Marzenia się spełniają
Home Sweet Home PR
Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Dla niektórych wrześniowa inauguracja sezonu kominkowego urasta do rangi domowego święta. Rozpalenie w kominku to najlepszy sposób, by rodzina wspólnie spędziła czas, by chociaż na chwilę wyprosić telewizor, komputer, telefon z naszego życia. Z ogniem trzaskającym w kominku wiążą się najcudowniejsze wspomnienia. Chwile miłosnych uniesień (nie ma chyba komedii romantycznej bez sceny przy kominku), rozmów z przyjaciółką do świtu, chwil słodkiej samotności z książką i kieliszkiem Pinot Noir. Znakomita, światowej sławy jazzowa wokalistka i kompozytorka Urszula Dudziak
z rozczuleniem wspomina swój nowojorski apartament z kominkiem. Jej córki - Kasia i Mika, wówczas małe dziewczynki zaraz po szkole kładły się przed nim na brzuszkach i w ten sposób odrabiały lekcje. Obraz ten jest tak miły dla Pani Urszuli, że w jej nowym, polskim domu kominek jest najważniejszym elementem salonu. - Kominek jest dla mnie, tak jak dla dzieci, czymś wyjątkowo ciepłym, dobrym, przyjaznym, inspirującym i kojącym - mówi artystka w filmie, który nagrała we współpracy z marką Kratki, której kominek ma w swoim domu. Film w całości można zobaczyć w serwisie Youtube (https://www.youtube.com/watch?v=m7PPwxL0mQU).
Im nowocześniejszy kominek, tym bardziej kojarzy się z... prostym paleniskiem, które przed wiekami stanowiło centrum domowego ogniska. Płomień, którego nic nie ogranicza najintensywniej oddziałuje na zmysły, głębiej porusza emocje. Współczesne kominki umieszczane są przez architektów w wyrafinowanym otoczeniu - na eleganckich fornirowanych panelach lub kamiennych okładzinach. Kominki stylowe także są coraz prostsze. Rzadko kopiuje się historyczne modele. Dziś sięga się raczej jedynie po pojedyncze motywy, np. ozdobny gzyms. Wśród stylowych kominków najmodniejsze są te stylizowane na dziewiętnastowieczną paryską kamienicę. Nad takim kominkiem powinno obowiązkowo zawisnąć lustro lub obraz - podkreślają dekoratorzy wnętrz. Jak szerokie jest spectrum możliwości w zakresie wzornictwa kominków przekonamy się na stronie internetowej marki Kratki (www.kratki.com), która jest liderem w tej dziedzinie w Polsce.
Jeśli nie dysponujemy przestronnym salonem, a marzenie o żywym ogniu spędza nam sen z powiek, możemy zdecydować się na piec kaflowy czyli popularną kozę np. Enyo od marki Kratki.pl. Kojarzona z wnętrzami rustykalnymi, co raz częściej proponowana jest przez architektów do wnętrz zaaranżowanych w stylu skandynawskim. Piec kaflowy ma jeszcze jedną zaletę - grzeje długo jeszcze po wygaśnięciu ognia. To dobre rozwiązanie do wszelkiego rodzaju domków rekreacyjnych.
Po letnich miesiącach wracamy do rzeczywistości. Dzieciaki zjechały z wakacji, skończyły się weekendowe wypady. Dni co raz krótsze, nie ma słońca, jest za to dużo pracy i nauki. Nie udawaj, że jest ci źle, przecież kochasz tę waszą jesienną domową codzienność, w której szczęście to po prostu bycie razem, wspólne chwile spędzone przed kominkiem.
Marka Kratki to renomowany producent wkładów kominkowych, ogrzewaczy gazowych, kominków wolnostojących, biokominków oraz akcesoriów. Filozofia firmy, zbudowana wokół idei „dobre, bo polskie”, przyniosła marce nie tylko zasłużone miejsce w czołówce firm kominkowych, ale także wiele prestiżowych nagród i wyróżnień, m.in. Płomień Roku 2019, Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich 2020 czy Laur Klienta w kategorii „Kominki i wkłady kominkowe”. Firma Kratki.pl udowadnia, że światowy design może iść w parze z doskonałą funkcjonalnością.
A dla tych, którzy w tym roku kupią kominek lub piec wolno stojący marki Kratki, firma przygotowała konkurs z wyjątkowymi nagrodami, m.in. z hybrydową Toyotą RAV 4. Wystarczy zakupić urządzenie i pochwalić się swoją nową aranżacją. Konkurs trwa do 31 grudnia, a z jego szczegółami można zapoznać się na stronie https://kratki.com/konkurs/

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.