są stygmatyzowane. Hejterów nie obchodzi to, że po drugiej stronie jest człowiek z emocjami

Aktor przyznaje, że niejednokrotnie spotkał się w sieci z mową nienawiści pod swoim adresem, a najczęściej hejterzy krytykują go za wygląd. Przykre było dla niego to, że nieprzyjemne komentarze nasiliły się wtedy, kiedy po specjalistycznych zabiegach choroba otyłościowa niestety znów dała o sobie znać. Bartłomiej Nowosielski ubolewa nad tym, że szerokie grono osób nie postrzega otyłości w kategorii schorzenia, które niesie ze sobą wiele powikłań.

Handel

E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.