Marki Crock-Pot, Breville i FoodSaver w DUKA
Rumour PR
Sueska 12
02-761 Warszawa
krzysztof.malcher|rumour.pl| |krzysztof.malcher|rumour.pl
791 791 838
www.rumour.pl
Produkty marek FoodSaver, Breville oraz Crock-Pot już od sierpnia dostępne są w wybranych sklepach sieci DUKA. Do sprzedaży trafiły najpopularniejsze urządzenia małego AGD takie jak wolnowar, gofrownica oraz systemy do pakowania próżniowego.
DUKA to wyjątkowe miejsce dla fanów funkcjonalnych urządzeń i designu, wzbogacającego wnętrza. Na sklepowych półkach znajdziemy setki inspiracji do aranżacji przestrzeni i wyposażenia kuchni oraz jadalni. Obecnie do oferty sklepu dołączyły trzy marki – producent kultowych wolnowarów Crock-Pot, marka małego AGD – Breville oraz systemy próżniowego pakowania żywności FoodSaver.
Współpraca z salonami DUKA to doskonała okazja do przedstawienia jeszcze szerszemu gronu odbiorców urządzeń marek Crock-Pot, Breville i FoodSaver. Cechują się one eleganckim designem oraz wysoką jakością materiałów i wykonania. Ich dostępność w szwedzkiej sieci sklepów DUKA to kolejny dowód potwierdzający ich idealne dopasowanie do standardów oraz wymogów nowoczesnej i wygodnej kuchni.
W ofercie wybranych sklepów stacjonarnych DUKA oraz w sprzedaży internetowej na oficjalnej stronie sieci dostępne są:
- Gofrownica Breville DuraCeramic VST072X
- Czajnik Elektryczny Breville Mostra VKT147X
- Toster Breville Mostra na dwie kromki VTT935X
- FoodSaver pojemniki do przechowywania próżniowego 0,7 l, 1,2 l FFC015X
- Ręczne urządzenie do pakowania próżniowego FoodSaver VS1192X
- Wolnowar Crock-Pot 3,5L z uchylną pokrywą, srebrno-miedziany CSC059X
- Wolnowar Crock-Pot 5L biały CSC026X
- Mikser ręczny Breville z technologią HeatSoft™ VFM021X
- Opiekacz Breville DuraCeramic VST071X
Oferta produktów dostępnych w DUKA będzie aktualizowana o nowe produkty.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.