Komunikaty PR

Marka YOLYN zachęca do dbania o osoby starsze i wspiera Dom Seniora


2023-02-08  |  10:00
Biuro prasowe

Polska marka kosmetyczna Yolyn pomaga seniorom. W komunikacji zachęca do pamięci o osobach starszych, zwracając uwagę na problem ich samotności. W tym miesiącu postanowiła wesprzeć Dom Seniora Mariella w Konstancinie-Jeziornie.

Styczeń jest miesiącem kojarzonym z osobami starszymi z uwagi na Dzień Babci i Dziadka. Szczególnie w tym okresie warto pamiętać, że opieka nad osobami starszymi to również zapewnienie im towarzystwa. Statystyki mówią same za siebie: u osób starszych, które czują się i są samotne, ryzyko umieralności zwiększa się aż o 14%.

Misją Yolyn jest wsparcie i rozpowszechnianie działań prospołecznych. Brand powstał, by motywować i inspirować kobiety w każdym wieku, a akceptację siebie stawiać na pierwszym miejscu. Dla Yolyn ważne jest również angażowanie się w pomoc innym. W ubiegłym roku marka wsparła międzynarodową kampanię różowego października, w tym Fundacje OnkoCafe i Pokonaj Raka, a w grudniu - Domy Samotnych Matek. Styczeń poświęca tematowi osób starszych, które często są pomijane w wielu kampaniach wizerunkowych i CSR-owych.

- Spędziłam z seniorami czas uczestnicząc w warsztatach terapii pamięciowej , rozmawiając i śmiejąc się - nawet nie wiecie, jak świetne poczucie humoru mają. Chciałabym Wam przypomnieć, jak ważny jest czas z osobami starszymi. Opieka nad nimi to nie tylko pomoc w sprzątaniu, czy gotowaniu. To również dotrzymanie im towarzystwa, ponieważ bardzo często osoby starsze doświadczają samotności - przekazała marka Yolyn w social mediach po wizycie w Domu Seniora w Konstancinie-Jeziornie. Ośrodek otrzymał od producenta również kosmetyki oraz prezenty dla każdego podopiecznego.

- Cieszymy się, że polska marka Yolyn z długoletnimi tradycjami decyduje się na tak świadomą komunikację i wsparcie seniorów. Nie otrzymujemy go za często, bo osoby starsze są zazwyczaj pomijane w działaniach marketingowych. Mam nadzieję, że w ślady za takimi akcjami pójdą też kolejne firmy z różnych sektorów – mówi Iwona Bieniek, Menager Domu Seniora Mariella.

Właścicielem marki Yolyn jest Tenex, wiodący producent i dystrybutor kosmetyków, który funkcjonuje na polskim rynku od ponad 30 lat. Efekty prac marek z grupy Tenex zostały wyróżnione prestiżowymi nagrodami, m.in. Qltowy Kosmetyk, Kobieca Marka Roku czy Perła Rynku Kosmetycznego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Mamo, tato - zapewnij dziecku lepsze widzenie, nie tylko na lato! Biuro prasowe
2024-08-07 | 17:00

Mamo, tato - zapewnij dziecku lepsze widzenie, nie tylko na lato!

Warszawa, 7 sierpnia 2024 r. Mamo, tato – zapewnij dziecku lepsze widzenie, nie tylko na lato! Blisko 62% dzieci z wadą wzroku w wieku 3 – 15 lat ma zdiagnozowaną
Zdrowie Rola snu w efektywności treningowej
2024-08-07 | 11:00

Rola snu w efektywności treningowej

Sen stanowi kluczowy element zdrowego stylu życia. Jego rola w utrzymaniu odpowiedniego stanu zdrowia, dobrego samopoczucia i wpływ na efektywność treningów jest nie do przecenienia.
Zdrowie Projekt REFSAL wchodzi na kolejny etap
2024-08-07 | 08:00

Projekt REFSAL wchodzi na kolejny etap

Naukowcy są na etapie rekrutacji pacjentów do udziału w projekcie REFSAL. Niekomercyjne badanie kliniczne może zmniejszyć odsetek dzieci chorych na przemijający szybki oddech noworodka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Beata Pawlikowska: Wiele razy planowałam życie w różnych miejscach z dala od Polski. Kupiłam nawet kawałek dżungli w Amazonii

Podróżniczka zaznacza, że choć do tej pory przemierzyła świat wzdłuż i wszerz, odwiedzając wiele nietuzinkowych zakątków, to najbardziej ze wszystkich ukochała sobie dżunglę amazońską. Ma do tego miejsca ogromny sentyment, lubi tam wracać i ładować życiowe akumulatory. Jak zaznacza, przebywanie wśród Indian, którzy są niezwykle dobrzy, prawdomówni i uczciwi, przywraca jej wiarę w ludzi i w lepszy świat. Beata Pawlikowska cieszy się również z tego, że kiedyś udało jej się kupić kawałek dżungli i ten wyjątkowy nabytek ma dla niej szczególne znaczenie.

Handel

Branża kosmetyczna z coraz większym wpływem na krajową gospodarkę. Polska jest piątym największym eksporterem kosmetyków w UE

Z najnowszego raportu „Kosmetyczna Polska”, który opublikowano po siedmiu latach od poprzedniego raportu o stanie sektora, wynika, że krajowa branża kosmetyczna jest w dobrej kondycji, z roku na rok się rozwija, a jej znaczenie zarówno dla polskiej gospodarki, jak i eksportu rośnie. Zmieniają się odbiorcy polskich kosmetyków, co związane jest z brexitem i sankcjami nałożonymi na Rosję. Prognozy zakładają dalszy wzrost wartości sektora, jednak stoi przed nim wiele wyzwań, z których najważniejsze dotyczą implementacji przepisów Europejskiego Zielonego Ładu.

Ochrona środowiska

Ocieplenie się klimatu oznacza poważne zmiany leśnego ekosystemu. Sosny, świerki czy modrzewie będą stopniowo zastępowane innymi gatunkami

Sosna zwyczajna, świerk pospolity, modrzew europejski i brzoza brodawkowata zajmują dziś 75 proc. powierzchni lasów w Polsce. Te cztery gatunki są najbardziej wrażliwe na wzrost temperatury i jego pośrednie skutki. Wielomiesięczne okresy suszy i gwałtowne huragany osłabiają drzewostany, które następnie padają ofiarą patogenów pojawiających się w naszym klimacie. – Nie grozi nam wylesienie, tylko wyparcie jednych gatunków przez inne. W konsekwencji czeka nas rewolucyjna zmiana ekosystemów – ocenia przyrodnik, dr hab. Krzysztof Świerkosz, prof. Uniwersytetu Wrocławskiego.