Marka Komfort partnerem 10. edycji programu „Zgłoś Remont”
![Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_289304206.png)
Marka Komfort została oficjalnym partnerem jubileuszowej 10. edycji programu „Zgłoś Remont”, emitowanego na antenach TVN Style, HGTV i TVN7. Premierowy odcinek nowego sezonu zadebiutował 23 listopada, przyciągając uwagę widzów poszukujących inspiracji oraz praktycznych rozwiązań do aranżacji wnętrz.
Program prowadzony przez cenionego architekta Krzysztofa Mirucia, oferuje spektakularne metamorfozy przestrzeni, dostosowane do indywidualnych potrzeb ich użytkowników. Każdy odcinek przedstawia proces transformacji pomieszczeń lub mieszkań wskazanych przez uczestników programu. Komfort, jako główny partner, odegrał kluczową rolę w realizacji tych przemian. Marka nie ograniczyła się wyłącznie do lokowania, ale aktywnie uczestniczyła w każdym etapie realizacji projektów – od projektowania wnętrz i szczegółowych pomiarów, po dobór wysokiej jakości materiałów, dostawę produktów oraz usługi montażowe. Dzięki temu 10 rodzin może już dzisiaj cieszyć się satysfakcją z odmienionych przestrzeni, które łączą estetykę z funkcjonalnością.
„Partnerstwo w programie „Zgłoś Remont” to dla nas nie tylko okazja do pokazania naszego asortymentu w praktyce, ale także możliwość inspirowania widzów nowoczesnymi rozwiązaniami dla wnętrz. W Komfort stawiamy na rozwój i stale testujemy nowe formaty komunikacyjne, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów – zarówno w telewizji, jak i w digitalu. Jako eksperci w czterech kluczowych kategoriach: łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie, chcemy pomóc widzom odkryć, jak wiele satysfakcji daje tworzenie wymarzonych przestrzeni z produktami Komfort” – mówi Konrad Jezierski, Członek Zarządu i OmniSales Director Sklepy Komfort S.A.
W ramach współpracy, w 10 odcinkach programu prezentowane są rozwiązania marki Komfort – od szerokiej oferty płytek i wyposażenia łazienki, przez nowoczesne podłogi, drzwi i kuchnie, aż po kompleksową obsługę montażu. Wszystkie produkty są starannie dopasowane do indywidualnych potrzeb mieszkańców, tworząc aranżacje pełne stylu i funkcjonalności, co dodatkowo zwiększa satysfakcję z realizowanych projektów.
W kampanii promocyjnej zostaną wykorzystane innowacyjne narzędzia, takie jak Addressable TV, umożliwiające precyzyjne targetowanie reklam na platformach VOD, oraz dedykowane rozwiązania e-commerce pozwalające na bezpośrednie kierowanie użytkowników do oferty produktów Komfort.
Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Value Media. Obsługę marki w zakresie advocacy oraz komunikacji współpracy realizuje agencja Labcon relevant stories. Za koordynację działań branded content odpowiada CCMS (Crystallize Content Marketing Solutions).
***
Sklepy Komfort S.A.
Sklepy Komfort S.A. to wiodąca marka w branży wyposażenia wnętrz, która od ponad 30 lat jest obecna w Polsce. W swojej ofercie posiada wszystko, co potrzebne do kompleksowego urządzenia łazienki, wykończenia podłóg, wyboru drzwi oraz zaprojektowania kuchni i innych domowych wnętrz. To profesjonalne usługi i produkty od renomowanych producentów. Firma stawia na innowacyjność i nowoczesność, dbając na każdym kroku o satysfakcję swoich klientów w każdym z ponad 160 salonów stacjonarnych i w sklepie internetowym komfort.pl.
![Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli Biuro prasowe](/files/1947754062/lozko-kontynentalne-tebsilo,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
![Proste przyjemności na zimowe wieczory](/files/_uploaded/glownekonf_420841280,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Proste przyjemności na zimowe wieczory
![Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie](/files/_uploaded/glownekonf_592300461,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Gwiazdy
![](/files/1922771799/rzezniczak-pilka-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Jakub Rzeźniczak: Chciałbym wrócić do piłki nożnej. Teraz jednak widzę siebie już nie na boisku, ale na szczeblach zarządzających
Były piłkarz podkreśla, że na bieżąco śledzi poczynania polskiej reprezentacji w piłce nożnej i wierzy, że przed biało-czerwonymi jeszcze wiele sukcesów. Choć Jakub Rzeźniczak nie planuje już powrotu na boisko, to jego ambicje wciąż są związane z piłką nożną. Rozważa różne możliwości, w tym pracę w zarządzie PZPN-u lub rolę eksperta sportowego w jakieś redakcji. Wierzy też, że jego doświadczenie i wiedza zdobyta w ciągu ponad dwóch dekad kariery będą cennym atutem w nowych rolach.
Transport
Blokady alkoholowe w samochodach mogą pomóc w walce z problemem pijanych kierowców. Co roku w Polsce doprowadzają do śmierci 150–200 osób
![](/files/1922771799/antonio-avenoso-blokady-foto,w_133,_small.jpg)
1881 osób zginęło na polskich drogach w 2024 roku, z tego 154 w wyniku wypadku spowodowanego przez pijanego kierowcę – wynika z danych Komendy Głównej Policji. W całej Unii Europejskiej rocznie w wypadkach śmierć ponosi około 20 tys. ludzi, a problem nietrzeźwych kierowców pozostaje jednym z największych wyzwań przy realizacji Wizji Zero, czyli redukcji do zera liczby ofiar na drogach. Wśród propozycji, które mogłyby pomóc w walce z tym problemem, jest obowiązkowa instalacja blokad alkoholowych w autach.
Teatr
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
![](/files/1922771799/olbrychski-urodziny-foto,w_133,_small.jpg)
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.